Supermoto tavsiyesi verirmisiniz?

Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Sayın MT ailesi; İsmim Aliş Uğur uzun süredir motosiklet kullanıyorum 21 yaşındayım. 1.75boyunda 85kg ağırlığındayım. Bundan 1 yıl önce trafik kazası geçirdiğimden dolayı motor kullanamıyordum. Maddi olarak biraz yıpranmıştım ve alamadım. Ama artık bi motosiklet alma zamanım geldi. Bir supermoto almayı düşünüyorum. 250cc civarı bir supermoto işimi görecektir. Yalnız şöyle bir sıkıntı var. 2000tl gibi bir bütçeyi korumaya ayırdım onun harici 5bin tl bütçem var hadi zorlasam kendimi 6bin tl fazlası malesef yok bu fiyatlara bana tavsiye edebileceğiniz beni üzmeyecek supermoto varmıdır? Yardımlarınızı esirgemeyin lütfen. Saygılarımla esen kalın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:10 ----------

Yardım edecek kimse yok mu?
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
o paralara supermoto diyebileceğimiz bir motosiklet, 250 cc de zor. Belki asfalt lastiği takılmış xt600 ler veya klr650 ler bulunabilir ama ona da ne kadar supermoto denirse... Belki çin malına yönelinebilir istediğinizi karşılarsa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynen bütçe Çin malını gösteriyor.
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Peki sayın arkadaşlar çin malı bir supermotoda performans olarak ne beklemeliyiz... Ve hangi marka hangi model bir supermoto bulabilirim 5-6bin lira gibi bir bütçeye.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim 1.5 liraya aldığım şey beni üzmedi? Parası olana konuşmak çok kolay.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Peki sayın arkadaşlar çin malı bir supermotoda performans olarak ne beklemeliyiz... Ve hangi marka hangi model bir supermoto bulabilirim 5-6bin lira gibi bir bütçeye.

27+ beygir 23newton metre tork ile Çin 250cc'de Apachi XZ250RM ,o'kadarki Japon Kawasaki KLX250 , ve Honda CRF 250L "motor kuweti olarak muadili değil, gerisindeler" gerek asfalta gerek arazide , tabii kalite der isen elbette Japon.

Ancak bahs ettiğin bütçe ile bulabilmen imkansız, sıfırı zaten 2 senedir yok, faturalı cross yani sadece arazide kullanabileceğin, asla trafiğe çıkartamayacağın , gerekli plaka elektrik aydınlatma sinyalizasyon tertibatı bulunmayan modelleri bile sıfırda 9000 civarındadır.(trafiğe çıkamaz,sadece trafik dışı kırsalda kullanılabilir, bi yerden biyere taşıması için römork gerektirir.)

Bi ara kendiminkini satışa koyup 5 gün bekleyip satıştan çektim , temmuzda muayenesi var, belki o vakte kadar istediğim 8500 teklifi gelir ise, 2 takımlı(hem cross takım ön 21 inç- arka 18 inç- hem süpermoto takımlı ön arka ikiside """17 inç gerçek süpermoto takımı teljant""", 110 70 17- 130 70 17 yarım saatte değişip 2 ayrı motor olmuş ouyor.) belki satabilirim.

Hasılı kelam piyasada doyurucu 250cc sınıfta Apachi süpermotoya bakmalısın(27 hp olana, ve blok kırımı olmayana).
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Carbondioxid çok teşekkür ederim ellerine sağlık ben bugün bi bakayım apachiye gidip bi inceleyim bakayım akşam gözlemlerimi aktarırıt

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:08 ----------

Carbondioxid abi bu mondialin xtrem 250supermoto ve asyanın 250lik supermotosu nasıl sence
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Carbondioxid çok teşekkür ederim ellerine sağlık ben bugün bi bakayım apachiye gidip bi inceleyim bakayım akşam gözlemlerimi aktarırıt

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:08 ----------

Carbondioxid abi bu mondialin xtrem 250supermoto ve asyanın 250lik supermotosu nasıl sence

Rica ederim, diğerlerini okuyup takip ettim, bunun dışında maalesef bilgim yok ve kullanmadım.

Asya rx250 = 18hp / tork = ?

http://www.motosiklet.net/forum/mot...refixid=20_Asya_Motor_Motosiklet&daysprune=-1

Mondial x-treme 250 sm = 12kw= 16hp / tork = 20nm

http://www.motosiklet.net/forum/mot...moto-cross-kullanicilari-bilgi-paylasimi.html

Apachi XZ250RM = 20kw= 27hp / tork = 23nm , (yurtdışı crossfire diye Avusturalya'da satılan versiyonda 22kw = 30 beygir olduğu yazılıdır 34mm dellorto karbüratör..)

http://www.motosiklet.net/forum/mot...oad-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

Başlıklar bunlar , iyi okumalar:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Carbondioxid çok teşekkür ederim ellerine sağlık ben bugün bi bakayım apachiye gidip bi inceleyim bakayım akşam gözlemlerimi aktarırıt

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:08 ----------

Carbondioxid abi bu mondialin xtrem 250supermoto ve asyanın 250lik supermotosu nasıl sence

mondial extreme 250 modelleri var mı piyasada? ::sas::
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Teşekkürler carbondioxid herşey için sağol.
Varmış telike kardeşim bende yeni öğrendim 😯😯

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:20 ----------

@carbondioxid kardeşim sana bir sorum olacak. Ben bir cross motosiklet alsam onu supermotoya çevirebilirmiyim? Çevirebilirsem bana tahmini ne kadara patlar?

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:12 ----------

Rica ederim, diğerlerini okuyup takip ettim, bunun dışında maalesef bilgim yok ve kullanmadım.

Asya rx250 = 18hp / tork = ?

http://www.motosiklet.net/forum/mot...refixid=20_Asya_Motor_Motosiklet&daysprune=-1

Mondial x-treme 250 sm = 12kw= 16hp / tork = 20nm

http://www.motosiklet.net/forum/mot...moto-cross-kullanicilari-bilgi-paylasimi.html

Apachi XZ250RM = 20kw= 27hp / tork = 23nm , (yurtdışı crossfire diye Avusturalya'da satılan versiyonda 22kw = 30 beygir olduğu yazılıdır 34mm dellorto karbüratör..)

http://www.motosiklet.net/forum/mot...oad-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

Başlıklar bunlar , iyi okumalar:mrgreen:

@carbondioxid kardeşim sana bir sorum olacak. Ben bir cross motosiklet alsam onu supermotoya çevirebilirmiyim? Çevirebilirsem bana tahmini ne kadara patlar?
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
@carbondioxid kardeşim sana bir sorum olacak. Ben bir cross motosiklet alsam onu supermotoya çevirebilirmiyim? Çevirebilirsem bana tahmini ne kadara patlar?

Pekala soruyu tersten çözelim , ben motorumu aldığımda süpermoto olarak sıfır aldım , rodaj sonrasına yakın cross takım edinmem gerekti, ve apachi'den cross takıma full, diskler lastikjantlar dişli vsvs set olarak 2 sene önce bana 1200 küsüre maalolmuştu.

Aynı dönemde süpermoto takım almak isteyenler feryad ediyorlardı , zira süpermoto 17 inç ön arka takımlar bildiğin diğer her tür takımdan daha pahalı , sadece tahmin yürütüyorum!! süpermoto takımı sıfır almaya kalkarsan fiyatı düşük cc bir motora denk olacaktır.
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Rica ederim, diğerlerini okuyup takip ettim, bunun dışında maalesef bilgim yok ve kullanmadım.

Asya rx250 = 18hp / tork = ?

http://www.motosiklet.net/forum/mot...refixid=20_Asya_Motor_Motosiklet&daysprune=-1

Mondial x-treme 250 sm = 12kw= 16hp / tork = 20nm

http://www.motosiklet.net/forum/mot...moto-cross-kullanicilari-bilgi-paylasimi.html

Apachi XZ250RM = 20kw= 27hp / tork = 23nm , (yurtdışı crossfire diye Avusturalya'da satılan versiyonda 22kw = 30 beygir olduğu yazılıdır 34mm dellorto karbüratör..)

http://www.motosiklet.net/forum/mot...oad-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

Başlıklar bunlar , iyi okumalar:mrgreen:

Pekala soruyu tersten çözelim , ben motorumu aldığımda süpermoto olarak sıfır aldım , rodaj sonrasına yakın cross takım edinmem gerekti, ve apachi'den cross takıma full, diskler lastikjantlar dişli vsvs set olarak 2 sene önce bana 1200 küsüre maalolmuştu.

Aynı dönemde süpermoto takım almak isteyenler feryad ediyorlardı , zira süpermoto 17 inç ön arka takımlar bildiğin diğer her tür takımdan daha pahalı , sadece tahmin yürütüyorum!! süpermoto takımı sıfır almaya kalkarsan fiyatı düşük cc bir motora denk olacaktır.



Anladım kardeş. Ya bu apachi kafama yattı ama sende kullanıcısıymışsın zaten. Şöyle bir sorum daha var çok sıkıntı çıkaran bir motosiklet mi? Parça fiyatları ne durumda?
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Anladım kardeş. Ya bu apachi kafama yattı ama sende kullanıcısıymışsın zaten. Şöyle bir sorum daha var çok sıkıntı çıkaran bir motosiklet mi? Parça fiyatları ne durumda?

Parça fiatları türevlerine oranla normal, sıkıntıların çoğu başlıkta yazılı, bunun dışında gaz açarsan tam performanslı kullandığında benzin sarfı yüksektir.


Benden bukadar gerisi forumda mevcut araştırıver.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
bensen hocam hangi bayide var mondial in 250lik endurosu? yıllardır bekliyorum belki bu zamana kadar yaptığı en iyi makine
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
bende x treme maxımı süper moto yapmak istiyorum ama tekerler az daha yıpransın öyle :)
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
bensen hocam hangi bayide var mondial in 250lik endurosu? yıllardır bekliyorum belki bu zamana kadar yaptığı en iyi makine

Valla hocam hangi bayide var bilmiyorum açıkcası ama şöyle bi husus var. 2.elinde şuan mevcut istersen onlara bi bakmanı öneririm.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Şöyle erişebileceğimiz 2 zamanlı bir sm olsa'da alsakta binsek :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst