Kawasaki Kawasaki Z300 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Gri'si güzel yeşili güzel ilk sayfada dediğim gibi adamlar noktayı komuş beyler hayırlı olsun hepinize
 
Katılım
13 Nis 2014
Mesajlar
37
Arkadaşlar şu ön freni 4 parmakla sıkma mevzusu kullandıkça biraz düzeliyor mu, yoksa hala en dipte mi tutuyor?
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Benim pek düzelmedi. Halen dipte tutuyor. En son y.dışından ayarlı manet söyledim. Onu taktıracağım. Bunun dışında hollanda kawasakiye "düzelmedi" bilgisinin geçilmesini isteyeceğim Z-moto dan.
 
Katılım
1 May 2015
Mesajlar
5
Selam arkadaşlar z300 ile dün gece top speed denemesi yaptım dümdüz otobanda 165km/saati geçemedim.
motorda 155km/saate kadar hiç bir zorlanma olmadı yani 155 ile seyir edilebilir ancak rüzgardan dolayı depoya sünmeniz gerekiyor, bu biraz işkence olabiliyor.
155ten sonra 165 e yavaş yavaş çıktı.
ninja 300ün 192km/saatlik videolarını izleyince bu deneme benim için biraz hüsran oldu, beklentim daha yüksekti.
ancak şunu net olarak söyleyebilirim 155e kadar motordan kesinlikle bir zorlanma hissedilmiyor, o konuda başarılı olmuş.

diğer arkadaşlarda bu son hız konusunda gelişme yakalarlar ise paylaşmalarını rica ederim.
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Selam arkadaşlar z300 ile dün gece top speed denemesi yaptım dümdüz otobanda 165km/saati geçemedim.
motorda 155km/saate kadar hiç bir zorlanma olmadı yani 155 ile seyir edilebilir ancak rüzgardan dolayı depoya sünmeniz gerekiyor, bu biraz işkence olabiliyor.
155ten sonra 165 e yavaş yavaş çıktı.
ninja 300ün 192km/saatlik videolarını izleyince bu deneme benim için biraz hüsran oldu, beklentim daha yüksekti.
ancak şunu net olarak söyleyebilirim 155e kadar motordan kesinlikle bir zorlanma hissedilmiyor, o konuda başarılı olmuş.

diğer arkadaşlarda bu son hız konusunda gelişme yakalarlar ise paylaşmalarını rica ederim.

Dostum selamlar. Bende geçenlerde aynı şekilde konuyu paylaşmıştım. Motor 6. viteste 11 bin deviri dolayısı ile 160-165 bandını geçemiyor demiştim. Sağolsun burada bilgili ve tecrübeli arkadaşlar beni yönlendirdiler. Yedirerek vites geçişi sağlanması gerekiyormuş. Şimdi bu nedir diye soracaksın doğal olarak. Dilim döndüğünce anlatmaya çalışayım. O video da dikkat ettiysen 5. viteste 160 a dolayısı ile 13 bin devire kadar gidiyor. Sonra vitesi değiştiriyor. Yalnız değiştirirken gazı tam kapatmayıp devirin düşmemesini sağlıyor. Bende aynı yöntemi denedim. Eğer 5 ten 6 ya attığın anda 11 bin devirin üstünde bir devirle 6. vitese başlarsan motor yeniden kopuyor. Ben aynı yöntemi düz yolda denedim. 172 km hızı gördüm sonra trafik artınca gazı kesmek zorunda kaldım. Yoksa devir artmaya devam ediyordu. Anahtar nokta 5 ten 6 ya geçişte 11 bin devirin üstünde bir değer ile 6. vitesi çevirmeye başlamak. Diğer taraftan bu muhtemelen şanzımandan götürüyordur. O yüzden her zaman yapılacak birşey değil. Keza 160 da neyimize yetmiyor bu motorla :)
 
Katılım
1 May 2015
Mesajlar
5
Dostum çok güzel açıklamışsın denemeye değer yani :) bir kere 170-180 i görsem rahatlayacam motorda sorun yokmuş diyip normal hızlara inecem zaten de işte rahatlayamadım bi, şanzıman falan hak getire bu durumdayken :p

o halde bir sorum daha olacak, rüzgardan dolayı ön depoya yapışıyorum resmen sende de böyle oluyor mu? oluyorsa nasıl bir çözüm buldun? ve o haldeyken aynalardan arkayı görmem imkansız gibi kalıyor, otobanda da oldugum için tedirginlik yaratıyor. sonuçta arabalar daha hızlı arkamdan geleni görmek isterim, bu konuda tavsiyen var mı?
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Dostum çok güzel açıklamışsın denemeye değer yani :) bir kere 170-180 i görsem rahatlayacam motorda sorun yokmuş diyip normal hızlara inecem zaten de işte rahatlayamadım bi, şanzıman falan hak getire bu durumdayken :p

o halde bir sorum daha olacak, rüzgardan dolayı ön depoya yapışıyorum resmen sende de böyle oluyor mu? oluyorsa nasıl bir çözüm buldun? ve o haldeyken aynalardan arkayı görmem imkansız gibi kalıyor, otobanda da oldugum için tedirginlik yaratıyor. sonuçta arabalar daha hızlı arkamdan geleni görmek isterim, bu konuda tavsiyen var mı?

Dostum naked motor kullanıyorsan rüzgardan dayak yemeyi göze alacaksın :) Gül ve diken olayı :)
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Dostum çok güzel açıklamışsın denemeye değer yani :) bir kere 170-180 i görsem rahatlayacam motorda sorun yokmuş diyip normal hızlara inecem zaten de işte rahatlayamadım bi, şanzıman falan hak getire bu durumdayken :p

o halde bir sorum daha olacak, rüzgardan dolayı ön depoya yapışıyorum resmen sende de böyle oluyor mu? oluyorsa nasıl bir çözüm buldun? ve o haldeyken aynalardan arkayı görmem imkansız gibi kalıyor, otobanda da oldugum için tedirginlik yaratıyor. sonuçta arabalar daha hızlı arkamdan geleni görmek isterim, bu konuda tavsiyen var mı?

Bu biraz kişinin cüsesiylede alakalı. Ben iriyim biraz Ninja 300 'de tamda senin dediğin gibi rüzgardan kaçmak için depo üstüne yatıyorum bahsetiğin gibi tedirginlik yaratıyor arkayı göremiyorsun, kısa mesafelerde hızlanıcaksam gerek olmuyorda uzun yolda 150 ve üzeri hızlarda şart oluyor yoksa bel ağrıtıyor. ( depo üzerine yatınca belinize yük binmiyor) . Kısa ve kilosuz arkdaşlarım motorun üzerinde jokey gibi kayboluyorlar, rüzgarla temasları azalıyor ve daha hızlı gidiyorlar. ben ( 183- 92 kiloyum)
 
Katılım
1 May 2015
Mesajlar
5
arkadaslar bilgiler icin tesekkurler

benim boy 180 kilo 83

asagidaki linkte top speed denemem var
kosullar yokus asagi hafif ruzgarli hava

https://www.youtube.com/watch?v=33b6_V6IOGk
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
arkadaslar bilgiler icin tesekkurler

benim boy 180 kilo 83

asagidaki linkte top speed denemem var
kosullar yokus asagi hafif ruzgarli hava

https://www.youtube.com/watch?v=33b6_V6IOGk

Dostum selamlar
Seyrettim. Sanki 5 ten 6 ya geçerken tam yedirerek geçmemiş vites. O yüzden 11 bin devir civarında kalmışsın. Sonra da çok zor artmış.
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
arkadaslar bilgiler icin tesekkurler

benim boy 180 kilo 83

asagidaki linkte top speed denemem var
kosullar yokus asagi hafif ruzgarli hava

https://www.youtube.com/watch?v=33b6_V6IOGk

Güzel bir Top Speed Denemesi olmuş Ama sanki Rolantiniz biraz yüksek gibi geldi bana ? 1.500 rpm devir aralığında olmalı
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
rodajdan sonra daha güzel olcak enginim, hoşgeldin bu arada :D
baktın olmuyo bunu satıp sana hydralisk kafalı motoru alırız dert etme :D
 
Katılım
13 Nis 2014
Mesajlar
37
beyler z300 de titreşim ne alemde? düşük devirlerde özellikle, tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
beyler z300 de titreşim ne alemde? düşük devirlerde özellikle, tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
Selamlar
Benim ilk motorum oldugu icin bu konuda dogru yonlendirmeyebilirim. Uzun ve devirli yolculuklarda ayagimda bir karincalanma oluyor. Ancak kollarda ve ellerde titresim dolayisi ile herhangi bir rahatsizlik hissetmedim simdiye kadar.
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
800 km bakıma kadar titreşim vardı. 60 dk kullanımdan sonra ellerde karıncalanma yapıyordu.
İlk Bakımdan sonra alt devirlerdeki titreşim azaldı, hissedilmesi zor hale geldi. 10.000 devirler civarında hissediliyor. Pegler plastik olsa titreşimi azaltabilir diye düşünüyorum ama metalin de şekli güzel.
Özet geçiyorum, normal bir titreşim var, sorun yok ;-)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
kısa bi test sürüşü yapma fırsatı buldum z300'ün en dikkatimi çeken tarafı fren kalitesiydi, ses ve titreşim gayet sakin, yönlendirme ve kullanım kolaylığı çok rahat, düşünen arkadaşlar için bence her yönden iyi motor, lastikler hariç. :cat:
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
556
Bir ara ilanda Eskisehir de 2.el z300 gordum hemen gittim motorun yanina fakat sahibi takas istemiyormus zaten ertesi gun satildi ki ilan yayindan kaldirdilar... bazen kafayi kilitleyip satsammi inazumayi diyorum :(
 
Katılım
1 May 2015
Mesajlar
5
Arkadaşlar dün aydın otobanında yeni bir top speed denememde yokuş aşağı 177km/saat, düz yolda 173km/saat seyir edebildim. Merak edenlere duyurulur.

Ayrı bir konu olarak yüksek hızlarda bazen gidon çırpma yapıyor, gezmeye başlıyor hemen hız kesiyorum düzeliyor. Bunu bazen yapıyor bazen yapmıyor çözemedim neye bağlı olduğunu. Bilgisi olan varsa açıklayabilir mi?

Selamlar.
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Dostum selamlar. Öncelikle 177 gerçekten iyi bir hız. Tebrikler. Bende maks 170 lere çıkmıştım.

Diğer konuda birkaç şey söylemek istiyorum. Geçenlerde tem de işten motorla dönerken, arkadamdan arkadaş araba ile eşlik etti. Ve akşam eve gittiğimde bana hemen telefon açtı. Söylediği şey "Abi 160 lara çıktığında sanki Allah'a emanet gidiyor gibi oluyorsun. Çok stabil bir görüntü sergilemiyor motor. Özellikle rüzgardan etkilendiğin çok belli oluyor, lütfen o hızlara çıkmamaya çalış bu motorla" oldu. Bende "acaba kullanım tarzı olabilir mi? yani benim hatammı acaba" dedim. Onun söylediği "140-150 bandında kesinlikle bir sorun yok. Son derece stabil görünüyorsun. Ama 160 a çıktığında bariz motor zıplaya zıplaya gidiyor. Özellikle sağ ve sol rüzgarlardan etkilniyorsun çok fazla" dedi.

Bende bu şekilde bazen motordan geri dönüşleri almıştım daha önce. Yani bazen bir tedirginlik yaratıyordu. Arkadaştan gelen bu geri bildirimden sonra daha bir dikkat etmeye başladım. Hatta arkadaş bir dahaki sefere benim arkamdan araba ile gelirken video ya alacak. Bende gözlemleyeceğim tam olarak ne demek istediğiniz. @engerk arkadaşın dediği gibi yüksek hızlarda bir dengesizlik var sanki.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
ArkadaLar eksoz sesi nasil ben birtane gordum yanimdan gecti gitti seside iyidi ne cok abartili nede sessiz sorma firsatim olmadi nasildir tavsiye edilirmi pulsara takmayi dusunuyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------

birde max hız gerçekten düşükmüş 154 gören var pulsarla 200 lük tek silindir oda devir kesiciye giriyor dişli değişiklikleriyle 176 yapan vardı 300 lük 2 silindir makineye göre biraz daha fazla ara olmasını beklerdim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst