Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 May 2015
Mesajlar
7
h-100.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------

mail


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------

SÜRMESİ ÇOK KEYİFLİ....:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

MODİFİYE YAPMAK İSTERSEM SİZİN TAVSİYELERİNİZ VE ÖNERİLERİNİZ NELER OLURDU.
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...
 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
1
iyi günler herkese bende r125 imi yeni aldım ve 4. binişimde kaza yaptım. çok düşük bi hızda önüme çıkan araç yüzünden fren yapmamla kendimi yerde buldum. aslında çok sert düşmedim ama sağ kol sağ bacak alçıda :) altın elbiseli adam ın tanıtım videosundada bu ön tekerin kaymasından ve amortisörün çok iyi olmadığından bahsedilmiş bu konuda neler yapabilirim. ilk fırsatta lastik değişimi yapıcam büyük ihtimalle. bunun dışında yapabileceğimiz bişey varmıdır ?
 
Katılım
22 Şub 2015
Mesajlar
3
Arkadaşlar Özel olarak dizayn edilmiş ve modifiyeli R125'imi satıyorum..İlanın linki aşağıdadır.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-daha-once-hic-gormediginiz-ozel-olarak-dizayn-edilmis-yzf-r125-213641415/detay/

Motorum Daytona kuruçeşme motordan alınmış ve yağ değişimleri dahil bütün bakımları daytona servisinde yapılmıştır.Garanti belgesi,bakım kitapçığı,yedek anahtarı vs herşey mevcuttur..

Müstakil evde oturduğumdan dolayı sürekli olarak kapalı garajımda muhafaza ettim,yağmur yada dış hava koşullarına maruz kalmamıştır,motorun ilk alındığında ki canlı rengini muhafaza etmektedir.

Titiz birisi olduğumdan dolayı Her hafta "Shine&Go" sprey cila ile cilalanmış ve "Motul" marka zincir yağıyla 200km'de bir yağlanmıştır.

Yan granaj ve kafa granajında kendi yapmış olduğum tasarımla (ki bana 1800TL mal oldu) motorum bambaşka bir görünüm kazanmıştır,"TİGER" egzozuyla sesiyle ve görüntüsüyle hiçbir şekilde 125lik olduğu anlaşılmıyor, motorda 125lik olduğunu belli eden bir şey olmadığı için bakan kişilerin motordan anlamasına rağmen 600lük yada 1000lik mi diye sormalarının keyfini size anlatamam :)

Full dijital ekran,Jantlar da orjinal Yamaha jant stickerleri vardır. Katlanır plakalık mevcuttur.Orjinal Yamaha Tank Pad var. Sıfırdan tek farkı 6500km de olması.

Orjinal egzozu takılarak verilecektir.Tiger Egzozu yaklaşık 200km önce takıldı ve bana 1100TL mal oldu. Tiger Egzostu isteyen olursa 900TL farkla verilecektir.

Bir benzerini daha bulamayacaksınız,gerek tasarım olarak gerekse kilometre ve temizlik olarak eşsizdir. Tok satıcıyım,herhangi bir acelem olmadığı için mantık çerçevesi içinde teklifleri düşünebilirim..
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
1,103
2 tane kıytırık stickeramı 1800 tl harcadın egzozu zaten parayla veriyorsun bırakın bu işleri.600-1000 sanıyorlarmış r125 sayfası burası bizde biliyoruz bizede soruyorlar 600 mü 1000'likmi diye.Yemeyin milleti motor alacak olanlarada mani olmayınız sizin yüzünüzden fiyatlar şişiyor.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Arkadaşlar 2014 km motorumda koltuk la deponun birleştiği noktalarda , arka uö kanat uçlarında boya aşınması oldu kullanıcı hatası olduğunu düşünmüyorum bu konuda sıkıntısı olan arkadaşların bana ulaşmaları mümkünmü ?




 
Katılım
15 Eki 2014
Mesajlar
11
Arkadaşlar Özel olarak dizayn edilmiş ve modifiyeli R125'imi satıyorum..İlanın linki aşağıdadır.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...arak-dizayn-edilmis-yzf-r125-213641415/detay/

Motorum Daytona kuruçeşme motordan alınmış ve yağ değişimleri dahil bütün bakımları daytona servisinde yapılmıştır.Garanti belgesi,bakım kitapçığı,yedek anahtarı vs herşey mevcuttur..

Müstakil evde oturduğumdan dolayı sürekli olarak kapalı garajımda muhafaza ettim,yağmur yada dış hava koşullarına maruz kalmamıştır,motorun ilk alındığında ki canlı rengini muhafaza etmektedir.

Titiz birisi olduğumdan dolayı Her hafta "Shine&Go" sprey cila ile cilalanmış ve "Motul" marka zincir yağıyla 200km'de bir yağlanmıştır.

Yan granaj ve kafa granajında kendi yapmış olduğum tasarımla (ki bana 1800TL mal oldu) motorum bambaşka bir görünüm kazanmıştır,"TİGER" egzozuyla sesiyle ve görüntüsüyle hiçbir şekilde 125lik olduğu anlaşılmıyor, motorda 125lik olduğunu belli eden bir şey olmadığı için bakan kişilerin motordan anlamasına rağmen 600lük yada 1000lik mi diye sormalarının keyfini size anlatamam :)

Full dijital ekran,Jantlar da orjinal Yamaha jant stickerleri vardır. Katlanır plakalık mevcuttur.Orjinal Yamaha Tank Pad var. Sıfırdan tek farkı 6500km de olması.

Orjinal egzozu takılarak verilecektir.Tiger Egzozu yaklaşık 200km önce takıldı ve bana 1100TL mal oldu. Tiger Egzostu isteyen olursa 900TL farkla verilecektir.

Bir benzerini daha bulamayacaksınız,gerek tasarım olarak gerekse kilometre ve temizlik olarak eşsizdir. Tok satıcıyım,herhangi bir acelem olmadığı için mantık çerçevesi içinde teklifleri düşünebilirim..

Saygısızlık etmek istemiyorum ama.
Ben gerçekten bu kafayı anlamakta güçlük çekiyorum. Arkadaşım ev arsa almıyorsun. İlla kâr etmek istiyorum diyorsan git 10.000 tlni altına falan yatır. Sen diyorsun ki ben bu motoru alacam 500tllik bi egzos takacam 2 3 tane sticker yapıştıracam 6.500km sürecem gezecem tozacam sonra 10bine aldıysam 12bine okuturum çünkü sticker var abi boru değil. Dalga geçer gibi gelmiş buraya yazıyorsun motoru koyduğun fiyata bak. 12bin tlye tertemiz fazer600 ler var haberin var mı ? 10.000 tlye bir motor alınıyorsa 6 7 8 bin km sürülüyorsa bu motoru 10 bine satamazsın. Ha egzos var lastik var ( yani alan kişiyi masraftan kurtaracak şeyler var ise ) 10 bin tlye satılabilir. Egzos lastik parasını bindiğin kmye sayarsın. Ama sen gelip buraya stickera 1800 tl egzosa 1100 tl dersen ve onu da +900 tl farkla vericem yani 13.600 falan olacak dersen adama küfrederler. Bu koyduğun fiyat senin satıcı değil enayi arayan olduğunu gösterir. Zira o paralara r25 fazer600 ve birçok markanın alternatifleri var. Böyle ilanlar koyarak sadece tepki alırsınız.
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Saygısızlık etmek istemiyorum ama.
Ben gerçekten bu kafayı anlamakta güçlük çekiyorum. Arkadaşım ev arsa almıyorsun. İlla kâr etmek istiyorum diyorsan git 10.000 tlni altına falan yatır. Sen diyorsun ki ben bu motoru alacam 500tllik bi egzos takacam 2 3 tane sticker yapıştıracam 6.500km sürecem gezecem tozacam sonra 10bine aldıysam 12bine okuturum çünkü sticker var abi boru değil. Dalga geçer gibi gelmiş buraya yazıyorsun motoru koyduğun fiyata bak. 12bin tlye tertemiz fazer600 ler var haberin var mı ? 10.000 tlye bir motor alınıyorsa 6 7 8 bin km sürülüyorsa bu motoru 10 bine satamazsın. Ha egzos var lastik var ( yani alan kişiyi masraftan kurtaracak şeyler var ise ) 10 bin tlye satılabilir. Egzos lastik parasını bindiğin kmye sayarsın. Ama sen gelip buraya stickera 1800 tl egzosa 1100 tl dersen ve onu da +900 tl farkla vericem yani 13.600 falan olacak dersen adama küfrederler. Bu koyduğun fiyat senin satıcı değil enayi arayan olduğunu gösterir. Zira o paralara r25 fazer600 ve birçok markanın alternatifleri var. Böyle ilanlar koyarak sadece tepki alırsınız.

ilani ilk gördüğümde aklımdan geçenleri yazmışsınız :)
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
7
MERHABA ARKADAŞLAR,
İSTANBUL İÇİ YZF R125 WHATSAPP GURUBU KURALIM DİYORUM ARKADAŞLAR.
YZF R-125 GURUBUMUZU KURUCAĞIM.
KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIMIZ ÖZELDEN NUMARA İSİM YAŞ WE SEMTİNİ YAZSIN GÖNDERSİNLER.
ACİLEN PROGRAMLAR YAPMAMIZ GEREK.
BANA KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLARI BEKLİYORUM.
KEYİFLİ SÜRÜŞLER...
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
44
Saygısızlık etmek istemiyorum ama.
Ben gerçekten bu kafayı anlamakta güçlük çekiyorum. Arkadaşım ev arsa almıyorsun. İlla kâr etmek istiyorum diyorsan git 10.000 tlni altına falan yatır. Sen diyorsun ki ben bu motoru alacam 500tllik bi egzos takacam 2 3 tane sticker yapıştıracam 6.500km sürecem gezecem tozacam sonra 10bine aldıysam 12bine okuturum çünkü sticker var abi boru değil. Dalga geçer gibi gelmiş buraya yazıyorsun motoru koyduğun fiyata bak. 12bin tlye tertemiz fazer600 ler var haberin var mı ? 10.000 tlye bir motor alınıyorsa 6 7 8 bin km sürülüyorsa bu motoru 10 bine satamazsın. Ha egzos var lastik var ( yani alan kişiyi masraftan kurtaracak şeyler var ise ) 10 bin tlye satılabilir. Egzos lastik parasını bindiğin kmye sayarsın. Ama sen gelip buraya stickera 1800 tl egzosa 1100 tl dersen ve onu da +900 tl farkla vericem yani 13.600 falan olacak dersen adama küfrederler. Bu koyduğun fiyat senin satıcı değil enayi arayan olduğunu gösterir. Zira o paralara r25 fazer600 ve birçok markanın alternatifleri var. Böyle ilanlar koyarak sadece tepki alırsınız.

görende R6 felan sancak anlat anlat bitirememiş sıfırı ile aynı para yazmış çok komik
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
18
S.A HERKESE ARKADASLAR YZF R125 ALMAK ISTIYORUM FIYATINI ABARTMADAN SOYELEYCEK VEYA SATMAK ISTEYEN OLURSA BURDAN MESAJ ATARSANIZ SEVINIRIM EN GEC 2 SAAT ICINDE DONUS YAPABILIRIM MESAJLARA TESEKKURLER SIMDIDEN HERKESE
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
7
06/06/2015 tarihinde (geçen cumartesi) 2013 model R125`imin 8000 km bakımını şirinevler aydın motor yamaha da yaptırdım.
135 TL masraf oldu. arka balata ve yağı değişti sadece, artık motorum eskisinden daha iyi gidiyor. ve
çok zevkli. R125`imi çok seviyorum.

herkese iyi sürüşler. motorsikletlileri fark edinn
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhabalar ben ankarada üniversite öğrencisiyim. 2 hafta önce yemeyip içmeyip biriktirdiğim paramla 2011 model(siyah) r125imi almış bulunmaktayım. Satın aldığım kişi motorun sıkıntıları olduğundan uygun bir fiyata bıraktı. Motor 17.000kmde ve 6.900tlye aldım. Üstümde hala inanılmaz bir heyecan var aldığıma inanamıyorum ama yinede canımı sıkan konular var. Birincisi motorun lastikleri çok eski hiç değişmemiş ve belirttiğim üzere 17.000kmde. Buna ek olarak motordan çok iyi anlayan üniversitedeki motorsiklet klübü başkanı test etti motorumu. Bana sağ ön amortisörün patlak olduğunu ve balatalarında değişmesi gerektiğini söyledi. Bunları zaten göze aldım yavaş yavaş yaptırmayı düşünüyorum hepsini bir anda karşılayacak maalesef bütçem yok :) asıl önemli olan konu ve cevap vermenizi istediğim şey marş butonu her zaman çalışmıyor. Yani vitesi boşa geçiriyorum ama yinede basmıyor. Aküsünde sıkıntı yok onuda biliyorum benzinide keza öyle. Bir de her zaman N işareti gelmiyor gelmemesine rağmen boşa aldığımı bildiğim için çalıştırmayı deniyorum ve çalışıyor. Motoru ilk aldığım gün deli gibi gezdim hiç böyle çalışmama gibi bir durumu olmamıştı. Sizce motor kısmında bir sıkıntı var mıdır yoksa balata vesayre bunlarla alakalı bir durum mu? Lütfen cevaplarınıza çok önem veriyorum. Her türlü iyi kötü yoruma açığım sadece hevesim biraz kursağımda kaldı ve dediğim gibi yardımlarınızı bekliyorum. Bir yere gidiyorum yemek yiyorum dönüyorum motor yarım saat çalışmıyor :(
 
Katılım
21 Haz 2015
Mesajlar
10
Selam Arkadaşlar
Siteye yeni üye oldum.2.el 2011 model üstü yzfr125 almak istiyorum.İstanbul Başakşehir'de oturuyorum.Bir kaç sorum var ve önerilerini bekliyorum.
-Bütçem 7600 TL(Trafik Sigortası-Ruhsat-Noter hepsi dahil olması lazım)
-Mont ve Kask var.
-Trafik Sigortası ile ilgili.Yaşım 22 ehliyeti alalı 1 yıl oldu.Pizzacıda kuryelik yaptım,trafik olarak tecrübem 15000 km var.Kuryelik yaparken çok ufak bir kaza yaptım.Önümdeki araba aniden sola kırdı park etmek için ve kapıya çok az sürttüm.Tutanak tuttuk.O ara benim adım yazıldı.Bu olay Trafik Sigortası alırken bana ne kadar pahalıya patlar?
-Çevrenizde ikinci el temiz Yzf r125 satan var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst