Selam arkadaşlar z300 ile dün gece top speed denemesi yaptım dümdüz otobanda 165km/saati geçemedim.
motorda 155km/saate kadar hiç bir zorlanma olmadı yani 155 ile seyir edilebilir ancak rüzgardan dolayı depoya sünmeniz gerekiyor, bu biraz işkence olabiliyor.
155ten sonra 165 e yavaş yavaş çıktı.
ninja 300ün 192km/saatlik videolarını izleyince bu deneme benim için biraz hüsran oldu, beklentim daha yüksekti.
ancak şunu net olarak söyleyebilirim 155e kadar motordan kesinlikle bir zorlanma hissedilmiyor, o konuda başarılı olmuş.
diğer arkadaşlarda bu son hız konusunda gelişme yakalarlar ise paylaşmalarını rica ederim.
Dostum çok güzel açıklamışsın denemeye değer yanibir kere 170-180 i görsem rahatlayacam motorda sorun yokmuş diyip normal hızlara inecem zaten de işte rahatlayamadım bi, şanzıman falan hak getire bu durumdayken
o halde bir sorum daha olacak, rüzgardan dolayı ön depoya yapışıyorum resmen sende de böyle oluyor mu? oluyorsa nasıl bir çözüm buldun? ve o haldeyken aynalardan arkayı görmem imkansız gibi kalıyor, otobanda da oldugum için tedirginlik yaratıyor. sonuçta arabalar daha hızlı arkamdan geleni görmek isterim, bu konuda tavsiyen var mı?
Dostum çok güzel açıklamışsın denemeye değer yanibir kere 170-180 i görsem rahatlayacam motorda sorun yokmuş diyip normal hızlara inecem zaten de işte rahatlayamadım bi, şanzıman falan hak getire bu durumdayken
o halde bir sorum daha olacak, rüzgardan dolayı ön depoya yapışıyorum resmen sende de böyle oluyor mu? oluyorsa nasıl bir çözüm buldun? ve o haldeyken aynalardan arkayı görmem imkansız gibi kalıyor, otobanda da oldugum için tedirginlik yaratıyor. sonuçta arabalar daha hızlı arkamdan geleni görmek isterim, bu konuda tavsiyen var mı?
arkadaslar bilgiler icin tesekkurler
benim boy 180 kilo 83
asagidaki linkte top speed denemem var
kosullar yokus asagi hafif ruzgarli hava
https://www.youtube.com/watch?v=33b6_V6IOGk
arkadaslar bilgiler icin tesekkurler
benim boy 180 kilo 83
asagidaki linkte top speed denemem var
kosullar yokus asagi hafif ruzgarli hava
https://www.youtube.com/watch?v=33b6_V6IOGk
Selamlarbeyler z300 de titreşim ne alemde? düşük devirlerde özellikle, tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?