- Katılım
- 12 Haz 2013
- Mesajlar
- 62
onun contası vardı sanırım onu değiştirince düzeliyor bir arkadaşın daha olmuştu
contalık bi durum yokmuş simdi söktüm baktım zincir yağı akmış orasıni temizleyip kapattım bundan sonra ıyi bir yağ ile yağlarım
onun contası vardı sanırım onu değiştirince düzeliyor bir arkadaşın daha olmuştu
contalık bi durum yokmuş simdi söktüm baktım zincir yağı akmış orasıni temizleyip kapattım bundan sonra ıyi bir yağ ile yağlarım
demiştim![]()





selam hacılar...
cumartesi zincir yağlaması yaptım... neredeyse 1200 1300 kmdir temizleyememiştim... gaz yağı ile iyice yıkayıp bol deterjanlı suyla gazyağını aldım... sonra bir iki tur atıp iyice kuruttum zinciri... ipone ile yağladım ancak o günden beri tak tak bi ses geliyo zincir bölgesinden ara ara... özellikle vites küçültürken ve şehir içinde trafikteyken... debriyaja basıyorum vites küçültüyorum bir iki kere takırtı geliyo zincirden sonra normale dönüyo... ne olduğunu anlayamadım... daha önce başına böyle bişey gelen var mıdır...
gidonların ortasında ki göbek kapağı bu aparatlar varken takılmıyor mu yoksa takmadan mı çektiniz Enes hocam ?
Evet Arkadaşlar .. Bugün İlk gidon yükseltme numunesini antilop_skull mehmet arkadaşımızın motorunda denedik.. Debriyaj hafif kassa da montaj fazla zorluk çıkarmadı.. Motor cbf gibi dik bir oturuşa sahip bu şekilde.. cidden farkını hissettirdi.. Hem spor gidon hem dik oturuş.. Nefis oldu.. Bende kendi motoruma takıp denedikten sonra ayrıntılı yorumları atarım inş..
-Düşünenler olursa şimdiden bildirsin lütfen..eski yeni kasa farketmiyor gidonlar aynı ..4 Cm ykseltme.. bi kaç resim atayım..
[url]http://i.hizliresim.com/94VDN5.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/g5k9P5.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/94VDYN.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/yMPzGk.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/2g2EP2.jpg[/url]
Enes hocam 10 numara olmuş aparat. Ellerinize sağlık. Biz Nasıl temin edebiliriz?
geçen gün benim motora ani fren ikiaz rölesi bağladım ani bir fren yapınca 4lüler yanıyor şehir içi ve otoban trafiği için faydalı bişeyvideo çekecek arkadaş bulursam videoda eklerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------
hacı fiyat ne durumda parça alüminyum dimi fren hortumunun kasmaması iyi olmuş aslında benim aklımda fren hortumu vardı debriyaj kastıysa aşağıdan ayar çekilebilir
Hocam teşekkürler.. Muhammed arkadaşımız yaptı aparatı.. Pulsarlara yapmıştı apache içinde istedik kırmadı sağolsun.. Numarasını vereyım konuşursunuz.. Benim bi çıkarım yok fiyatınıda blmıyorum tam oalrak.. kendisi söylesin![]()
Muhammed Kandermir .. 0539 601 3533
debriyaj uzatılır altı üstü tel .. mehmet 100km kadar denemiş gayet memnunum diyor..7075 aliminym hacı paslanma fln olmaz sıkıntı yok malzeme kalıtelı.. zaten kendiside gelir yazar buraya.. bende bi deneyim hele ayrıntılı yorum yapcam inş..ama uzun yolda hele çok faydalı olcak.. dirseklere binen yükü alsa yeter..
![]()
selamın aleyküm arkadaşlar An itibariyle bende aranıza katılmış bulunuyorum.şöyleki bayii ile anlaştım yarın kaporayı yatırıp perşembe günü akşam binip evime geleceğim Allah'ın izniyle hayırlısıyla.Motosiklet hakkında söylemek istediğiniz yapmam gereken birşeyler var mı ? uzun zamandır takip ediyorum zaten forumu ama TVS son fikir kılmam ani oldu ben bile şaşırdım
![]()

selamın aleyküm arkadaşlar An itibariyle bende aranıza katılmış bulunuyorum.şöyleki bayii ile anlaştım yarın kaporayı yatırıp perşembe günü akşam binip evime geleceğim Allah'ın izniyle hayırlısıyla.Motosiklet hakkında söylemek istediğiniz yapmam gereken birşeyler var mı ? uzun zamandır takip ediyorum zaten forumu ama TVS son fikir kılmam ani oldu ben bile şaşırdım
![]()
hacı iyi o zaman ama dediğim gibi debriyaj teline ekleme yapmadan ayar yerinden ayarlanır ben kurcalamıştım baya uzuyor ondan yana sıkıntı olmaz
akü için ne diyorsun yukarıda linkleri attım boschun
selamın aleyküm arkadaşlar An itibariyle bende aranıza katılmış bulunuyorum.şöyleki bayii ile anlaştım yarın kaporayı yatırıp perşembe günü akşam binip evime geleceğim Allah'ın izniyle hayırlısıyla.Motosiklet hakkında söylemek istediğiniz yapmam gereken birşeyler var mı ? uzun zamandır takip ediyorum zaten forumu ama TVS son fikir kılmam ani oldu ben bile şaşırdım
![]()