Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
72
Merhaba 2005 yilinda siteye uye olmus birisiyim.bir cok gezilere o zaman Turkiyeye yeni girmis Asya T150 ile katilmistim.sonra degisik tarzlarda choppermaxi scooter alarak tarzlarimi degistirdim 2 gun once bir arkadasimdan 2006 yilindan beri pek binmedi hafta sonlari kisa turlarla kullandigi ve 2015 yilina kadar muayene dahi yaptirmadigi siyah sari motorunu aldim
orjinal 46000 kmde.Herkese selamlar.Ben Kadir.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Merhaba 2005 yilinda siteye uye olmus birisiyim.bir cok gezilere o zaman Turkiyeye yeni girmis Asya T150 ile katilmistim.sonra degisik tarzlarda choppermaxi scooter alarak tarzlarimi degistirdim 2 gun once bir arkadasimdan 2006 yilindan beri pek binmedi hafta sonlari kisa turlarla kullandigi ve 2015 yilina kadar muayene dahi yaptirmadigi siyah sari motorunu aldim
orjinal 46000 kmde.Herkese selamlar.Ben Kadir.

fotoğraf koyma şansınız varmı acaba ?
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Merhaba 2005 yilinda siteye uye olmus birisiyim.bir cok gezilere o zaman Turkiyeye yeni girmis Asya T150 ile katilmistim.sonra degisik tarzlarda choppermaxi scooter alarak tarzlarimi degistirdim 2 gun once bir arkadasimdan 2006 yilindan beri pek binmedi hafta sonlari kisa turlarla kullandigi ve 2015 yilina kadar muayene dahi yaptirmadigi siyah sari motorunu aldim
orjinal 46000 kmde.Herkese selamlar.Ben Kadir.

hoş geldiniz,kazasız belasız kullanmanız dileğiyle,dikkatli olun f4i eski bir model olmasına rağmen güçlü bir motordur.
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
72
Tesekkur ederim ilk firsatta yuklerim.evet gercekten cok hizli bir motor umdugundan daha seri ve guclu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------

Zincir ve lastikleri degistirmem gerekecek yil olarak 2005 ten kalmalar.Bayram sonrasi yavas yavas elden gecirecegim.insallah baska masraf cikarmaz.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Tesekkur ederim ilk firsatta yuklerim.evet gercekten cok hizli bir motor umdugundan daha seri ve guclu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------

Zincir ve lastikleri degistirmem gerekecek yil olarak 2005 ten kalmalar.Bayram sonrasi yavas yavas elden gecirecegim.insallah baska masraf cikarmaz.

lastik mutlaka alın hayati bir konu, zincir dişli ne alemde bakmadan yorum yapamam ama en sağlıklısı zincir dişli set değiştirmek,ilk olarak yağ yağ filtresi, soğutma suyu , değişimi ile başlayın derim, sonrasında hava filtresi buji değişimi yapın ömürlük bir motorunuz olsun,

yer olarak neredesiniz İzmirdeyseniz yardım etmeye gelirim :)
 
Katılım
24 May 2015
Mesajlar
5
Merhaba Arkadaşlar,

Bende aranıza geçen hafta 2006 model CBR 600 F ile katıldım.Gerçekten gidişi ve tasarımı ile süper bir makine,umarım hepimize kazasız belasız kullanmak nasip olur.

Sormak istediğim bir konu var,daha önce tartışılmışsa affola,çünkü zamanım kısıtlı.Yarın fenni muayenem var,motorumda katlanır plakalık bulunmakta,orjinal kuyruğu yok.Bir problem çıkar mı? Çıkar ise nasıl çözülebilir?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Kadir yardımcı olmaya çalışırım maltepe yakınlarında isen

Görkem plakayı bir şekilde sabitlemen gerekli
Birazda muayene istasyonundaki çalışana bağlı aslında
 
Katılım
24 May 2015
Mesajlar
5
Tekrar Merhaba forum sakinleri,

Benim 600 F'imin zincir muhafazalığı kırık,servisi aradım 30 günde gelir deyip 145 TL tutar dediler,bu parçayı kısa sürede ve daha ucuza bulabileceğim bir yer var mıdır?

Yardımlarınız için teşekkürler...
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
35
canlandıralım biraz :) begenileri maşallahları eksik etmeyiniz efenim :)

b2gGPj.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------



 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bu heriften çıkma parça alırsak...daha çok motorumuz çalınır...Tavsiyeni esefle kınıyorum..

Bende pek sevmiyorum ama her zaman herkesin 0 parça alacak durumu olamayabiliyor ne yazıkki...

Bahsettiğiniz kişiye de baktım ancak bulamadım.Arkadaş ne hint kumaşı bir parçaymış Allah'ın plastiği....

Bence ebaye bak
Aliminyumdan yapılma 600f logolu zincir korumalar var hem daha sağlam hemde güzel duruyorlar
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
ilkay bende seni kınıyorum. git çıkma parça al da çıkmacıdan al o adam çıkmacı mı aaaaa

bide şu motorunu yaptır artık ya lazım olur birilerine :D
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ilkay bende seni kınıyorum. git çıkma parça al da çıkmacıdan al o adam çıkmacı mı aaaaa

bide şu motorunu yaptır artık ya lazım olur birilerine :D

Bi yağ pompası değiştirelim dedik parçanın gelmesini bekliyoruz halen :pr:
Satıcam ama valide sultana araba lazım artık bi kaç sene idare edicem sanırım bende sonra nasipse 0 bişeler artık
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
gelmedi şu yağ pompası bi türlü :)

neyse bana bak üzülme bence. en azından 1-2 sene diyorsun ben 7 sene mümkün değil alamam 4 silindir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst