- Katılım
- 15 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,653
Ben 2006 yılında ankara çukurambarda bisikleti üst kavşaktan aşağı salıp aynı zamanda tüm gücümle pedal çevirerek 65km üzeri bir hıza çıkmıştım. KM saati vardı 63km hızdan sonra okumayı kesiyodu. Hiç korumam ve kaskım yoktu. Bisiklet de zamanında 99 liraya aldığımız 18 vites dağ bisikleti. O zaman oralarda pek trafik, bina ve insan yoğunluğu yoktu gaza geldim yaptım o hızı :cherry: Bilkent 3'ten de 4-5 defa aşağı salmıştım bisikleti 55-60 km arası bir hızla eskişehir yolu kavşağına kadar geliyosun hiç pedal çevirmeden, yaklaşık 15 dakika boyunca bu hızla gidilebiliyo.
Bende bir aralar 70 küsür km'leri birkaç saniyeliğine görmüştüm