TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Haz 2015
Mesajlar
116
Akunun oldugu yerdeki kablolarda sikinti olabilir bikere basima gelmisti soket gevsemis elk. gelip gidiyordu birde oradaki ana sigortayi kontrol etsen iyi olur.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Yuzeysel olarak aciklayabilirmisiniz rica etsem? On tarafta sokup denemedigim vida hatirlamiyorum cunku. Tesekkurler. Yeni kasa 2014 motor bu arada.

Kusura bakma kardeş foruma ancak girebildim. Kafanın sağında ve solunda 2 şer tane altı üstlü somunlar var. Onları sökersen far kafası komple çıkar ve sende gösterge panelinde daha rahat çalışırsın.:cat: Naçizane fikrim sinyallerin orjinalliğini bozmaman yönünde. Çünkü görünürlüğü gayet iyi ve motosiklette sırıtmıyor. Karar senin yinede :cat:
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
52
Eyw kardeşim vakit ve imkan oldukça gezmeye ara vermicem inş.. :)

Akü ile bi problem değildir o zaman.. Statöre baktır.. motorun şarj olmuyor bence.. Yada elektrk kaçağı var bi yerden.. önce voltajını ölç , sorunu anla.. sonra çözümüne bakarsın.. Olur mekanik alet bu illaki sorun.. ama buna mutlaka baktır farları açtığında yolda kalırsın sürekli.. akünde işe yaramaz hale gelir bi süre sonra..

teşekkür ederim abi baktırıp bilgi veririm buraya motosikleti aldığımdan beri akü ışığı yanıyor ne zaman farları açsam ama bi iki kişi bunun akü bitmesine karşı bi uyarı olduğunu söyledi bi bilgin varmı

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------

Akunun oldugu yerdeki kablolarda sikinti olabilir bikere basima gelmisti soket gevsemis elk. gelip gidiyordu birde oradaki ana sigortayi kontrol etsen iyi olur.

geçenlerde far kablosu çıktığı için ön süspansiyona değmiş kablo far sigortasını eritti ve ana sigorta yaktı yedek olanı taktım bende far sigortasını da değiştirdim izole ettim daha sonra da acaba bundan dolayı bi sıkıntı mı oldu
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Kusura bakma kardeş foruma ancak girebildim. Kafanın sağında ve solunda 2 şer tane altı üstlü somunlar var. Onları sökersen far kafası komple çıkar ve sende gösterge panelinde daha rahat çalışırsın.:cat: Naçizane fikrim sinyallerin orjinalliğini bozmaman yönünde. Çünkü görünürlüğü gayet iyi ve motosiklette sırıtmıyor. Karar senin yinede :cat:

Dostum onemli degil. Hallettim bugun bi ustaya goturdum. Yan tarafta ikiser adet vidayi soktu zaten kafa kendisi dustu. Ben onlari gormustum ancak vidanin arkasin da somun oldugu icin ve uzerine cikmasin diye kaynak yapildigi icin bu olamaz diye hic ellemedim. Megersem onlarmis. Gitti bosuna 20 TL. Tesekkurler cevapladigin icin. :cat:
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Slm arkadaşlar 3bin km. Oldu debriyaj balatasini degişeli (orjinal) simdi ciddi sekilde debriyaj kaciriyor sebebi nedir acaba benim bildigim 10-15 bin km. Gitmesi lazimdı 1 hafta once yagini degistirdim icinden baya az yag cikti 200 ml. Yag cikti yagi degistirmeyi unutmusum ondanmi acaba
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
29
Arkadaslar aranızda shell'in nitro yakıtıni kullanan varmı yarı yarıya nitro ve normal doldurdum sanki motor biraz sarsıntıli çalışıyo sesi arti gibi başka deneyen varsa görüşlerinizi yazabilirmisiniz
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
Slm arkadaşlar 3bin km. Oldu debriyaj balatasini degişeli (orjinal) simdi ciddi sekilde debriyaj kaciriyor sebebi nedir acaba benim bildigim 10-15 bin km. Gitmesi lazimdı 1 hafta once yagini degistirdim icinden baya az yag cikti 200 ml. Yag cikti yagi degistirmeyi unutmusum ondanmi acaba

sen motoru yağsız kullanmıssın ozaman. debrıyaj kacırdıgına dua et motorunda kıtleyebılrdı
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
sen motoru yağsız kullanmıssın ozaman. debrıyaj kacırdıgına dua et motorunda kıtleyebılrdı

hiç sorma be kardeşim motor kitleseydi sizin yüzünüze nasıl bakardım bilmiyotum gerçi yüzünüzü görmüyorum ama:) buraya yazmazdım her halde utancımda,
işin ilginç tarafı bizde 3 tane apache var (arkadıışmda kardeşimde bende) en iyi anlayan benim çoğu tamirini kendim yapıyorum,
yağ değişimi filtreler balata değişimi elektrik arızalarının çoğunu topcase montajı eksoz boyaması vs.vs. bunlar gibi çoğu işi ben yapıyorum,
nasıl böyle bir hata yaparım anlamıyorum
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
hiç sorma be kardeşim motor kitleseydi sizin yüzünüze nasıl bakardım bilmiyotum gerçi yüzünüzü görmüyorum ama:) buraya yazmazdım her halde utancımda,
işin ilginç tarafı bizde 3 tane apache var (arkadıışmda kardeşimde bende) en iyi anlayan benim çoğu tamirini kendim yapıyorum,
yağ değişimi filtreler balata değişimi elektrik arızalarının çoğunu topcase montajı eksoz boyaması vs.vs. bunlar gibi çoğu işi ben yapıyorum,
nasıl böyle bir hata yaparım anlamıyorum

olur boyle seyler dıyecegım ama senınkı olmaması lazım be kardesm=)her hafta sonu yada 15 günde bır mutlaka yag sevıyesıne bujısıne mutlaka bakarım zinciri yaglarım.basım sıkısırsa ısın ıcınden cıkamazsam sabri (sbr) abiye sorarım=)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Dün saat 11 gibi ani bi kararla apar topaar yüklenip memlekete döndüm.. Normalde şuanda yolda olacaktım sahurdan sonra çıkıp ancak yağmura yakalanmamak için birazda uykusuz ve oruç çıktım yola..

10 saat ve 826km toplamda yol yaptm istanbul-Tokat arası.. Biraz yorgunluk dışında sıkntı olmadı.. 4 saati fln gece yolculuğu oldu.. ortalama 12 13 kuruş yaktırdm 7-8bin devir bandında giderek.. Biraz dinleneyim motora çinden verdiğim siparişler gelmiş uğraşmaya başlarım inş..

Yağınıda değişicem 1500km olmuş ama olsn yağ önemli :p
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
Dün saat 11 gibi ani bi kararla apar topaar yüklenip memlekete döndüm.. Normalde şuanda yolda olacaktım sahurdan sonra çıkıp ancak yağmura yakalanmamak için birazda uykusuz ve oruç çıktım yola..

10 saat ve 826km toplamda yol yaptm istanbul-Tokat arası.. Biraz yorgunluk dışında sıkntı olmadı.. 4 saati fln gece yolculuğu oldu.. ortalama 12 13 kuruş yaktırdm 7-8bin devir bandında giderek.. Biraz dinleneyim motora çinden verdiğim siparişler gelmiş uğraşmaya başlarım inş..

Yağınıda değişicem 1500km olmuş ama olsn yağ önemli :p

HELAL SANA ENES KARDESIM MOTORUN HAKKINI VERIYOSUN VALLA.AMAN DİKKATLİ OL DÖNÜŞTE TEK BASINA OKADAR YOL NE OLUR NE OLMAZ.MOTOR KAÇ KM YE GELDI ??
 
Katılım
3 Haz 2015
Mesajlar
116
Selam arkasaşlar gecen hafta 6000 km deki apachemin yağını değiştirdim castrol 10/40 koydum vites geçişleri vs zorlanmaya basladi boş vitesi zor ayarlar oldum. ne yapmalıyım degistirsem mi ne alsam yerine tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
41
Forum Cıvıl cıvıl yazda geldi :D Enes çok güzel paylaşımlar Kuşadasında oturmaktayım gelebilen olursa bu taraflara görüşmek isterim.
ayrıca bir problemim var teknik servis başlığına da yazdım birebir copy paste yapıyorum yardımcı olanlara şimdiden sonsuz şükran
Arkadaşlar merhaba Motorumu 2. bakımı için servise götürdüm bulunduğum yerden 80 km uzaklıkta bulunuyor servis sanayi olduğuna heralde fark edemedim eve geldiğimde 1. ve 2. viteste deponun altından gıcır gıcır ses geliyor yan kapakları söküp depoyu çıkartmaya çalıştım benzin hortumu ve tahliye borusunu yanlış sökmiyim diye çok fazla kurcalamadım ses bir nebze azaldı ama motorun doğal sesini bildiğimden beynimi cırmalıyor bu gıcırtı tahminimce ya bir kablo sürtüyor ya bir boru sürtüyor deponun altında ama ben son derece rahatsız oluyorum şu durumdan konu ile daha önceden başına gelen var mıdır yada deponun sökülüp takılması konusunda yardımcı olabilecek olan var mıdır ? yetkililer bize bi çare :D herkese çok teşekkür ederim.
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
Forum Cıvıl cıvıl yazda geldi :D Enes çok güzel paylaşımlar Kuşadasında oturmaktayım gelebilen olursa bu taraflara görüşmek isterim.
ayrıca bir problemim var teknik servis başlığına da yazdım birebir copy paste yapıyorum yardımcı olanlara şimdiden sonsuz şükran
Arkadaşlar merhaba Motorumu 2. bakımı için servise götürdüm bulunduğum yerden 80 km uzaklıkta bulunuyor servis sanayi olduğuna heralde fark edemedim eve geldiğimde 1. ve 2. viteste deponun altından gıcır gıcır ses geliyor yan kapakları söküp depoyu çıkartmaya çalıştım benzin hortumu ve tahliye borusunu yanlış sökmiyim diye çok fazla kurcalamadım ses bir nebze azaldı ama motorun doğal sesini bildiğimden beynimi cırmalıyor bu gıcırtı tahminimce ya bir kablo sürtüyor ya bir boru sürtüyor deponun altında ama ben son derece rahatsız oluyorum şu durumdan konu ile daha önceden başına gelen var mıdır yada deponun sökülüp takılması konusunda yardımcı olabilecek olan var mıdır ? yetkililer bize bi çare :D herkese çok teşekkür ederim.

deponun altında ön taraftan bakınca goruceksın hanı kanatcıkların ordan,elektrık kablolarını tutan şaseye baglı kanca gıbı seyler varya onlar depoya sürtüyor olabılır onları şaseye dogru itersen ses kesılir ama deponu sokmen lazım sokmeden zor olur
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
41
çok teşekkür ederim sorunu giderdim depoyu söküp tahliye hortumu ve kabloların konumunu tertipledim sorun çözüldü çok teşekkür ederim
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
15
Arkadaşlar ufak bir sorum olacak aranızda hiç tekstil arka çanta veya tekstil kuyruk çanta kullanan var mı ? Topcase taktırmak istemiyorum.Alternatif çözümler arıyorum o yüzden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst