- Katılım
- 10 May 2014
- Mesajlar
- 14
Okurken tek kotu dusunen ben degilimdir diye umuyorum
Saka bi yana eger 6. Viteste 7bin veya altinda kullanirsaniz cok titresmiyo motor, bu arada cok korkunc seyler yazmissiniz gercekten depoya grip takip dizlerinizle daha saglam tutmakta bir care olabilir...
Heheh
Şehir dışı orta mesafeli sürüşlere yeni başladım sayılır, 200 ila 500 km'lik mesafeler; dolayısıyla sürekli titreşime maruz kalmaktan kaynaklanan hissizleşme yeni çıktı başıma. Kayayı aşındıran su damlaları misali titreşimin şiddeti önemli değil bunda, ama sürekliliği. Başka bir marka ve modelin konusunda da yer alabilirdi bu yazı.
Neyse, bahsettiğim titreşim azaltıcıyı biraz araştıracağım, bir sonuç çıkarsa tekrar buradan paylaşırım.
Tekeriniz düz bassın!