Honda Honda CBR1000RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

En güzel, en agresif, en çekici CBR1000RR hangisi ???

  • Siyah CBR1000RR

    Oy: 193 44.3%
  • Kırmızı CBR1000RR

    Oy: 200 45.9%
  • Gri CBR1000RR

    Oy: 43 9.9%

  • Kullanılan toplam oy
    436
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Her işte bir hayır vardır. Ne kadar masraf çıktı ?
 
Katılım
21 Eki 2011
Mesajlar
83
@enxdesign, geçmiş olsun. Bakım konusunda ne kadar titiz olduğunu biliyorum. Bu olayın başına gelmesi muhtemel en son kişiydin. Sağlık olsun diyelim. Bu meblağları hastane faturası, ameliyat masrafı olarak ödeyen arkadaşları düşünürsek buna da şükür. Tekrar geçmiş olsun, saygılar.
 
Katılım
24 Şub 2012
Mesajlar
4
merhaba arkadaşlar aklıma takılan soruları siz ustalarıma sormak istedim.Bayramdan sonra arkadaşın biriyle anlaştık 2005 model repsol, kilometre olarakta 44.000 de, forumuda arada takip ediyorum.Burada arkadaşın başına gelmiş 41.000 de almış 50.000 de motor kol atmış baya bir masrafıda var galiba, benim alacağım motor 45.000 de olcak sadece 5.000 kilometre için alacaksak yandık bizim burada yetkili servise en yakın 100 kilometre ufak tefek bakımlarını kendim yapabilirim yağ felan,hava filtresi temizliği değişimi vs,2005 model 1000 rr motor ömrü ne kadardır, 5.000 kilometre kulanıpta elinde patlaması yazık olur siz değerli arkadaşların yorumlarını bekliyorum.Yardımcı olursanız çok sevinirim,iyi forumlar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:52 ----------

tabiki önceki arkadaşların kulanıma bağlı olcak diceksinizde ben yağını ve bakımlarını düzenli yaptıktan sonra ortalama kaç bin kilometre rahat binebilirim,çevrenizde 2005 model açılmadan 1000 rr kaç bin kilometrede makina var ..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-repsol-son-fiyat-177574892/detay
bayram sonuna anlaştık arkadaşla
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Cevabını kendin vermişsin zaten, tamamen motosikletin geçmişiyle alakalı bir durum tanıdık bildik bir motosiklet değilse işin şansa kalmış Allah yardımcın olsun inş üzmez seni...
 
Katılım
24 Şub 2012
Mesajlar
4
Şansla olacak iş değil ya ufak tefek para değilki bu motorlar bir ton para benim bütçeme göre henüz almışta değilim ben binmek istiyorum 600 f lere mi yönelsem motor ömrü uzun onların aslında 1000 rr gönlümdeki
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
600f ve 600rr ile 100.000km deviren çok okudum yabancı forumlarda ama 1000rr için böyle bir başlığa rastlamadım. 2004 600f le 300.000mil deviren var bu da 480.000km ye denk geliyor.
 
Katılım
24 Şub 2012
Mesajlar
4
arkadaşlarım şöle demek istiyorum arkadaş 50.000 kilometre kol çıkarmış tabi şans işi ama,bakımlı 2005 model, 45.000 temiz bir cbr 1000 rr sizce tahmini 100.000 leri görme imkanı varmıdır.600rr ler gibi
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Onu kesin söylemek imkansız 150.000 de görebilir. Tamamen şans işi aldıktan 500km sonra da kol çıkabilir.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
merhaba arkadaşlar aklıma takılan soruları siz ustalarıma sormak istedim.Bayramdan sonra arkadaşın biriyle anlaştık 2005 model repsol, kilometre olarakta 44.000 de, forumuda arada takip ediyorum.Burada arkadaşın başına gelmiş 41.000 de almış 50.000 de motor kol atmış baya bir masrafıda var galiba, benim alacağım motor 45.000 de olcak sadece 5.000 kilometre için alacaksak yandık bizim burada yetkili servise en yakın 100 kilometre ufak tefek bakımlarını kendim yapabilirim yağ felan,hava filtresi temizliği değişimi vs,2005 model 1000 rr motor ömrü ne kadardır, 5.000 kilometre kulanıpta elinde patlaması yazık olur siz değerli arkadaşların yorumlarını bekliyorum.Yardımcı olursanız çok sevinirim,iyi forumlar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:52 ----------

tabiki önceki arkadaşların kulanıma bağlı olcak diceksinizde ben yağını ve bakımlarını düzenli yaptıktan sonra ortalama kaç bin kilometre rahat binebilirim,çevrenizde 2005 model açılmadan 1000 rr kaç bin kilometrede makina var ..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-repsol-son-fiyat-177574892/detay
bayram sonuna anlaştık arkadaşla

Motorunda problem olan benim. Açıkcası bakımlarını zamanında yapan, her sabah binmeden yağını kontrol eden biriydim. 10 bin kilometre boyunca sorun olmadan kullandım. Fakat her ne hikmetse başıma bu tür bir problem geldi. Krankta, yataklarda sorun yok. Sadece gömlekte sorun var. Bu da daha önceden motora gömlek çakıldığını gösteriyor. Kimse de 40bin'deki motora gömlek çaktırmaz. Yani eski sahibini bilmediğiniz motorların kilometrelerine pek güven olmuyor.

6 bin lira masrafım oldu. (eskisini de 2bin liraya satacağım muhtemelen. Yani masraf 4 bin lira olacak)
Ama taktırdığım motorun içindeki antifriz hondanın fabrikadan çıkan antifrizi. Motorun orta kapağı söktük ve içi pırıl pırıl. Gram ses yok. Debriyaj on numara. Açıkcası motorun önceki hali 600lük gibiymiş, bunu bu yeni haliyle kullanınca.

Taktırdığım yerin bir müşterisi 19 bin lira teklif etti ama satsam yerine alabileceğim bu temizlikte motor olmadığı için satmadım. Tertemiz motorlu 1000rr'ın keyfini süreyim biraz. Yani şuan Türkiye'de en temiz 2005 1000RR benimki desem yalan atmış olmam herhalde.

İlandaki motorun fiyatı çok yüksek.
Geçen sene 19-20 olan fiyatlar bu sene 22-23 oldu. Plakayı da göstermemiş. Mutlaka sorgulattırın hem muayenesini, hem kazasını.
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
35
mekanik arıza tabiki kullanıma baglıdır iyi bakarsan iyi gider fakat bir parçanında bir ömrü var.. yani x bir parçayı üretip makinaya takmasanız rafta bekletseniz bile onun durdugu yerde tükettigi bir ömrü var. aynı lastik gibi... benden tiyo 2005 model 1000rr ın kullanım kitapçıgındaki japon mühendislerin biçtiği ömür 10 yıldır. burdan yola çık ona göre hesabını yap
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Nedense genellikle 1000rr lar belli zaman sonra motor istiyor. Sehir ici kullanimda 600rr a gore daha yuksek sicaklikta calismasiyla mi alakali onu dusunuyorum.
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
35
Nedense genellikle 1000rr lar belli zaman sonra motor istiyor. Sehir ici kullanimda 600rr a gore daha yuksek sicaklikta calismasiyla mi alakali onu dusunuyorum.
sadece 1000 degil hemn heemn tüm rr lar kısa sürede motor ister.. bunu etkiyen en büyük etmen yüksek devir çevirmeleri ve kullanım amaçları. rr kullanıcılarının ortalama karakteri '' abi bi sıkacam burdan akılları alıcam '' oldugu için makinalar hor kullanılır tezden biter. ayrıca enteresan bi gözlem-araştırma yaptım kendimce. 600 f kırmızı rengi ve gri rengini ele alalım. gri renkler genelde hep emsalsiz temizlikte olanlar arasında olurken kırmızıların genelde pek bi patlak pek bi el degiştirmiş oldugunu gördüm. (istisnaları saymazsak) bu şu demek; kırmızı aksiyon arayan aga sıktımmı akılları alacam tayfanın bindigi renk. gri ise birazdaha oturmuş efendi malının kıymetini bilen tayfa oluyor. yani motorun motor istemesini rengi bile etkiliyor :) artık motor alırken renginede bakın bazı renkler az yıpratan tayfanın kullandıgı renkler oluyor :)
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Kardeşim eski motor alıyorsanız bütün paranızı motora vermeyin ucu ucuna yettirmeyin. İlla kanerada bi 5 bin liranız olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
daha yüksek sıcaklıkta çalışmak nedenki?600lükle 1000 aynı sıcaklıkta çalışıyor

Ben hic kullanmadigim icin kullanan arkadaslara sordum. Hareker halindeyken sikinti yokmus ama sikisik trafikte 125dereceyi goruyoruz diyorlar. Ne kadar dogru bilmiyorum. 600rr da 104derecede fan acip sogutmaya basliyor.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Yeni taktirdigim motorda en yüksek 111 derece gördüm. O da sıkışık trafiğin daha sıkışık bir zamanında, hava da aşırı sicakken. Oncekinde su ve antifirizi yeni olmasına ve radyatorun temiz olmasına rağmen 120 dereceyi görmüştüm.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Eski motorum 2008 yeni kasa 1000rr da en fazla 106 derece görüyordum. O da temmuz ve agustos sıcağında. Özledim be :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Yeni taktirdigim motorda en yüksek 111 derece gördüm. O da sıkışık trafiğin daha sıkışık bir zamanında, hava da aşırı sicakken. Oncekinde su ve antifirizi yeni olmasına ve radyatorun temiz olmasına rağmen 120 dereceyi görmüştüm.

120 dereceyi görüyosan hocam geçmiş olsun.. Yeni motorunu güle güle kullan.:cat: Daha erken devreye giren fan müşürü taktırabilirsin. Benimki 98 derece civarında devreye girip 92lere düşürüyor.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
120 dereceyi görüyosan hocam geçmiş olsun.. Yeni motorunu güle güle kullan.:cat: Daha erken devreye giren fan müşürü taktırabilirsin. Benimki 98 derece civarında devreye girip 92lere düşürüyor.

Erken devreye giren fan müşürünü birkaç ustaya sordum. Yapma dediler. Sebebi de tesisata fazla yük bindirmesi dediler. Orjinali 103'de açıp, 100'de kapatıyor.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Selam arkadaşlar :)
2013 1000rr hrc sahibi oluyorum birkaç gün sonra nasipse. Sormak istediğim birşey var sizlere. Lastikleri bitik, muhtemelen pirelli diablo supercorsa alıcam bir çift, fakat taktırdıktan sonra balans ayarlarını yaptırmazsam ne olur? Senelerdir motor kullanıyorum ama bu konuda hiçbir bilgim yok ne yazık ki :(
İlla ki yaptırmalıyım? Yaptırmazsam ne tarz sorun-sıkıntılarla karşılaşabilirim acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst