Yeni motosikletimi aldım ( RESİMLİ )

Katılım
6 May 2015
Mesajlar
48
Hayırlı olsun :) Bende buna niyetlenmiştim zamanında ama hediye olarak bajaj discover 150 f gelince kaldı öyle :)
 
Katılım
26 Eki 2014
Mesajlar
439
Herkeze tekrar çok teşekkürler. İnşallah hepimiz kazasız belasız süreriz :)
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Yaklaşık 2 ay önce 125 cc kymcomu satmıştım ve par biriktirmeye başladım, öğrenci harçlıklarım vs yerlerden elimde belli bir miktar para birikti, ve bende bütçeme en uygun motoru araştırmaya koyuldum.
Forumlardan araştırdıgım kadarıyla elimdeki paraya alınabilecek en iyi motosiklet mondial 125mh driftti, ilk başlarda çok ısındım bu motora kullanan herkez çok memnundu , çok sayıda kullanıcısı vardı , fakat motoru canlı gördükten sonra altımda çok cılız kaldığını fark ettim bunun üstüne o fiyattaki alternatiflere bakarken kuba cr1 i buldum forumda kullanıcısı çok az olmasına rağmen bu motorun yeşil rengine kafayı taktım , araştırdım fakat hakkında pek bir bilgi edinemedim. Motorun görünüşüne aşık olduğum için gözümü kararttım ve bu motosikleti bu gün 3650 tl ye satın aldım (3950 den düştü annem iyi pazarlıkçıdır :cherry: )
2 aydır motosikletsiz kalmıştım çok kötüydüm motor düşünmekten okulumu, derslerimi bile düşünemiyodum veeee bugün hayatımda ilk kez 0 motosiklet sahibi oldum sanki ilk defa motora biner gibiydim , çok özlemişim cidden harika bişey inşallah motorumda beni üzmez ona kız gibi bakarım ben :) şuan 40 km deyim kalkış hızından vs memnun kaldım ilerde detaylı konu açacağım. Neyze fazla uzatmayalım buyrun resimler :)


[url]http://i.hizliresim.com/pgG3Z0.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/7kyn05.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/og6WBm.jpg[/url]

dostum hayırlı olsun kazasız belasız montu kaça aldın ?
 
Katılım
26 Eki 2014
Mesajlar
439
dostum hayırlı olsun kazasız belasız montu kaça aldın ?

İnternette ve birçok yerde fiyatı 300 tl fakat motoru aldığım yerden aldığım için yardımcı oldular biraz 250 tl ye aldım, şuan memnumum 4 mevsim diye geçiyor takıp çıkarılabilen kışlık astarı var.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
İnternette ve birçok yerde fiyatı 300 tl fakat motoru aldığım yerden aldığım için yardımcı oldular biraz 250 tl ye aldım, şuan memnumum 4 mevsim diye geçiyor takıp çıkarılabilen kışlık astarı var.

Sağolasın. yalnız okudumda siz baya sıkı bi pazarlık yapmışınız ya gerek motorun fiyatı gerekse montun helal olsun valla ne diyim :D
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
54
milletin ailesi motor alırken pazarlık yapar, bizimkiler evlatlıktan red ile tehdit eder.

Neyse, hayırlı olsun kardeşim, kazasız belasız binmen dileğiyle.
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
225
allah uzun kmler nasip etsinde ona bi alt sakal araştır egsoz çıkışı çok boş
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
499
Hayırlı olsun kardeşim. Kazasız belasız kullanman dileğiyle. Forumda arı ve eksilerinden bahset bize.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
Güle güle kullan, üzerindeki lastikleri bilmiyorum ama tahminim pek iyi değildir. 350 tl gibi bir para ayır Michelin al derim.
 
Katılım
26 Eki 2014
Mesajlar
439
milletin ailesi motor alırken pazarlık yapar, bizimkiler evlatlıktan red ile tehdit eder.

Neyse, hayırlı olsun kardeşim, kazasız belasız binmen dileğiyle.

kardeşim moralini bozma benimkilerde zamanında öyleydi. İnşallah sende hayalindeki motora kavuşursun en yakın zamanda :)
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Allah daha iyilerini nasip etsin(Daha iyisi ktm duke 200 hehe):mrgreen:
Nazar değmesin Maşallah diyelimde :)
Hacım Kayserililik var mı genlerinizde, iyi pazarlık yaptığına göre annen :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst