TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Hafta sonu turlamasından
EX02Ad.jpg
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Evet Arkadaşlar .. Bugün İlk gidon yükseltme numunesini antilop_skull mehmet arkadaşımızın motorunda denedik.. Debriyaj hafif kassa da montaj fazla zorluk çıkarmadı.. Motor cbf gibi dik bir oturuşa sahip bu şekilde.. cidden farkını hissettirdi.. Hem spor gidon hem dik oturuş.. Nefis oldu.. Bende kendi motoruma takıp denedikten sonra ayrıntılı yorumları atarım inş..
-Düşünenler olursa şimdiden bildirsin lütfen..eski yeni kasa farketmiyor gidonlar aynı ..4 Cm ykseltme.. bi kaç resim atayım..





 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
gidonların ortasında ki göbek kapağı bu aparatlar varken takılmıyor mu yoksa takmadan mı çektiniz Enes hocam ?
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
selam hacılar...

cumartesi zincir yağlaması yaptım... neredeyse 1200 1300 kmdir temizleyememiştim... gaz yağı ile iyice yıkayıp bol deterjanlı suyla gazyağını aldım... sonra bir iki tur atıp iyice kuruttum zinciri... ipone ile yağladım ancak o günden beri tak tak bi ses geliyo zincir bölgesinden ara ara... özellikle vites küçültürken ve şehir içinde trafikteyken... debriyaja basıyorum vites küçültüyorum bir iki kere takırtı geliyo zincirden sonra normale dönüyo... ne olduğunu anlayamadım... daha önce başına böyle bişey gelen var mıdır...
 

orh

Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
269
selam hacılar...

cumartesi zincir yağlaması yaptım... neredeyse 1200 1300 kmdir temizleyememiştim... gaz yağı ile iyice yıkayıp bol deterjanlı suyla gazyağını aldım... sonra bir iki tur atıp iyice kuruttum zinciri... ipone ile yağladım ancak o günden beri tak tak bi ses geliyo zincir bölgesinden ara ara... özellikle vites küçültürken ve şehir içinde trafikteyken... debriyaja basıyorum vites küçültüyorum bir iki kere takırtı geliyo zincirden sonra normale dönüyo... ne olduğunu anlayamadım... daha önce başına böyle bişey gelen var mıdır...

zincirin gevşekmi zincir gevşekken benimde başıma geldi ziniciri ger ses kalmaz
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
gidonların ortasında ki göbek kapağı bu aparatlar varken takılmıyor mu yoksa takmadan mı çektiniz Enes hocam ?

o kapak biraz büyük geliyor parçayla sanırım.. etrafından biraz keslip takılması lazım.. ona bi çözüm düşüncez artık.. bu ilk numune oldu..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
geçen gün benim motora ani fren ikiaz rölesi bağladım ani bir fren yapınca 4lüler yanıyor şehir içi ve otoban trafiği için faydalı bişey:)video çekecek arkadaş bulursam videoda eklerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------

Evet Arkadaşlar .. Bugün İlk gidon yükseltme numunesini antilop_skull mehmet arkadaşımızın motorunda denedik.. Debriyaj hafif kassa da montaj fazla zorluk çıkarmadı.. Motor cbf gibi dik bir oturuşa sahip bu şekilde.. cidden farkını hissettirdi.. Hem spor gidon hem dik oturuş.. Nefis oldu.. Bende kendi motoruma takıp denedikten sonra ayrıntılı yorumları atarım inş..
-Düşünenler olursa şimdiden bildirsin lütfen..eski yeni kasa farketmiyor gidonlar aynı ..4 Cm ykseltme.. bi kaç resim atayım..

[url]http://i.hizliresim.com/94VDN5.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/g5k9P5.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/94VDYN.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/yMPzGk.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/2g2EP2.jpg[/url]

hacı fiyat ne durumda parça alüminyum dimi fren hortumunun kasmaması iyi olmuş aslında benim aklımda fren hortumu vardı debriyaj kastıysa aşağıdan ayar çekilebilir
 
Katılım
16 Tem 2014
Mesajlar
5
Motosikleti
Bajaj Dominar 250 , TVS Apache 150
Enes hocam 10 numara olmuş aparat. Ellerinize sağlık. Biz Nasıl temin edebiliriz?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Enes hocam 10 numara olmuş aparat. Ellerinize sağlık. Biz Nasıl temin edebiliriz?

Hocam teşekkürler.. Muhammed arkadaşımız yaptı aparatı.. Pulsarlara yapmıştı apache içinde istedik kırmadı sağolsun.. Numarasını vereyım konuşursunuz.. Benim bi çıkarım yok fiyatınıda blmıyorum tam oalrak.. kendisi söylesin :)

Muhammed Kandermir .. 0539 601 3533

geçen gün benim motora ani fren ikiaz rölesi bağladım ani bir fren yapınca 4lüler yanıyor şehir içi ve otoban trafiği için faydalı bişey:)video çekecek arkadaş bulursam videoda eklerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------



hacı fiyat ne durumda parça alüminyum dimi fren hortumunun kasmaması iyi olmuş aslında benim aklımda fren hortumu vardı debriyaj kastıysa aşağıdan ayar çekilebilir

debriyaj uzatılır altı üstü tel .. mehmet 100km kadar denemiş gayet memnunum diyor..7075 aliminym hacı paslanma fln olmaz sıkıntı yok malzeme kalıtelı.. zaten kendiside gelir yazar buraya.. bende bi deneyim hele ayrıntılı yorum yapcam inş.. :) ama uzun yolda hele çok faydalı olcak.. dirseklere binen yükü alsa yeter.. ;)
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
arkadaslar daha fiyatlandirma yapilmadi.mehmet arkadasimiz urunu test ettikten sonra uretim sekline gore belirlenecek fiyat
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
evet beyler fırsat bulamadım yazamadım kusra bakmayın

ürünü denedim valla basarılı buakdar iyi olcagını sanmıyordum o kapak bıraz traslanması gerekiyor debriyaj telinin yerini değişerek çözdüm .
cbf 150 kullanan arkadas varsa onun gibi olmus rahatlık en buyk avantajı 100 kg babam arkamda dik rampa iniyodum öne kayma falan olmadı gidon yuksek diye yous inerken çok iş gördü anlayacagınız .
tavsiye ederim . montajda yardımcı olurum isteyene .
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
41
selamın aleyküm arkadaşlar An itibariyle bende aranıza katılmış bulunuyorum.:D şöyleki bayii ile anlaştım yarın kaporayı yatırıp perşembe günü akşam binip evime geleceğim Allah'ın izniyle hayırlısıyla.Motosiklet hakkında söylemek istediğiniz yapmam gereken birşeyler var mı ? uzun zamandır takip ediyorum zaten forumu ama TVS son fikir kılmam ani oldu ben bile şaşırdım :D
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Hocam teşekkürler.. Muhammed arkadaşımız yaptı aparatı.. Pulsarlara yapmıştı apache içinde istedik kırmadı sağolsun.. Numarasını vereyım konuşursunuz.. Benim bi çıkarım yok fiyatınıda blmıyorum tam oalrak.. kendisi söylesin :)

Muhammed Kandermir .. 0539 601 3533



debriyaj uzatılır altı üstü tel .. mehmet 100km kadar denemiş gayet memnunum diyor..7075 aliminym hacı paslanma fln olmaz sıkıntı yok malzeme kalıtelı.. zaten kendiside gelir yazar buraya.. bende bi deneyim hele ayrıntılı yorum yapcam inş.. :) ama uzun yolda hele çok faydalı olcak.. dirseklere binen yükü alsa yeter.. ;)

hacı iyi o zaman ama dediğim gibi debriyaj teline ekleme yapmadan ayar yerinden ayarlanır ben kurcalamıştım baya uzuyor ondan yana sıkıntı olmaz

akü için ne diyorsun yukarıda linkleri attım boschun
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
selamın aleyküm arkadaşlar An itibariyle bende aranıza katılmış bulunuyorum.:D şöyleki bayii ile anlaştım yarın kaporayı yatırıp perşembe günü akşam binip evime geleceğim Allah'ın izniyle hayırlısıyla.Motosiklet hakkında söylemek istediğiniz yapmam gereken birşeyler var mı ? uzun zamandır takip ediyorum zaten forumu ama TVS son fikir kılmam ani oldu ben bile şaşırdım :D

A.S Öncelikle hayırlı olsun motorun güzel günlerde kullan.
forumdaki arkadaşlar da bana katılacaklardır.
İLK ÖNCE KESİNLİKLE LASTİKLER...(değiştir)
BAKIMLARINI SERVİS DE YAPTIR.(Gerçi bazı arkadaşlar buna karşı çıkacak)
GECE KULLANACAKSAN FARINI GÜÇLENDİR.(hem uzunlarını bu da yetmezmiş gibi sislerini açan deyyuslara karşı)
KALİTELİ ZİNCİR YAĞLAMA SPREYİ.(Tavsiyem https://shop.wurth.com.tr/sabesto-zincir-yaglama-sprey-400ml

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------


bu arada bu da benim yoldaşım :)
Günlük en az 60 km.si var.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
selamın aleyküm arkadaşlar An itibariyle bende aranıza katılmış bulunuyorum.:D şöyleki bayii ile anlaştım yarın kaporayı yatırıp perşembe günü akşam binip evime geleceğim Allah'ın izniyle hayırlısıyla.Motosiklet hakkında söylemek istediğiniz yapmam gereken birşeyler var mı ? uzun zamandır takip ediyorum zaten forumu ama TVS son fikir kılmam ani oldu ben bile şaşırdım :D

Hayırlı olsun motorun.. iyi bi seçim yapmışsın pişman olmucaksın..

hacı iyi o zaman ama dediğim gibi debriyaj teline ekleme yapmadan ayar yerinden ayarlanır ben kurcalamıştım baya uzuyor ondan yana sıkıntı olmaz

akü için ne diyorsun yukarıda linkleri attım boschun

Mehmet taktı işte kullanıyo hacı sıkıntı yok şimdilik :) .. Hacı baktımda bi aküye 300tl vermem ben ya.. altı üstü aynı sistem.. 100tl max bütce ile bişey alırım en fazla.. o ne öyle araba akülerinden 3 kat pahalı.. el kadar şey..
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
62
selamın aleyküm arkadaşlar An itibariyle bende aranıza katılmış bulunuyorum.:D şöyleki bayii ile anlaştım yarın kaporayı yatırıp perşembe günü akşam binip evime geleceğim Allah'ın izniyle hayırlısıyla.Motosiklet hakkında söylemek istediğiniz yapmam gereken birşeyler var mı ? uzun zamandır takip ediyorum zaten forumu ama TVS son fikir kılmam ani oldu ben bile şaşırdım :D

motorun hayırlı olsun hangi renk beğendin ben şahsen yeşil apache kullandığım halde beyaz ve sarıyi çok beğeniyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst