- Katılım
- 29 Haz 2014
- Mesajlar
- 1,246
yan sanayi çubuk demirden yapılmış uyduruk bişey, 200 tl daha verip orjinalinin alınmasını tavsiye ederim,,orjinali ile arasında dağlar kadar fark var,,x max e orijinal olmayan aksesuarlar çok sırıtıyor,ben tavsiye etmem,,ayrıca orijinal çanta demirinde orijinal çantasına göre kilit bağlantı delikler var ,istediğin anda tek hareketle arka çantayı yerinden çıkarıp alıp gidebiliyor ve tekrar tek hareketle takabiliyorsun,
bırakın arka çanta bağlantı demirini,çantasını bile orjinalden başka alınmasını tavsiye etmem
yukarda arkadaşın koyduğu motor resimlerde orijinal çanta ve demirinin resmine bakın birde sahibindendeki uyduruk demire
Üstat,dediğinde haklı olabilirsin ama bütçesi uygun olmayan arkadaşlar tercih edebilirler,
Tamamen kişisel bir tercih.
Ben mesela orjinal çantasının tek anahtarla açılmasının haricinde hiç bir avantajını görmedim,yolda giderken ses yapıyor neden çünkü tablası yok direkt demirin üstüne oturuyor,plastiği çok zayıf,çantayı bavul gibi yanınıza alıp götüremiyorsunuz çünkü tutma yerinden elinize aldığınızda kapak kilitlenmiyor,ben şimdilerde Shad sh 50 bakıyorum,sh50 ile yamahanın orjinal çantasını kıyaslıyorum arasında dağlar kadar fark var,shad bariz şekilde kaliteli mesela benim çantanın fitili her açıp kapadığımda düşüyor tekrar yerine otutturmak zorunda kalıyorum,yağmurda falan denk gelsem içindekiler sırıl sıklam olacak.
Çok zayıf bir plastikten yapılmış 2 kask alıyor ama benim kaskımda intercom takılı olduğu in iki kaskı koyamıyorum özellikle shark marka kasklar hele ki intercom takılıysa hiç girmiyorlar,
Büyük ihtimalle ben çantamı shad sh 50 ile değiştirecem bundan önceki motorlarımda hep shad markasını kullandım sağnak yağmurda da kullandım içine 20 kg yük koyduğumda oldu banamısın demedi,shad gerçekten kaliteli bir marka,
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:04 ----------
Bu aralar Akrapoviç aşkım kabardı. Paraya kıyıp taktıracağım o olacak. :mrgreen:
Benim yamaha xj6 diversion s de mivv double gun slip on egzost vardı,yaptığım en büyük hatalardan biriydi,uzun yolda kulaklarınızı sizden alıp başka diyarlara götürüyor,kulak tukacı kullanmama rağmen.
Ben olsam taktırmazdım,bana da taktırma dediler dinlemedim






