- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar ben 2 yıldır cg125 kullanıyorum.Artık değiştirmenin vakti geldiğini düşündüm bu 3 motosiklet arasında dönüp duruyorum fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.