eywallah,,araçta yazılım var turbolar çok daha fazla hava bastığından egzosdan daha rahat hava çıkışı gerektiğinden daha büyük borulardan yaptım egzosu,birazda görsellik tamam oldu
telefon sacı takacağın telefon tutacağına göre özel yapılması gerekli,önce telefonuna göre istediğin tutucuyu alıcan sonra ona göre sacı yapmak gerekiyor,biraz meşakkatli iş, benim hafta sonu cumartesi günümü aldı yapmak,istersen bir cumartesi günü gelirsen yaparız bitane,,ben İstanbul balat semtindeyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------
tek susturucudan sağlı sollu çıkışlar daha kolay olurdu ama gazın rahat çıkışını büyük ölçüde engelleyecekti,yani hızla gelen gaz susturucunun içinde karşı duvara çarpascak ve sonrasında hızı kesilen gaz zorla yan taraflara doğru itilip çıkışlara yönlendirilecek,ve buda motorun performansını düşürecek,,
ama yaptığım egzos ve susturuculara dikkatle bak,hiç hava çıkışını bloke edecek bir şekil varmı,yaparken buna dikkat ederek yaptım her noktasını,ses için yapmadım,5 adet susturucu var arabada ama resimdede görebilirsin hepsi tüp seklinde susturucular,havayı engellemiyorlar,
araçta yazılım var alt devirlerde performans düşmesi stock araçlarda olur,ayrıca aracınız neydi turbosu varmıydı bunlar önemli,,
benim araç bırakın güç kaybı yaşamayı,araç 3 cü viteste yolda giderken biraz fazla gaz verdiğimde,gider halde patinaj yapıyor
telefon sacı takacağın telefon tutacağına göre özel yapılması gerekli,önce telefonuna göre istediğin tutucuyu alıcan sonra ona göre sacı yapmak gerekiyor,biraz meşakkatli iş, benim hafta sonu cumartesi günümü aldı yapmak,istersen bir cumartesi günü gelirsen yaparız bitane,,ben İstanbul balat semtindeyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------
Egzoz değişik olmuş gerçekten, tek susturucudan sağlı sollu çift çıkış yerine neden iki susturucu kullandınız merak ettim. Bagaj altı böyle uygundu sanırım. Diğer yandan görünüş ve ses iyidir ama düşük devirde güç kaybı hissettiniz mi? Eski aracımda benzer uygulamada güç kaybı yaşamıştım.
tek susturucudan sağlı sollu çıkışlar daha kolay olurdu ama gazın rahat çıkışını büyük ölçüde engelleyecekti,yani hızla gelen gaz susturucunun içinde karşı duvara çarpascak ve sonrasında hızı kesilen gaz zorla yan taraflara doğru itilip çıkışlara yönlendirilecek,ve buda motorun performansını düşürecek,,
ama yaptığım egzos ve susturuculara dikkatle bak,hiç hava çıkışını bloke edecek bir şekil varmı,yaparken buna dikkat ederek yaptım her noktasını,ses için yapmadım,5 adet susturucu var arabada ama resimdede görebilirsin hepsi tüp seklinde susturucular,havayı engellemiyorlar,
araçta yazılım var alt devirlerde performans düşmesi stock araçlarda olur,ayrıca aracınız neydi turbosu varmıydı bunlar önemli,,
benim araç bırakın güç kaybı yaşamayı,araç 3 cü viteste yolda giderken biraz fazla gaz verdiğimde,gider halde patinaj yapıyor