- Katılım
- 20 Kas 2014
- Mesajlar
- 302
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar normalde bu kadar anlayışlı olmazdım ama elimin çatlak olması ve oruçlu olduğum için sanırım gayet anlayışla karşıladım, ha bide kamerayı takan artistlik, laf peşinde diyen arkadaşlar aklıma geldi diyebilirim :mrgreen: Eve gelip aynaları kontrol ettiğimde sanki araba arkamda durmus sonra bilerek gaza basmış. Videoda el kol yapıyor kenardan git diye, sanırım canıma kast ederek uyarmaya calısıyor. Bu zihniyeti anlamıyorum adam benden çok vergi veriyormuş o yüzden ben kenardan gidecekmişim :farao:
Trafik beklediği için pek tartışmaya girmedim
Diğer videolarıma göre bu videoda çok pasif kaldım. Kamera takanlara laf söyleyen tayfa mutlu olsun yeter ki
Siz ne düşünüyorsunuz buyrun video...
Trafik beklediği için pek tartışmaya girmedim
Diğer videolarıma göre bu videoda çok pasif kaldım. Kamera takanlara laf söyleyen tayfa mutlu olsun yeter ki
Siz ne düşünüyorsunuz buyrun video...