14 Haziranda Etkinlik Yapmak istiyoruz. Ankara.

Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1,043
biraz erken söyleyelim istedik olmazsa bu hafta seçimden sonrada bişeyler yapabiliriz .
 
Katılım
11 Ağu 2013
Mesajlar
6
Merhabalar. Forumu epeydir takip ediyorum ancak pek aktif bir üye sayılmam. Bu vesileyle tanışmış olalım. Ben de katılmak isterim 13-14ü bana uygun. Ancak çok tecrübeli değilim. Yani hızlı giderseniz yetişemeyebilirim :) Bir çömezi kabul ederseniz bende gelirim seve seve.
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1,043
Merhabalar. Forumu epeydir takip ediyorum ancak pek aktif bir üye sayılmam. Bu vesileyle tanışmış olalım. Ben de katılmak isterim 13-14ü bana uygun. Ancak çok tecrübeli değilim. Yani hızlı giderseniz yetişemeyebilirim :) Bir çömezi kabul ederseniz bende gelirim seve seve.

tabiki seve seve .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
seçim sonrası etkinlik olursa katılırım
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
13-14'ü işyerinde nöbetçiyim ancak arkadaşla değiştirme durumum var. Eğer değişirsem ben de gelirim. Nereye olacağı çok da farketmez benim için, amaç yol yapmak, sohbet muhabbet :)
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Sizin için şehir dışı planımı iptal ettim. Hava müsade ederse bana uyar.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
55
Bence öncelikle şu listeyi sıradan başlatalım. Çamkoru göletini merak ettim hem :)
Ankara MK fikrine pek sıcak bakmıyorum. Bakalım şu an kaç kişiyiz nereye kaçta gidiyoruz netleştirelim
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1,043
ben paylaşayım dedimde sonra bakınca biraz vazgeçmedim değil. 200 motosiklet yol yapmak çok güvensiz geldi bana. Birde tanımadığın onca insan sürüşünü bilmiyosun falan vs. Bende çamkoru taraftarıyım.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Bence öncelikle şu listeyi sıradan başlatalım. Çamkoru göletini merak ettim hem :)
Ankara MK fikrine pek sıcak bakmıyorum. Bakalım şu an kaç kişiyiz nereye kaçta gidiyoruz netleştirelim

yolu biliyosan ikimiz gidelim abi kimsenin gelmeye niyeti yok :)
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Arkadaşlar, benim nöbeti değiştirebileceğim arkadaş bu hafta izin almış olduğu için ne yazık ki gelemiyorum. :( Hatta Beypazarı'nda 12-13-14ünde Beypazarı Şenliği varmış, Optimum'da broşürünü verdiler dün. "Ah ulan, oraya da bi uğrardık ne güzel." dedim içimden. Belki siz değerlendirirsiniz diye buraya da yazayım dedim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler 14'ü bende gelebilirim,cumartesiye kadar burdan kararlaştıralım..bi sonuç çıkmazsa amk ile devam ederim.
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
499
Bende gelebilirim. Netleştirin bi bakalım. Kaç kişi olursak artık

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------

Giderseniz sabah saatlerinde yola çıkılması iyi olur.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
55
yolu biliyosan ikimiz gidelim abi kimsenin gelmeye niyeti yok :)

Gelmeye niyeti olan 7-8 kişi var sanırım :)

Son durum başka bir yere gidelim diyen yoksa çamkoru göletine gideceğiz sanırım. Kimse için fark etmiyor demek ki :thumleft:
Erken bi saat ve buluşacağımız konumu belirleyelim öyleyse. Ben batıkentten geleceğim. İstikameti bilmiyorum biri yol göstersin :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst