- Katılım
- 22 Ağu 2013
- Mesajlar
- 1,073
arkadaşlar benim 2013 model siyah cbr 125 r im var en son aldığımdan bu yana 3 bin km yaptım yaklaşık olarak adamı aldığımda da ne zaman bakım yaptırdığını sormayı unuttum ve şuan 16400 de ve egsozdan gazı actığımda ugultu sesi geliyor. bu sesi gazı birden acıp kapattığımda daha net duyabiliyorum. size sorduğum şey ise bu 16bin bakımında neler değişiyor fiyat ne oluyor bilgi verebilirmisiniz.
Telefon açıp bayiye sorun isciligine kadar fiyat veriyorlar


