- Katılım
- 27 Nis 2014
- Mesajlar
- 2,207
- Konu Yazar
- #1
Gün geçmiyor ki bir magandalık, bir şerefsizlik, bir eşkiyalık yaşanmasın. Makasçı Polo'nun ardından sosyal ağlarda karşıma çıkan video. Çok ağır küfürler ediyorum hem şoföre hem de yanda oturan öküze.
Arkadaşlar sizlerden tek ricam bu konuya şöyle döveceksin, böyle yapacaksın gibi mesajlar bırakmak yerine elinizden geldiğince bu videoyu paylaşmak ve verilen telefon numarasını arayıp şikayet etmek. İnşaAllah resmi kurumların birisine gider de mübarek Ramazan ayında bir şehir teröristinden daha kurtuluruz.
Dipnot : Sinir harbinden anlatım bozukluğu içeren bir konu başlığı atmışım. Forum yetkilileri düzeltirse sevinirim.
Arkadaşlar sizlerden tek ricam bu konuya şöyle döveceksin, böyle yapacaksın gibi mesajlar bırakmak yerine elinizden geldiğince bu videoyu paylaşmak ve verilen telefon numarasını arayıp şikayet etmek. İnşaAllah resmi kurumların birisine gider de mübarek Ramazan ayında bir şehir teröristinden daha kurtuluruz.
Dipnot : Sinir harbinden anlatım bozukluğu içeren bir konu başlığı atmışım. Forum yetkilileri düzeltirse sevinirim.