- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 117
- Konu Yazar
- #1
Merhaba abilerim,kardeşlerim.
sizde küçük bir şey danışmak istiyorum. motorum cbr 125 13 şuan 20 bine geldi ilk motorum dur kendisi motorumun kmsi arttıkça motorda titreşim artıyor gibi ilk aldığımda 13 binde çok az yok denecek kadar titreşim vardı ama şuan 7000rpm de baya hissedilir derecede titreşim var. Ama alt ve üst devirlerde bu titreşim yok motor yağı ise motul 5100 10w40 kullanıyorum. şuan değiştirelik 1700 km felan oldu yağı değiştirdiğimde bukadar hissedilir bir titreşim yoktu ama şuan baya hissedilir bir şekilde var titreşim ve özellikle 7000rpm de vede motorun sesi daha fazla çıkmakta eskisine nazaran 13bin olduğu zamanla şimdiki zamanda baya fark var. Sorun sizce nedendir yardım ederseniz çok memnun olurum gerçekten.:silent:
not: motorum 2013 modeldir
sizde küçük bir şey danışmak istiyorum. motorum cbr 125 13 şuan 20 bine geldi ilk motorum dur kendisi motorumun kmsi arttıkça motorda titreşim artıyor gibi ilk aldığımda 13 binde çok az yok denecek kadar titreşim vardı ama şuan 7000rpm de baya hissedilir derecede titreşim var. Ama alt ve üst devirlerde bu titreşim yok motor yağı ise motul 5100 10w40 kullanıyorum. şuan değiştirelik 1700 km felan oldu yağı değiştirdiğimde bukadar hissedilir bir titreşim yoktu ama şuan baya hissedilir bir şekilde var titreşim ve özellikle 7000rpm de vede motorun sesi daha fazla çıkmakta eskisine nazaran 13bin olduğu zamanla şimdiki zamanda baya fark var. Sorun sizce nedendir yardım ederseniz çok memnun olurum gerçekten.:silent:
not: motorum 2013 modeldir