- Katılım
- 26 Eki 2014
- Mesajlar
- 439
- Konu Yazar
- #41
Allah daha iyilerini nasip etsin(Daha iyisi ktm duke 200 hehe):mrgreen:
Nazar değmesin Maşallah diyelimde
Hacım Kayserililik var mı genlerinizde, iyi pazarlık yaptığına göre annen![]()
Yok malesef, Adana lıyız