Kırmızı ışıkta dururken arkadan bilerek araba vurdu... [Video'lu]

Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
302
Evet arkadaşlar normalde bu kadar anlayışlı olmazdım ama elimin çatlak olması ve oruçlu olduğum için sanırım gayet anlayışla karşıladım, ha bide kamerayı takan artistlik, laf peşinde diyen arkadaşlar aklıma geldi diyebilirim :mrgreen: Eve gelip aynaları kontrol ettiğimde sanki araba arkamda durmus sonra bilerek gaza basmış. Videoda el kol yapıyor kenardan git diye, sanırım canıma kast ederek uyarmaya calısıyor. Bu zihniyeti anlamıyorum adam benden çok vergi veriyormuş o yüzden ben kenardan gidecekmişim :farao:
Trafik beklediği için pek tartışmaya girmedim

Diğer videolarıma göre bu videoda çok pasif kaldım. Kamera takanlara laf söyleyen tayfa mutlu olsun yeter ki :p
Siz ne düşünüyorsunuz buyrun video...

 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Kendinizi riske atmayın, başınızı belaya sokmamaya çalışın. Öfke gelip geçer.
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Sorumluluk bile hissetmemiş o.c , vurdum nolmuş havasında. İnsan bir üzülür, kötü hisseder odunun hammaddesi.
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
124
Tam dayaklıkmısta aslında cahıl ne dersınkı ordada kamerayı gorunce bi geri vites yapmıs bıraz yoksa daha atarlanıcakmıs
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
ben orda bozuldu der çalıştırmazdım motoru elimle de itelerrdim ağır ağır sonra çalıştırırdım bi kere daha beklesin kırmızı ışıkta itoğluit
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
- Sığır kişi : Araba gibi yolun ortasında duruyorsun . Kenarda dur bari .

- DamienRice : Bu da araç abi .

- Sığır kişi : O ney gamera mı o ?

- DamienRice : Kamera .

- Sığır kişi : Araç abi . ( Geri vitese taktı kamerayı görünce ) :flower: :pr:


Adamı zorla küfür ettirecekler . Vergi verdiğin için o yol senin hakkın olmuyor sığır herif . Bizde vergi veriyoruz ... :pr:
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
302
- Sığır kişi : Araba gibi yolun ortasında duruyorsun . Kenarda dur bari .

- DamienRice : Bu da araç abi .

- Sığır kişi : O ney gamera mı o ?

- DamienRice : Kamera .

- Sığır kişi : Araç abi . ( Geri vitese taktı kamerayı görünce ) :flower: :pr:


Adamı zorla küfür ettirecekler . Vergi verdiğin için o yol senin hakkın olmuyor sığır herif . Bizde vergi veriyoruz ... :pr:

bizim vergimiz düşükmüş abi :mrgreen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
bizim vergimiz düşükmüş abi :mrgreen:

Böyle zihniyetler yüzünden zaten çoğu yol vermiyor motorculara . Bende şahit oldum bir kaç kere böyle olaya . Sol şeritte ilerliyorum sağ şeritte kamyonlar vs var . Arkamdan gelen araba içeriden elleriyle hareket yapıyor bana sağ şeritten git diye . :pl: Babalarının yolları ya ondan başkalarını istemiyorlar şeritte ... :pr:
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Akşam,akşam yine kan beynime sıçradı.Cahillik,pişkinlik,öküzlük birleşince işte şu videodaki kıllı arkadaş meydana geliyor.Adamın ne kurallardan haberi var ne kanunlardan.Bu tarz çok hücreli asalakların bırakın araba kullanması sokakta yürümesi bile yasaklanmalı.Aşağıdaki fotoğraf ta bonus olsun.Şu arabayı süren arkadaş sanırım bütün Türkiye'deki icra dairelerini kapsayan geniş bir icra ve haciz koleksiyonu var.Biz böylelerine halk arasında "ayranı yok içmeye tahtırevanla gider sıçmaya" diyoruz.Bir de o tahtırevanı düzgün kullanabilse.
Po4OM7.jpg
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
975
Kameraya Bakarken ittirivermiş. çok büyütülecek bir durum yok sanırım. cahiliğide cabası tabi.
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Akşam,akşam yine kan beynime sıçradı.Cahillik,pişkinlik,öküzlük birleşince işte şu videodaki kıllı arkadaş meydana geliyor.Adamın ne kurallardan haberi var ne kanunlardan.Bu tarz çok hücreli asalakların bırakın araba kullanması sokakta yürümesi bile yasaklanmalı.Aşağıdaki fotoğraf ta bonus olsun.Şu arabayı süren arkadaş sanırım bütün Türkiye'deki icra dairelerini kapsayan geniş bir icra ve haciz koleksiyonu var.Biz böylelerine halk arasında "ayranı yok içmeye tahtırevanla gider sıçmaya" diyoruz.Bir de o tahtırevanı düzgün kullanabilse.
http://i.hizliresim.com/Po4OM7.jpg

Araç neredeyse çalıntı çıkacakmış :D
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Arkadaşlar her ne kadar bir şeridi kullanmaya yasal olarak hakkımız olsa her zaman aklınızda bulunsun bu ve bunun daha gelişmiş versiyonu barzoların kırmızı ışıkta size arkadan çarpmaması için ya kenarda yada araçların arasında bekleyin.Arkadan son gaz gelen denyottilerin size çarpmayacağı gibi motosikletinizi konumlandırın.Arkadaşımız bu video sonuna kadar haklı olsa da önlem almakta fayda var.
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
302
Arkadaşlar her ne kadar bir şeridi kullanmaya yasal olarak hakkımız olsa her zaman aklınızda bulunsun bu ve bunun daha gelişmiş versiyonu barzoların kırmızı ışıkta size arkadan çarpmaması için ya kenarda yada araçların arasında bekleyin.Arkadan son gaz gelen denyottilerin size çarpmayacağı gibi motosikletinizi konumlandırın.Arkadaşımız bu video sonuna kadar haklı olsa da önlem almakta fayda var.

önümde 2 araç olunca aralarına giriyorum genelde girmekte fayda var
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
gençler adam hızlı gelmiyor.adam yavaş yavaş geliyor ve bilerek dokunuyor. yani olay öyle görünüyor.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Bostan gibi yayılmış koltuğa birden el kol yapıyor bunlar gibisini vitese oturtmak lazım sen 4 teker aracınla kaza yaparsın malına zarar gelir o yaparsa canınla öder
Akıllanmaz abi bunlar ot gelmiş ot gider
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst