TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
142
Günaydın arkadaşlar, cumartesi günü eve dönüş yolunda önümdeki solladım kendi şeridime döndüğümde vites küçülttüm ve motor birden gaz vermiş gibi bağırmaya başladı ses giderek yükseliyordu debriyaj manetini sıkmamda fayda etmedi, en sonunda gidonun sağ tarafındaki kırmızı stop düğmesinden kapattım. Bu durum neden kaynaklanmış olabilir ??
 
Katılım
3 Haz 2015
Mesajlar
116
APACHE GÜNDÜZ LEDİ VE ÇAKAR STOP UYGULAMASI.

S.A Hafta sonu yaptığım gündüz farı ve çakar stop uygulamami paylaşmak istedim.Malum ülke şartlarında trafikte fark edilmek önemli herkese tavsiye ederim.
Bir elektirikçi olarak sisleri kendim tasarladım. Alt alüminyum yuvaları cnc de işlettim 3 çipli led kullandım toplamda 60 cm. Zifiri karanlikta farı açmadan aydınlatma sağlıyor. Aküyüde fazla yormadan güzel bir uygulama oldu.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10206965651079064&set=pcb.1608888152683389&type=1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10206965656959211&set=pcb.1608888152683389&type=1&permPage=1
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
15
Bu arada geçende servise gittim siperliği söküp tekrardan bastırarak taktık aradaki hafif boşluk kapanınca ses kesildi :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Ramazandan önceki Son haftasonumuzu Boş geçirmek istemedik.. Keza okulda kapandı memlekte dönücem ve bir süre etkinliklerden uzak kalacaktım..

Bi arkadaşın önerisiyle Kefken'e gitme kararı aldık..

Şile-Ağva-Kandıra-Kefken .. Gidiş dönüş 450km civarı yol yaptık .. Baya yer gördük , yeri geldi toprak yollardan yavaş yavaş gittik yeri geldi top speed denedk.. Chopperle off road yapan bile oldu .. :)

1 Gün kefkende Cebeci köyünün son noktasında kamp attık.. Yorucu ve bir o kadarda eğlenceli gezinin fotoğraflarını paylaşayım :)












 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
S.A Hafta sonu yaptığım gündüz farı ve çakar stop uygulamami paylaşmak istedim.Malum ülke şartlarında trafikte fark edilmek önemli herkese tavsiye ederim.
Bir elektirikçi olarak sisleri kendim tasarladım. Alt alüminyum yuvaları cnc de işlettim 3 çipli led kullandım toplamda 60 cm. Zifiri karanlikta farı açmadan aydınlatma sağlıyor. Aküyüde fazla yormadan güzel bir uygulama oldu.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10206965651079064&set=pcb.1608888152683389&type=1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10206965656959211&set=pcb.1608888152683389&type=1&permPage=1

turan resimler gösterilmiyor hızlı resimle gönderebilirmisin

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------

Ramazandan önceki Son haftasonumuzu Boş geçirmek istemedik.. Keza okulda kapandı memlekte dönücem ve bir süre etkinliklerden uzak kalacaktım..

Bi arkadaşın önerisiyle Kefken'e gitme kararı aldık..

Şile-Ağva-Kandıra-Kefken .. Gidiş dönüş 450km civarı yol yaptık .. Baya yer gördük , yeri geldi toprak yollardan yavaş yavaş gittik yeri geldi top speed denedk.. Chopperle off road yapan bile oldu .. :)

1 Gün kefkende Cebeci köyünün son noktasında kamp attık.. Yorucu ve bir o kadarda eğlenceli gezinin fotoğraflarını paylaşayım :)

[url]http://i.hizliresim.com/3DV7d9.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/8grMJ1.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/l7DdVQ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/g5GqB0.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/GYJBa3.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Xvg0AD.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/1yoL55.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/qYDboB.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/JYGaoW.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/RYv07Z.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/La6y9a.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/qYDb7B.jpg[/url]

:queen:........................
oofff offfff insanının kimliğini alıp yanına gelesi geliyor :pr:
 
Katılım
15 Haz 2015
Mesajlar
11
Öncelikle Herkese selamlar. Baya araştırma sonucu bütçe doğrultusunda tvs apache almaya karar verdim. Fakat 2014 le 2015 model arası farkı anlayamadım arada 300 tl gibi bir rakam oynuyor. Farkları nelerdir acaba.
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
15
Günaydın arkadaşlar, cumartesi günü eve dönüş yolunda önümdeki solladım kendi şeridime döndüğümde vites küçülttüm ve motor birden gaz vermiş gibi bağırmaya başladı ses giderek yükseliyordu debriyaj manetini sıkmamda fayda etmedi, en sonunda gidonun sağ tarafındaki kırmızı stop düğmesinden kapattım. Bu durum neden kaynaklanmış olabilir ??

Motor freni yapmış olabilir diyecektim fakat Debriyajı da sıkman fayda etmediyse ve ses yükselmeye devam ettiyse gaz teli takılmış olabilir.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Öncelikle Herkese selamlar. Baya araştırma sonucu bütçe doğrultusunda tvs apache almaya karar verdim. Fakat 2014 le 2015 model arası farkı anlayamadım arada 300 tl gibi bir rakam oynuyor. Farkları nelerdir acaba.

Ruhsatta yazan 2015 ibaresi için o fark :)
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Motora ufak modifikasyonlar yapiyorum da, arka sinyal farlarini degistirdim ancak on tarafinkini degistiremiyorum. Farin kablosunun gittigi yer tam devir saati gostergesinin altinda. Tum kablolar altinda ama bir turlu oraya ulasacak yeri bulamadim. Gosterge panelinin vidalarini soktum biraz oynuyor ancak cikmiyor. Zorlarsam cikacak gibi ama bu sefer de kirilir buyuk ihtimal. Degistirebilen var mi?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Motora ufak modifikasyonlar yapiyorum da, arka sinyal farlarini degistirdim ancak on tarafinkini degistiremiyorum. Farin kablosunun gittigi yer tam devir saati gostergesinin altinda. Tum kablolar altinda ama bir turlu oraya ulasacak yeri bulamadim. Gosterge panelinin vidalarini soktum biraz oynuyor ancak cikmiyor. Zorlarsam cikacak gibi ama bu sefer de kirilir buyuk ihtimal. Degistirebilen var mi?

Far kafasını sökersen daha kolay yaparsın. 4 tane vida toplamda
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
isotlar online yedek parça satışına başlamış fiyatlar sürat motora göre uygun
sürate baya baya kazandırmışım ::rantinp:
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
15
İsotlar yapılabilecek en iyi şeyi yapmış şuanda.Hiç bir bayide bulamadığım gidon denge topuz'unun içine giren vidayı bulmuş bulunmaktayım ve siparişi verdim :)
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
52
chosenwar facebook linkim http://facebook.com/hotbiber3 ekleyebilirsin geziye çıktığınız zamanda burdan geçerken mesajlaşırız :)

Bu arada yaza veda kampımıza tüm iki tekercileri bekliyoruz :) https://www.facebook.com/events/484688175020208/

Enes abi gezi süper olmuş!

ARKADAŞLAR BİRAZ ÖNCE 15 KMLİK MESAFEDEN EVE DÖNERKEN 6500 DEVİRDE 75 80 CİVARI GİDERKEN MOTOR BİRDEN DURDU İLKTEN ANLAYAMADIM GAZ KOLUNU ÇEVİRDİM SES SEDA YOK NEYSE SİNYALİ VERİP SAĞA ÇEKTİM MARŞ DÜĞMESİNE BASTIM ELEKTRİK KESTİ YENİDEN AÇTI KENDİNİ MOTOR FARLARI KAPATIP DENEDİM YOK YİNE ELEKTRİK KESTİ NEYSE AYAK MARŞIYLA ÇALIŞTIRDIM VE EVE GELDİM 2-3 GÜNDÜR MARŞA İSTEKSİZ BASIYORDU AMA YOLDA NEDEN DURDUGUNU ANLAMADIM AÇIKÇASI BİRAZ ÜZÜLDÜM BU ZAMANA KADAR TIK BİLE DEMEMİŞTİ -AKÜYÜ DE DEĞİŞTİRELİ 1 SENE OLMADI DAHA- NEDENDİR NİYEDİR BİLEN TECRÜBE TAHMİN EDEN VARSA CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
chosenwar facebook linkim http://facebook.com/hotbiber3 ekleyebilirsin geziye çıktığınız zamanda burdan geçerken mesajlaşırız :)

Bu arada yaza veda kampımıza tüm iki tekercileri bekliyoruz :) https://www.facebook.com/events/484688175020208/

Enes abi gezi süper olmuş!

ARKADAŞLAR BİRAZ ÖNCE 15 KMLİK MESAFEDEN EVE DÖNERKEN 6500 DEVİRDE 75 80 CİVARI GİDERKEN MOTOR BİRDEN DURDU İLKTEN ANLAYAMADIM GAZ KOLUNU ÇEVİRDİM SES SEDA YOK NEYSE SİNYALİ VERİP SAĞA ÇEKTİM MARŞ DÜĞMESİNE BASTIM ELEKTRİK KESTİ YENİDEN AÇTI KENDİNİ MOTOR FARLARI KAPATIP DENEDİM YOK YİNE ELEKTRİK KESTİ NEYSE AYAK MARŞIYLA ÇALIŞTIRDIM VE EVE GELDİM 2-3 GÜNDÜR MARŞA İSTEKSİZ BASIYORDU AMA YOLDA NEDEN DURDUGUNU ANLAMADIM AÇIKÇASI BİRAZ ÜZÜLDÜM BU ZAMANA KADAR TIK BİLE DEMEMİŞTİ -AKÜYÜ DE DEĞİŞTİRELİ 1 SENE OLMADI DAHA- NEDENDİR NİYEDİR BİLEN TECRÜBE TAHMİN EDEN VARSA CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM

Eyw kardeşim vakit ve imkan oldukça gezmeye ara vermicem inş.. :)

Akü ile bi problem değildir o zaman.. Statöre baktır.. motorun şarj olmuyor bence.. Yada elektrk kaçağı var bi yerden.. önce voltajını ölç , sorunu anla.. sonra çözümüne bakarsın.. Olur mekanik alet bu illaki sorun.. ama buna mutlaka baktır farları açtığında yolda kalırsın sürekli.. akünde işe yaramaz hale gelir bi süre sonra..

İsotlar yapılabilecek en iyi şeyi yapmış şuanda.Hiç bir bayide bulamadığım gidon denge topuz'unun içine giren vidayı bulmuş bulunmaktayım ve siparişi verdim :)

bende bi gözatayım o zaman bi link bırakırsan sevinirim..
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
15
Eyw kardeşim vakit ve imkan oldukça gezmeye ara vermicem inş.. :)

Akü ile bi problem değildir o zaman.. Statöre baktır.. motorun şarj olmuyor bence.. Yada elektrk kaçağı var bi yerden.. önce voltajını ölç , sorunu anla.. sonra çözümüne bakarsın.. Olur mekanik alet bu illaki sorun.. ama buna mutlaka baktır farları açtığında yolda kalırsın sürekli.. akünde işe yaramaz hale gelir bi süre sonra..



bende bi gözatayım o zaman bi link bırakırsan sevinirim..

http://www.tvsparca.com/ buradan bakabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst