Merhabalar. Forumu epeydir takip ediyorum ancak pek aktif bir üye sayılmam. Bu vesileyle tanışmış olalım. Ben de katılmak isterim 13-14ü bana uygun. Ancak çok tecrübeli değilim. Yani hızlı giderseniz yetişemeyebilirimBir çömezi kabul ederseniz bende gelirim seve seve.
Saat kaç gibi gidilecek?Bende katılırım belki..
13-14'ü işyerinde nöbetçiyim ancak arkadaşla değiştirme durumum var. Eğer değişirsem ben de gelirim. Nereye olacağı çok da farketmez benim için, amaç yol yapmak, sohbet muhabbet![]()
Bence öncelikle şu listeyi sıradan başlatalım. Çamkoru göletini merak ettim hem
Ankara MK fikrine pek sıcak bakmıyorum. Bakalım şu an kaç kişiyiz nereye kaçta gidiyoruz netleştirelim
yolu biliyosan ikimiz gidelim abi kimsenin gelmeye niyeti yok![]()