93 R80 GS Cafe Racer Projesi

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Ilk sayfada mevcut. Simdi denedim linkler saglam

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:15 ----------

Ilk uzun yolumuz :)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Gayet iyi bi rakam. Daha ne olsun. Tabi 25 km hız ile girmediysen😁 kaskta şekil bu arada
 
Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
278
10 numara olmus, kazasiz belasiz binersin insallah.
Farkli seyleri gormeye alisamayanlar var ama amac bu zaten degilmi
farklilik :)
Eline saglik
2 bmwde de ayni egzoz var acaba el yapimi mi yoksa fabrikasyon mu ( bende benim bmwye egzoz ariyorumda soyle iyi ses veren, motorum r60/6)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Gayet iyi bi rakam. Daha ne olsun. Tabi 25 km hız ile girmediysen kaskta şekil bu arada
90-120 arasiydi seyir hizi. Kask fena olm :p
10 numara olmus, kazasiz belasiz binersin insallah.
Farkli seyleri gormeye alisamayanlar var ama amac bu zaten degilmi
farklilik :)
Eline saglik
2 bmwde de ayni egzoz var acaba el yapimi mi yoksa fabrikasyon mu ( bende benim bmwye egzoz ariyorumda soyle iyi ses veren, motorum r60/6)
Egzoslar ixil marka dostum. Ybr icin satiyorlar genelde ama db killeri cikarirsan gayet guzel bir ses elde edersin :cat:
 
Katılım
14 Eyl 2014
Mesajlar
272
Far ile amörtisörler arasındaki bağlantı aparatını nasıl yaptın Tequ?
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Far ile amörtisörler arasındaki bağlantı aparatını nasıl yaptın Tequ?

Kelepce seklinde bir parca o baglanti aparati. Buralarda nerede bulursun bilemem ama ebayden headlight mount bracket die arama yaptiginda karsina cikmasi lazim
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
134
Bu tarz projeler hep ilgimi çekip yapasım gelir :) fakat 19 yaşındayım bu güne kadar elime anahtar tornavida almadım. Misal hiç bilmeyen biri olarak elektrik aksamı görmedim yapabilir miyim en azından dış projeyi alt motoru ustaya filan yaptırsam? Peki elbet paha biçilemez bir zevk ama ne kadar çıktı cebinizden bütün hepsiyle ?

şu an için öyle bir işe girişme elinde kalır motor
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
136
Haci bi önceki mesajimda olmamis felan demiştim ama burada muazzam bi isçilik var.helal
Her adam o blogu söküp kadroya geri atamaz.
Stop ve arka sinyal plaka aydınlatma sondan ve far odagindan dolayı muayeneye takılabilir.
Orda bi motor daha var hafif arka çamurluk hafif uzun bi koltuk felan.
Bakbona sözüm yok senin motorunda öyle yaparsan biraz daha eli ayagi toplu gibi olacak gibime geliyor:)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Haci bi önceki mesajimda olmamis felan demiştim ama burada muazzam bi isçilik var.helal
Her adam o blogu söküp kadroya geri atamaz.
Stop ve arka sinyal plaka aydınlatma sondan ve far odagindan dolayı muayeneye takılabilir.
Orda bi motor daha var hafif arka çamurluk hafif uzun bi koltuk felan.
Bakbona sözüm yok senin motorunda öyle yaparsan biraz daha eli ayagi toplu gibi olacak gibime geliyor:)

Saygı duyuyorum :p

Arka sinyaller zaten takılı degil henuz. Far odağından neden kalsın ki ? H4 far var uzerinde. Plakalık ve stopa ağır kusur sayarlarsa koltuk altına alınabilir sırf gecirmek adına.
Bu hafta motosikleti test etmeye gelecekler muhtemelen de alıp gidecekler. Eger camurluk ve koltuk konusunda yardım isterlerse yapar gonderiririm ama ben o sekilde binmem :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst