- Konu Yazar
- #41
teşekkür ederim. gerçekten çok kaliteli bir motor hiç tık demedi maşşallah...pcx aldım saatım gercekten cok güzel bir motor en kısa zamanda tekrar almayı düşünüyordum ki bu geziyi okuyunca mt7 yi satarım bunla gezerim diye korktumsüpersiniz cok güzel bir gezi olmuş yüreginize bileginize saglık nice gezilere benim puanım 10 tebrikler :bestmt:
teşekkür ederim. umarım kızınız iyi bir partner olur size...eşiyle uyumlu çiftler görünce çok mutlu oluyorum
Allah mutluluğunuzu daim kılar inş.
eşim motora binmeye yanaşmıyor ama kızım büyüsün ona da bir motor alıp Türkiye turu yaparım inş.![]()