Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
arkadaşlar merhabalar,

1-2 hafta içinde gv 250'mi satıp cbf 150 alacağım, şehiriçinde okula gidip gelmek için daha pratik olacağını düşünüyorum. sormak istediğim bişey var, uzun yolda 100-110 km/h gibi hızlarda sabit gidebilirmi? 90-100 bandında ne kadar 100-110 bandında ne kadar yakar?

yaz bitene kadar 5000 km uzun yolum olucak bu sebepten öğrenmek istiyorum


Cbf'in zorlanmadan stabil en rahat gittiği hız 90 km'dir . 90-100 ile motoru sıkıştırmadan rahat rahat gidersiniz . Ama 100 km'den sonra fazla bişey beklemeyin . Uzun yolda stabil 90-100 arası giderseniz eğer ortalama 2.8 yakar . 80-90 km giderseniz 2.6 litrelere kadar düşer . 100 km'den fazla basarsanız sürekli 3 litre yakıyor o zaman . :) Cbf şehiriçinde iş görmek için harika bir motor o yüzden güzel bir tercih olur . :wiinkk:
 
Katılım
15 Nis 2015
Mesajlar
127
arkadaşlar merhabalar,

1-2 hafta içinde gv 250'mi satıp cbf 150 alacağım, şehiriçinde okula gidip gelmek için daha pratik olacağını düşünüyorum. sormak istediğim bişey var, uzun yolda 100-110 km/h gibi hızlarda sabit gidebilirmi? 90-100 bandında ne kadar 100-110 bandında ne kadar yakar?

yaz bitene kadar 5000 km uzun yolum olucak bu sebepten öğrenmek istiyorum

GV250'den sonra biraz sıkıcı olabileceğini düşünüyorum. Yakıt tüketimi ve şehir içi kullanım açısından çok iyi ama son hız ve uzun yol konusunda bence sıkıntılı. 2500-300cc nakedd düşünürdüm yerinizde olsam.
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
250km de depo seviyesi yarimda,demkki 500 gormesi lazim,su siralar 80km hizi genelde asmiyorum.Cbf yakacagi yakittan ne olur kokluyo resmen.Lastigime civi girmis yandan cikmis yanakta oldugu icin yama olmaz dedi lastikci bende pirrelli duratraktion aldim on arka 225tl.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Cbf'in zorlanmadan stabil en rahat gittiği hız 90 km'dir . 90-100 ile motoru sıkıştırmadan rahat rahat gidersiniz . Ama 100 km'den sonra fazla bişey beklemeyin . Uzun yolda stabil 90-100 arası giderseniz eğer ortalama 2.8 yakar . 80-90 km giderseniz 2.6 litrelere kadar düşer . 100 km'den fazla basarsanız sürekli 3 litre yakıyor o zaman . :) Cbf şehiriçinde iş görmek için harika bir motor o yüzden güzel bir tercih olur . :wiinkk:

teşekkürler, 100 km/h bana yeter heralde kendimi psikolojik olarak hazırlayayım :mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2014
Mesajlar
145
Merhaba arkadaşlar. 3Ay önce cbf 150 aldım.Şuan yaklaşık 2100km de. Bir depo benzin ile yedeğe düşene kadar en fazla 330km yol yapabildim(şehir içi).Sizce bu rakam az mı ? Geçen 4Litre benzin almıştım o yakıtlada yedeğe düşene kadar 130km oldu.Yorumları okuyunca 400-500km yapanlar olduğunu görüyorum.Acaba benim motorda bir sıkıntımı var?(6-7bin devir arasında kullanıyorum)
 

LS2

Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
10
Arkadaşlar merhaba
Ybr 125 esd var elımde 2 yıldır kullanıyorum bu aralarda ozellıkle bayır cıkarken yada motrda ıkıncı kısı varken bi şangırtı gelıyor , sesın geldıgı yer galıga sağ orta kısım , daha once boyle bır sorunla karsılasan arkadaslar varmı aramızda . Bı tamırcı once arka lastık te bulunan burc yataklarından geldgını soyledı ama bence ses o kısımdan gelmıyor motr ıkı ayak ustunde oldugunda da herhangı bır ses gelmıyor sorunu cozemedım yardımcı olurmusnz ?
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Şu benzin hesabından anlamıyorum. Litredir,kuruştur kafam karışıyor resmen :queen:

Bende motoru satılığa çıkardım bakalım malum sitede ilan mevcut imkanlar el verirse 250cc bir şeyler almak istiyorum. Motordan çok memnunum ama 80-95 arası biraz sıkılmaya başladım :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

Arkadaşlar merhaba
Ybr 125 esd var elımde 2 yıldır kullanıyorum bu aralarda ozellıkle bayır cıkarken yada motrda ıkıncı kısı varken bi şangırtı gelıyor , sesın geldıgı yer galıga sağ orta kısım , daha once boyle bır sorunla karsılasan arkadaslar varmı aramızda . Bı tamırcı once arka lastık te bulunan burc yataklarından geldgını soyledı ama bence ses o kısımdan gelmıyor motr ıkı ayak ustunde oldugunda da herhangı bır ses gelmıyor sorunu cozemedım yardımcı olurmusnz ?

Orta sehpaya aldığınızda kendiniz eliniz ile mi hareket ettirdiniz yoksa vites değiştirip gaz verdiniz mi ?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Merhaba arkadaşlar. 3Ay önce cbf 150 aldım.Şuan yaklaşık 2100km de. Bir depo benzin ile yedeğe düşene kadar en fazla 330km yol yapabildim(şehir içi).Sizce bu rakam az mı ? Geçen 4Litre benzin almıştım o yakıtlada yedeğe düşene kadar 130km oldu.Yorumları okuyunca 400-500km yapanlar olduğunu görüyorum.Acaba benim motorda bir sıkıntımı var?(6-7bin devir arasında kullanıyorum)


Hangi devir aralıklarında vites değiştiriyorsunuz ?


Şu benzin hesabından anlamıyorum. Litredir,kuruştur kafam karışıyor resmen :queen:

Bende motoru satılığa çıkardım bakalım malum sitede ilan mevcut imkanlar el verirse 250cc bir şeyler almak istiyorum. Motordan çok memnunum ama 80-95 arası biraz sıkılmaya başladım :cherry:




Hayırlı olsun şimdiden . :) 250 cc'de ne almayı düşünüyorsunuz ? Bende cbf'i memnun kalarak satmıştım. Tabi sırf konforu ve ekonomik oluşundan dolayı memnundum . Gidişinden , duruşundan memnun değildim . Hatta uzun yola çıkarken çoğu kez küfürlerime maruz kalmıştır eski kara kezbanım . :) Şimdi 250 cc aldım gidiş olarak vs. çok memnumum . Sadece cbf gibi rahat değil tek sıkıntım bu şuanda . :)
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Hangi devir aralıklarında vites değiştiriyorsunuz ?





Hayırlı olsun şimdiden . :) 250 cc'de ne almayı düşünüyorsunuz ? Bende cbf'i memnun kalarak satmıştım. Tabi sırf konforu ve ekonomik oluşundan dolayı memnundum . Gidişinden , duruşundan memnun değildim . Hatta uzun yola çıkarken çoğu kez küfürlerime maruz kalmıştır eski kara kezbanım . :) Şimdi 250 cc aldım gidiş olarak vs. çok memnumum . Sadece cbf gibi rahat değil tek sıkıntım bu şuanda . :)

Şuan staj yapıyorum(maalesef ücretsiz) o nedenle çokta bir motor piyasasına inme fırsatı bulamadım.

Bugün Benelli TNT250 bakmaya gittim. Motor gayet hoş sesi kalıbı harika ama servis-parça olayı muamma fiyatta tam tamına 14.200, 13.900 son diyorlar. YUH!

Geçen hafta Z-Motoya gittim. Z250SL ve Ninja250SL bakmaya. Kawasaki beni çok cezbediyor(fiyat ve iyi lastikler ile gelmesi) fakat adamların tavrından hoşnut kalmadım. Neden diye sorarsanız çantamın kenarında polarım asılıydı adam koşa koşa geldi "dikkat edin de fermuar motorları çizmesin" dedi. Yahu bir hoş geldin, merhaba demek bu kadar zor olmamalı mantıken haklılık payı olsa da girer girmez bu olay hoşuma gitmedi.

Abim bir yandan scooter al bende binerim arada diyor ama scooter bana göre değil. X Max bir nebze düşünülür.

Açıkçası cebimde paramda mevcut değil ama gün doğmadan neler dolar mantığıyla hareket ediyorum. Bakalım neler olacak.

Staj yaptığım yerde bir abimiz Sym Wolf sahibi şiddetle tavsiye ediyor ikinci el piyasası da makul fiyatlar çerçevesinde aslında en alınabilir(imkanım doğrultusunda zorlaya zorlaya) Sym gibi duruyor.

Kadıköy de birde MSX gördüm bindim ettim. Çalıştırdılar ettiler birde artçı oldum satan abiye baya hoşuma gitti ama artçılı (kız arkadaşımla) kaç km gidebilirim onu bilemiyorum.

Kısacası kafam çok karışık, motor için arayanlar oluyor ama tok satıcı misaliyim fiyat kırmaya çalışana, kelimeleri seçerek kullanmayana(kardeş,bilader vs) direk satmıyorum diyorum ve telefonu kapatıyorum :bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

Ezio41 Yuvacıkta sizinle karşılaştık sanırım dönüş yolundan geliyordunuz sonradan fark edebildim, eğer sizseniz kusura bakmayın :wiinkk:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Şuan staj yapıyorum(maalesef ücretsiz) o nedenle çokta bir motor piyasasına inme fırsatı bulamadım.

Bugün Benelli TNT250 bakmaya gittim. Motor gayet hoş sesi kalıbı harika ama servis-parça olayı muamma fiyatta tam tamına 14.200, 13.900 son diyorlar. YUH!

Geçen hafta Z-Motoya gittim. Z250SL ve Ninja250SL bakmaya. Kawasaki beni çok cezbediyor(fiyat ve iyi lastikler ile gelmesi) fakat adamların tavrından hoşnut kalmadım. Neden diye sorarsanız çantamın kenarında polarım asılıydı adam koşa koşa geldi "dikkat edin de fermuar motorları çizmesin" dedi. Yahu bir hoş geldin, merhaba demek bu kadar zor olmamalı mantıken haklılık payı olsa da girer girmez bu olay hoşuma gitmedi.

Abim bir yandan scooter al bende binerim arada diyor ama scooter bana göre değil. X Max bir nebze düşünülür.

Açıkçası cebimde paramda mevcut değil ama gün doğmadan neler dolar mantığıyla hareket ediyorum. Bakalım neler olacak.

Staj yaptığım yerde bir abimiz Sym Wolf sahibi şiddetle tavsiye ediyor ikinci el piyasası da makul fiyatlar çerçevesinde aslında en alınabilir(imkanım doğrultusunda zorlaya zorlaya) Sym gibi duruyor.

Kadıköy de birde MSX gördüm bindim ettim. Çalıştırdılar ettiler birde artçı oldum satan abiye baya hoşuma gitti ama artçılı (kız arkadaşımla) kaç km gidebilirim onu bilemiyorum.

Kısacası kafam çok karışık, motor için arayanlar oluyor ama tok satıcı misaliyim fiyat kırmaya çalışana, kelimeleri seçerek kullanmayana(kardeş,bilader vs) direk satmıyorum diyorum ve telefonu kapatıyorum :bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

Ezio41 Yuvacıkta sizinle karşılaştık sanırım dönüş yolundan geliyordunuz sonradan fark edebildim, eğer sizseniz kusura bakmayın :wiinkk:

Kawasaki ne yazıkki dediğin gibi Özgür . Aslında bende z 250 sl almayacaktım ama 2. el görünce uyguna kaçırmak istemedim . Motor zaten on numara ona hiç bir sözüm yok . Ama kawasakiden tek sıkıntım bayii olarak servislerde birazcık uğraşacaz gibi . Benim kawayı aldığım yerde Benelli tnt 250 de vardı . Hatta az önce tnt sayfasında foto paylaştım . Hem kuba hem kawasaki bayisi , aynı zamanda servisi . Ama işte motora parça lazım olduğunda ne kadar bekletirler orası meçhul . Tek temennimiz motorda düşüp parçaları kırmamak . :p

Yuvacık gezisinde ben sana yazacaktım buradan ama fırsat olmadı çok karambole geldi organizasyon , o yüzden bende doğru dürüst kimseyle muhbabbet edemedim . Sen kusura bakma asıl . İnş. başka organizasyonlarda buluşuruz .
 
Katılım
13 Ara 2014
Mesajlar
145
Hangi devir aralıklarında vites değiştiriyorsunuz ?





Hayırlı olsun şimdiden . :) 250 cc'de ne almayı düşünüyorsunuz ? Bende cbf'i memnun kalarak satmıştım. Tabi sırf konforu ve ekonomik oluşundan dolayı memnundum . Gidişinden , duruşundan memnun değildim . Hatta uzun yola çıkarken çoğu kez küfürlerime maruz kalmıştır eski kara kezbanım . :) Şimdi 250 cc aldım gidiş olarak vs. çok memnumum . Sadece cbf gibi rahat değil tek sıkıntım bu şuanda . :)

6-7bin devir aralıklarında vites değiştiriyorum genelde.
 

LS2

Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
10
Vites değiştirip gaz vererk dinledm fakat ses gelmıyor ustunde yuk oldugu zaman gelıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------

Şu benzin hesabından anlamıyorum. Litredir,kuruştur kafam karışıyor resmen :queen:

Bende motoru satılığa çıkardım bakalım malum sitede ilan mevcut imkanlar el verirse 250cc bir şeyler almak istiyorum. Motordan çok memnunum ama 80-95 arası biraz sıkılmaya başladım :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------



Orta sehpaya aldığınızda kendiniz eliniz ile mi hareket ettirdiniz yoksa vites değiştirip gaz verdiniz mi ?

Vites değiştirip gaz vererk dinledm fakat ses gelmıyor ustunde yuk oldugu zaman gelıyor
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
6-7bin devir aralıklarında vites değiştiriyorum genelde.

Bende de cbf varken , bende 6 bin devir aralıklarında vites değiştiriyordum ortalama 2.8 litre civarı yakıyordum hep . Ama sizin motorda bir şey var o zaman . O kadar yakmaması lazım . Kalkışlarda sert mi kalkıyorsunuz ? Yüksek vites , düşük devir kullanmayı deneyin birde öyle test edin 100 km'de ne kadar yakacağını .
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Ne zamandır fotoğraf yüklemiyoruz sayfaya biraz canlandırmamız lazım. Ya motoruyla gezen ve ilgilenen yok ya da bizden kimse foruma takılmıyor..

Bir-iki benden olsun devamı sizlerden gelir umarım :)



 
Katılım
13 Ara 2014
Mesajlar
145
Bende de cbf varken , bende 6 bin devir aralıklarında vites değiştiriyordum ortalama 2.8 litre civarı yakıyordum hep . Ama sizin motorda bir şey var o zaman . O kadar yakmaması lazım . Kalkışlarda sert mi kalkıyorsunuz ? Yüksek vites , düşük devir kullanmayı deneyin birde öyle test edin 100 km'de ne kadar yakacağını .


Sanırım kalkışlardan dolayı bukadar cok yakıyor.İlginiz için teşekkürler.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Sanırım kalkışlardan dolayı bukadar cok yakıyor.İlginiz için teşekkürler.

Kalkışlarda gazı fazla açıyorsanız eğer fazla yakar haberiniz olsun . :) Yavaş kalkış yüksek vites ve düşük devirde kullanırsanız 5 ve 6.000 devirler arasında , o zaman ortalama 2.5 , 2.6 litreleri görürsünüz 100 km'de . Buda full depo ile cbf'te 400 km demek . 3 litre yaktırırsanız eğer o zamanda 320-350 km aralarına düşer . Yani aslında bakarsanız , bir depoda ortalama 60 km falan fark ediyor sakin ve agrasif kullanım arasında . :)
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
47
arkadaşlar merhaba. benim motorun arka jantı hasardan dolayı yamalı olup şambrelli olarak kullanılıo dış lastikleri yeni değiştirdim .
fakat 1 ayda iki kere lastik patladı ve kötü olan iş zırt diye inio lastik

sadede geleim. bu jantı orjinali ile değiştireim diorum internetten orjnalini nereden sipariş edebilirim?
bildiğiniz güvenilir bi yer varmı neden internet derseniz bulunduğum yerdeki honda servisine gitmek istemiorum artık.
ayrıca yan sanayi var ama sizler tavsiye edermisiniz yan sanayi ürünü ? şimdiden teşekkür.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
bunlarda bizden olsun ...
94ODok.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------

bunlarda bizden olsun ...


94ODok.jpg
[/url][/IMG]
g5B9X3.jpg
[/url][/IMG]
8gJNM7.jpg
[/url][/IMG]
og1669.jpg
[/url][/IMG]
5dBGy5.jpg
[/url][/IMG]
0qQG0L.jpg
[/url][/IMG]
og16yR.jpg
[/url][/IMG]
EYZyAv.jpg
[/url][/IMG]
OqPy8z.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst