Sultangazi ( gazi mahallesi ) Pcx li bayan arkadaş burada mı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
ahahahah aman tanrım site görmeyeli ne hale gelmiş.

cevap olarak pcxliye dörtlük yazanlarda var :mrgreen:

Pembe kask ön kaldırma filan
trafikte aralardan geçme polise nanik yapma filan
Cafe önünde şekil yapmaca filan
Motorcu kızlar eklesin

Merhaba kızlar merhaba :sunny:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Karşısına çıkıp ne diyecek ki?
Çok güzel ön kaldiriyosun (bilmesen de)
 
Katılım
17 May 2015
Mesajlar
261
Baltalimanı sahil yolu ışıklarda yan yana geldiğimiz gri CBR500R kullanan sarışın güsele de benden selam olsun...
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Pcx li bayan büyük ihtimal benim de arkadaşım olan kişiye ait .Kendisinin harici 600 rr da var.O yüzden pcx ile şehir içinde gezer.
 
Katılım
9 Mar 2012
Mesajlar
356
Bursa,Ankara yolu üzerinde tavuk ezen arkadaş burda mı? :mrgreen:
 
Katılım
25 Şub 2015
Mesajlar
199
'beyfendiye karı gönderelim'
bu arada geçen hafta akşam gezmesinde bağdat caddesinde scooter kullanan bir bayan arkadasa megane daki 3 apaçi musallat olduğunu görmüştüm. bende engel olmak için megane'la bayanın arasına girmiştim. bütün bağdat caddesi boyunca takip ettiler. o bayan arkadas burdaysa, özele bekliyorum. (Tmax yada Xmax gibi bi scooter olması lazımdı, 50cc'lik kızlar yazmasın, işimiz olmaz)
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Çok teşekkür etti beğeniniz ve yorumunuz için. Sizinle starbaksta bir kahve içimi görüşelim halleşelim dedi. Sen oraya git bir ara.
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
158
Arkadaşlar hepinizi seviyorum beni zor duruma sokuyor şakalarınız güzel ve sakin motosiklet kullanan pcx'li bayan arkadaş burada ise tsk edeceği varken sizin şakalarınızdan dolayı böyle bir konu açtığım için tepki verebilir yapmayın gözünüzü seveyim
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
orda bir motor gördü kiii
üstünde bir güzel oturuyor kiii
ondan sonra ben mahsusdan foruma yazdim sen burdamisin kiii
 
Katılım
29 Ara 2013
Mesajlar
135
"Ayyy teşekkür ederim.Sende ne güzel kontra yapıyordun yakışıklı" mı demesini bekliyordun.Bazıları sapıklık olarak anlayabilir fakat trafikte motor kullanan bayan görünce otomatik olarak gözüm takılır.Oda şu sebepten, genelde sağına soluna bakmadan dümdüz giderler.Düşünüyorum nasıl olurda hiçmi üzerine sürmezler,sıkıştırmazlar diye.Ben sağıma soluma bakmasam illa biri altına alır.
Aslında bütün bayan sürücüleri tebrik etmek gerek.Biz bile türlü tehlikelerle karşılaşıyoruz.Onlara Allah sabır versin diyorum.Arkadaş r6 falan kullanan bayan görse direk evlenme teklifi edicek sanırım.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
"Ayyy teşekkür ederim.Sende ne güzel kontra yapıyordun yakışıklı" mı demesini bekliyordun.Bazıları sapıklık olarak anlayabilir fakat trafikte motor kullanan bayan görünce otomatik olarak gözüm takılır.Oda şu sebepten, genelde sağına soluna bakmadan dümdüz giderler.Düşünüyorum nasıl olurda hiçmi üzerine sürmezler,sıkıştırmazlar diye.Ben sağıma soluma bakmasam illa biri altına alır.
Aslında bütün bayan sürücüleri tebrik etmek gerek.Biz bile türlü tehlikelerle karşılaşıyoruz.Onlara Allah sabır versin diyorum.Arkadaş r6 falan kullanan bayan görse direk evlenme teklifi edicek sanırım.

yok artik!!
MiRiM'in mantar yemisi valla, helal! :D
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Desti izdivaç'a dönmüş burası, neyse nikah töreninden sonra şerbet ve maklube sofrası kurarsanız çağırın mübarekler.
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
158
Forzabjk noldu la kırro :) :) bayanlar çiçektir hayat onlarla güzel onları tebrik ederek teşvik etmemiz gerekiyor o güzel çiçekleri heryerde görmek gerekir ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

Desti izdivaç'a dönmüş burası, neyse nikah töreninden sonra şerbet ve maklube sofrası kurarsanız çağırın mübarekler.

karbondioksid o bayanın motoru nasıl kullandığını sen de görseydin sen de tebrik ederdin adeta kuğu gibi süzülüyordu asfaltta :)
 
Katılım
21 Haz 2015
Mesajlar
110
Konu bana çok masum gelmedi ama bunca şakaya rağmen istifini bozmayan konu sahibini tebrik ediyorum. Abartıp arkadaş üzerinden medeniyet kasmayalım, ayıptır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst