Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
fark edilmek için motora akrapovic taktırsam kafa ağrıtırmı acaba sürücülerin hiç biri varlığımızdan haberi yok ya beyin algılamıyor sanırım 2 tekerleklileri

Üstat ben hayatta bu motora hele ki tek silindir bir makineye egzost takmam ben o hatayı xj6 da 2000 ₺ lik egzost takarak yaptım markası mivv idi.Hemde titanyum falandı.

Kornam,görünürlük ve ses için yetiyor.

Geçen seneki Anadolu gezimde kafamı patlattı.
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
2
Herkese merhabalar bende bugün Tuna Motora Xmax 250 Abs Mat Gri rengi için kapora verdim, kısmet olursa ayın 15 gibi teslim etmeyi planlıyorlar. Bu motoru almamdaki süreçte bu başlık altında yazılanların gerçekten çok etkisi oldu, deneyimlerini paylaşan herkese teşekkür etmek istiyorum umarım bende memnun kalırım motordan.

Benim ilk motorum o yüzden biraz tedirginlik yaşıyorum kullanabilirmiyim başlangıç olarak büyük mü olur diye ama burada yazılanlardan sonra ve bayide üzerine oturup denedikten sonra en azından ayak uçlarım basıyor yere :D (boy:1.78 kg:82)

Sizlerin yazmış olduğu deneyimlere dayanarak yan koruyucu taktırmayı düşünüyorum bende hem ayakların rüzgardan korunması hemde güvenlik açısından, şimdilik benden bu kadar kısmet olursa motor geldiğinde fotoğraflarını da paylaşırım. Ayrıca olmazsa olmaz dediğiniz yapılması gereken veya tavsiye ettiğiniz aksesuar varsa tecrübelerinize açığım.

Bu arada motoru sadece ş içinde kullanmayı planlıyorum uzun yol yapmak veya artçılı binmek gibi bir niyetim yok..
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Herkese merhabalar bende bugün Tuna Motora Xmax 250 Abs Mat Gri rengi için kapora verdim, kısmet olursa ayın 15 gibi teslim etmeyi planlıyorlar. Bu motoru almamdaki süreçte bu başlık altında yazılanların gerçekten çok etkisi oldu, deneyimlerini paylaşan herkese teşekkür etmek istiyorum umarım bende memnun kalırım motordan.

Benim ilk motorum o yüzden biraz tedirginlik yaşıyorum kullanabilirmiyim başlangıç olarak büyük mü olur diye ama burada yazılanlardan sonra ve bayide üzerine oturup denedikten sonra en azından ayak uçlarım basıyor yere :D (boy:1.78 kg:82)

Sizlerin yazmış olduğu deneyimlere dayanarak yan koruyucu taktırmayı düşünüyorum bende hem ayakların rüzgardan korunması hemde güvenlik açısından, şimdilik benden bu kadar kısmet olursa motor geldiğinde fotoğraflarını da paylaşırım. Ayrıca olmazsa olmaz dediğiniz yapılması gereken veya tavsiye ettiğiniz aksesuar varsa tecrübelerinize açığım.

Bu arada motoru sadece ş içinde kullanmayı planlıyorum uzun yol yapmak veya artçılı binmek gibi bir niyetim yok..
tek ayak bile motoru tatarsın popoyu az yana kay durduğunda temiz zaten motor dengeli olduğu için sıkıntı olmuyor ve çok rahat motor bayide üstündeyken tedirginliğiniz gitti motoru alıp çalıştırdığınızda ilk anı süper gaza hafif dokunduğunuzda motor sanki havalanıyor gibi oluyor çok güzel bir duygu

olmazsa olmaz bana göre aksesuarda bacak koruma sırt dayama veya çanta ve uzun cam uzun yol yapacaksınız bunlar oldumu arabaya köle olmaktan kurtulursunuz :)
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
tek ayak bile motoru tatarsın popoyu az yana kay durduğunda temiz zaten motor dengeli olduğu için sıkıntı olmuyor ve çok rahat motor bayide üstündeyken tedirginliğiniz gitti motoru alıp çalıştırdığınızda ilk anı süper gaza hafif dokunduğunuzda motor sanki havalanıyor gibi oluyor çok güzel bir duygu

olmazsa olmaz bana göre aksesuarda bacak koruma sırt dayama veya çanta ve uzun cam uzun yol yapacaksınız bunlar oldumu arabaya köle olmaktan kurtulursunuz :)

Aynen bende katılıyorum,yan ayak koruyucu,sırt dayama veya çanta ve de uzun tur camı,
Bunlar olmazsa olmazlar ama tabi herşey bütçeye göre yavaş yavaş alırsınız.
Mesela uzun tur camını orjinal yerine piyasada bir çok tur camı var ortalama 150-200₺ arası

Veya orjinal çanta demiri alınıp üzerine herhangi bir çanta takılabilir ben shad tavsiye ederim.
Yamahanın orjinal çantasına o kadar para vermeye değmez.çünkü değecek kalitede bir çanta değil tek avantajı tek anahtarla açılıyor olması
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Herkese merhabalar bende bugün Tuna Motora Xmax 250 Abs Mat Gri rengi için kapora verdim, kısmet olursa ayın 15 gibi teslim etmeyi planlıyorlar. Bu motoru almamdaki süreçte bu başlık altında yazılanların gerçekten çok etkisi oldu, deneyimlerini paylaşan herkese teşekkür etmek istiyorum umarım bende memnun kalırım motordan.

Benim ilk motorum o yüzden biraz tedirginlik yaşıyorum kullanabilirmiyim başlangıç olarak büyük mü olur diye ama burada yazılanlardan sonra ve bayide üzerine oturup denedikten sonra en azından ayak uçlarım basıyor yere :D (boy:1.78 kg:82)

Sizlerin yazmış olduğu deneyimlere dayanarak yan koruyucu taktırmayı düşünüyorum bende hem ayakların rüzgardan korunması hemde güvenlik açısından, şimdilik benden bu kadar kısmet olursa motor geldiğinde fotoğraflarını da paylaşırım. Ayrıca olmazsa olmaz dediğiniz yapılması gereken veya tavsiye ettiğiniz aksesuar varsa tecrübelerinize açığım.

Bu arada motoru sadece ş içinde kullanmayı planlıyorum uzun yol yapmak veya artçılı binmek gibi bir niyetim yok..

bu arada yeni fark ettim aynı kilo ve boydayız :D
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
2
bu arada yeni fark ettim aynı kilo ve boydayız :D

Evet bende yavaş yavaş almayı düşünüyorum bacak korumayı muhtemelen motoru bayiden çıkarmadan taktırırım. Çok fazla çanta alanı ihtiyacım yok ayrıca nedense arka çanta gözüme pek hoş gelmiyor o yüzden belki ilerde sırt dayama taktırmayı planlıyorum görüntü daha da güzelleşiyor sanki. Bu arada aynı kilo boy aynı motor iyi denk gelmiş :)

Bu arada sürekli nette scooter ve ekipmanlarla ilgili videoları izliyorum. Bugün mototaştan arai quantum st pro kask aldım ayrıca dainese mont sırtlık dizlik vs aldım. Sadece kask alıp çıkacaktım ama bakayım edeyim derken almış bulundum, umarım doğru tercihler yapmışımdır diye umuyorum. Geriye tek eksiğim eldiven kaldı tabi bide motorun gelmesi :d
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
2015 model xmax250 momo motorum var akrapovic egzos alicam ama egzos da 07-11 yaziyo acaba uyum saglar mi
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
2015 model xmax250 momo motorum var akrapovic egzos alicam ama egzos da 07-11 yaziyo acaba uyum saglar mi

Bende düşünüyordum egzoz Mehmet arkadaş sıkıntı olur uzun yolda sesi dedi vazgeçtim çok ses dediği gibi kafa ağrıtır 2014 üstüne bak birde tavsiyem xmax yazılı olanlar var onlardan tak polis falan sorduğunda dersin fabrika çıkışı bu şekilde ;)
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Bende düşünüyordum egzoz Mehmet arkadaş sıkıntı olur uzun yolda sesi dedi vazgeçtim çok ses dediği gibi kafa ağrıtır 2014 üstüne bak birde tavsiyem xmax yazılı olanlar var onlardan tak polis falan sorduğunda dersin fabrika çıkışı bu şekilde ;)

Susturucusuda varmis sorun olicagini dusunmuyorum acikcasi sadece aklima takilan 07-11 modellere uyumlu olan 2015 modele takilir mi takilirsa aparat filan mi lazim
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Susturucusuda varmis sorun olicagini dusunmuyorum acikcasi sadece aklima takilan 07-11 modellere uyumlu olan 2015 modele takilir mi takilirsa aparat filan mi lazim

en sağlıklısı yamaha servisini ara sor hocam kardeşler yamahada vardı sanırım bi danış

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------

Birtane xmax şu stiker gördüm çok Hoşuma gitti hemen yaptırdım :) bayada hoş durdu

8g4aEn.jpg
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
2015 model xmax250 momo motorum var akrapovic egzos alicam ama egzos da 07-11 yaziyo acaba uyum saglar mi

Uyar büyük ihtimaller çıkışlar uyar ama bağlantı yerleri uymayabilir.en sağlıklısı egzosu almadan evvel servise sormak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

en sağlıklısı yamaha servisini ara sor hocam kardeşler yamahada vardı sanırım bi danış

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------

Birtane xmax şu stiker gördüm çok Hoşuma gitti hemen yaptırdım :) bayada hoş durdu

http://i.hizliresim.com/8g4aEn.jpg

Hayırlı olsun güzel durmuş nerede yaptırdınız?kaça mâl oldu?

Bu arada dün msttech f1 çakar modülü bozuldu,frene basınca hiç bir şekilde çakma yapmıyordu,yani frene bassakta basmasakta arka stoplar aynı yanıyordu,
Msttech Mesut aradım beni kızıltopraktaki bulunan ersoy motora yönlendirdi sağolsunlar çarşamba günü garantiden değişecek.
Mesut malının arakasında esnaflığı da güzel.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
8
Merhabalar,Hayırlı ramazanlar..

Bende vespa lx150 den xmax 250 gecmıs bırı olarak yanınızdayım artık.Xmax harıcı r25 de sahibıyım.

Motoruma yan koruma ve sısıbar olarak aksesuar aldım. Abs sız model mat gır tercıhım oldu.

Sızden yardım ıstedıgım konu arka stopları cakar yapmak,on farlarımı xenon parklarımı led ampul takıp amerıkan park yapmak.

Vespamda hepsını kendım uygulamıstım,profesyonel yardım almam gerekırmı yoksa kendım yapabılırmıyım? Beykoz-Kavacıkta ıkamet edıyorum yakınlarda tavsıye edecegınız yer varmıdır?
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Uyar büyük ihtimaller çıkışlar uyar ama bağlantı yerleri uymayabilir.en sağlıklısı egzosu almadan evvel servise sormak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------



Hayırlı olsun güzel durmuş nerede yaptırdınız?kaça mâl oldu?

Bu arada dün msttech f1 çakar modülü bozuldu,frene basınca hiç bir şekilde çakma yapmıyordu,yani frene bassakta basmasakta arka stoplar aynı yanıyordu,
Msttech Mesut aradım beni kızıltopraktaki bulunan ersoy motora yönlendirdi sağolsunlar çarşamba günü garantiden değişecek.
Mesut malının arakasında esnaflığı da güzel.

Tableacıdan 30x30 ebatlarından yaptırmam yeter hocam 10 dk lık iş :)
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
bravetaxi sticker gerçekten güzel olmuş nereden ve sorması ayıp ne kadara yaptırdınız acaba? farklı renkleride varmı
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Hocam herhangi bir matbaaya girin bu tabela yapan ölüçüler 30x30 olucak şekilde istediğiniz renkte kestirin 10 dk sürmüyor ;)

Çok sağ ol bilgi için

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

Merhabalar,Hayırlı ramazanlar..

Bende vespa lx150 den xmax 250 gecmıs bırı olarak yanınızdayım artık.Xmax harıcı r25 de sahibıyım.

Motoruma yan koruma ve sısıbar olarak aksesuar aldım. Abs sız model mat gır tercıhım oldu.

Sızden yardım ıstedıgım konu arka stopları cakar yapmak,on farlarımı xenon parklarımı led ampul takıp amerıkan park yapmak.

Vespamda hepsını kendım uygulamıstım,profesyonel yardım almam gerekırmı yoksa kendım yapabılırmıyım? Beykoz-Kavacıkta ıkamet edıyorum yakınlarda tavsıye edecegınız yer varmıdır?

Hayırlı olsun,Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin,
o dediklerinin hepsini yaptırdım,
1-xenon 8000 k monza-70₺
2-Amerikan Park Modülü-50₺
3-F1 Çakar Modülü-30₺(MstTECH)
4-Led park ampülleri ve Arka plakalık led ampülü-photon marka-70₺

Toplam:220₺

Bu arada kedin de yapabilirsin ama uğraşırsın, benimkileri hepsini yaptırdım epi topu 50₺ işçilik verdim,

Mesela xenon,park modülü ve LED park ampülleri için ön kafa sökülüp farların dışarı alınması lazım,

F1 çakar için tesisata monte etmen lazım ve En kolayı Arka led plakalık ampülü çekiyorsun geliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
8
Çok sağ ol bilgi için

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------



Hayırlı olsun,Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin,
o dediklerinin hepsini yaptırdım,
1-xenon 8000 k monza-70₺
2-Amerikan Park Modülü-50₺
3-F1 Çakar Modülü-30₺(MstTECH)
4-Led park ampülleri ve Arka plakalık led ampülü-photon marka-70₺

Toplam:220₺

Bu arada kedin de yapabilirsin ama uğraşırsın, benimkileri hepsini yaptırdım epi topu 50₺ işçilik verdim,

Mesela xenon,park modülü ve LED park ampülleri için ön kafa sökülüp farların dışarı alınması lazım,

F1 çakar için tesisata monte etmen lazım ve En kolayı Arka led plakalık ampülü çekiyorsun geliyor.

Nerde yaptırabılırım pekı okudugm kadarı ıle sızın ustanız avcılarda :) olmadı rodaja ıcınde bana km olur.. bravetaxi nıcklı arkadaslada gorusutum onunda bı tavsıyesı var. bu araclara cıft xenon mu alıyoruz ayrıca uzun ve kısa olarak?
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Nerde yaptırabılırım pekı okudugm kadarı ıle sızın ustanız avcılarda :) olmadı rodaja ıcınde bana km olur.. bravetaxi nıcklı arkadaslada gorusutum onunda bı tavsıyesı var. bu araclara cıft xenon mu alıyoruz ayrıca uzun ve kısa olarak?

Yok ben sadece tek xenon kısa taktım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst