- Katılım
- 2 Tem 2015
- Mesajlar
- 72
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, soruma geçmeden önce biraz kendimden bahsedeyim. Şuan racing (Yamaha r6) kullancısıyım. Bir çok motor kullanan kardeşlerim gibi bionik ile başladım motor serüvenim. 1998 model bir motor.. 17 senedir aktif motor hayatım var. İşin açıkçası racing artık istemiyorum ve cross'a geçmeye karar kıldım.
Bu 2 model arasında ki fark plaka takılıp takılmaması?
Ek olarak motoru kullananlar bakımlarını her 10 saatte bir yaptırmak gerekiyor falan diyorlar. Normal arazi dışındada aynı mı?
Teşekkür ederim.
Bu 2 model arasında ki fark plaka takılıp takılmaması?
Ek olarak motoru kullananlar bakımlarını her 10 saatte bir yaptırmak gerekiyor falan diyorlar. Normal arazi dışındada aynı mı?
Teşekkür ederim.
Son düzenleme:







