Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
40
Abilerim, 9000 lira en fazla 9250 butcem var. 2014 (Yani makyajlanmis seri) R125 almak istiyorum. Gel gelelim malum sitede fiyatlar almis basini gitmis. Simdi kimse kusura bakmasin ama 10.000 lira da vermeye gonlum razi olmaz bu motora. Durusu kalitesi teknolojisi 10 numara kabul, ama en nihayetinde 15ps 125cc bi motor bu. Cevrenizde km'si ucmamis 2014 ustu R125 var ise bana haber verirseniz cok memnun olurum. Hepimiz bu camiadaniz, siz motoru satarken fiyat sisirirseniz, unutmayalim ki sizde yarin birgun yuksek cc alirken birileri o fiyati sisirecek. Yani ben anlamiyorum nden birbirimize yolunacak tavuk gozuyle bakiyoruz. Neyse vesselam sonuc olarak dedigim sartlarda R125 ariyorum abilerim, duyarsaniz gorurseniz bi haber edin su kardesinize. Rabbim kaza bela vermesin insallah, hayirli aksamlar.
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Abilerim, 9000 lira en fazla 9250 butcem var. 2014 (Yani makyajlanmis seri) R125 almak istiyorum. Gel gelelim malum sitede fiyatlar almis basini gitmis. Simdi kimse kusura bakmasin ama 10.000 lira da vermeye gonlum razi olmaz bu motora. Durusu kalitesi teknolojisi 10 numara kabul, ama en nihayetinde 15ps 125cc bi motor bu. Cevrenizde km'si ucmamis 2014 ustu R125 var ise bana haber verirseniz cok memnun olurum. Hepimiz bu camiadaniz, siz motoru satarken fiyat sisirirseniz, unutmayalim ki sizde yarin birgun yuksek cc alirken birileri o fiyati sisirecek. Yani ben anlamiyorum nden birbirimize yolunacak tavuk gozuyle bakiyoruz. Neyse vesselam sonuc olarak dedigim sartlarda R125 ariyorum abilerim, duyarsaniz gorurseniz bi haber edin su kardesinize. Rabbim kaza bela vermesin insallah, hayirli aksamlar.

merhaba hocam,
haklısınız fiyatlar şişirilmiş ve alan 3-4 kişi dışında kimse yok. onlarda muhtelemen zengindir :) 13,000 - 10-000 TL piyasası tutmaz motoru öldürür. aynı motor bende var teee antepe gidip aldım bulamadığım içim.
9,500 e güzel motosiklet bulabilirsiniz 2014 model düşürüenler olabiliyor
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
40
merhaba hocam,
haklısınız fiyatlar şişirilmiş ve alan 3-4 kişi dışında kimse yok. onlarda muhtelemen zengindir :) 13,000 - 10-000 TL piyasası tutmaz motoru öldürür. aynı motor bende var teee antepe gidip aldım bulamadığım içim.
9,500 e güzel motosiklet bulabilirsiniz 2014 model düşürüenler olabiliyor

Valla hocam sizin maceranizi da takip ettim okurkende buyuk keyif aldim dogrusu, Rabbim Kaza bela gostermesin insallah. Bu motorun 2014'te sifiri 10250 idi, kendim niyetlendim oradan biliyorum. Herif simdi tutmus 2014 motora 5000 6000 yol yapip 10500 istiyor. Yahu arkadas ayiptir gunahtir sen bunu aldin 10250'ye reva mi su yaptigin. Daha once otomobil de aldim bizim millette boyle bi hastalik var ki aldigindan kar elde etmeden satmiyor. Al arkadasim ev al, arsa al, euro dolar yatirim yap kar ette, elinde tuttugun her gun eskiyen, bindikce bakimlari artan su aletten de kar etme allahini seversen. Oysa herkes boyle dusunse piyasa nasilda olmasi gerektigi seviyeye gelecek. sifiri 12 kusur olduysa bundan sanane be abi, sen o fiyata mi aldin bu aleti. Bilmiyorum arkadas CBR 125 alacaktim gordum ki herkes sifirina yakin fiyat istiyor dedim 8 verirsem 1 daha veririm YZF alirim kaliteyi yasarim ama yok, burda da ayni zihniyetteki insalarla yola devam. Bakalim hayirlisi, bizimde nasibimiz varsa cikar elbet. Sagolasin dostum tekrardan
 
Katılım
10 Kas 2013
Mesajlar
254
Bugun yamaha bayiye gittim arkadaşlar 2015 yamaha r125'i gördüm. Bildiğiniz hasta oldum o tasarım falan harika r25 falan halt yemiş yanında. michelin pilot Street ile geliyor motor 12.800 fiyat verdiler + akrapovic egzoz ile birlikte 14.800 gibi bir fiyat verdiler. Harika bir motor şahsen 250cc ye geçicektim ama bunu görünce vazgeçtim sanırım alacağım bunu ömürlük ömürlük:cherry:
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
112
Arkadaşlar yzf r125 usta yapımı egzos satıyorum. Sesi çok iyidir, gelip soranlar oluyor. Nakit ihtiyacından satıyorum. Egzos boğazdandır kesme biçme yoktur. Fiyat 250 tl. İlgilenenler özelden mesaj atarlarsa dönüş yaparım.
 
Katılım
10 Kas 2013
Mesajlar
254
Arkadaşlar 1 depo benzin ile kaç km yol yaptınız. Hız ortalamanız neydi. Şehir içi- Şehir dışı farketmez hesaplayan varsa paylaşabilir mi ?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
ben şehir içi ve şehir dışı karışık 5000-7000 devir arası 11.5 litre benzinle 480km yol yaptım r125 ile.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------

Bu arada bugün r25 inceleme fırsatı buldum malzeme kalitesi olarak yzf'den kötü. Pegler,manetler mat plastik aksam vsvs r125 ile çok fark var arada. Hatta incelediğim motor barkın abinin kıbrısta denerken düştüğü motordu :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
0 km almıştım şu anda yamaham 20000 kmde darısı başınıza kazasız belasız nice 100000 km lere inşallah.
g556N3.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:59 ----------

yanlış yere açmışım resmi sory
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
Bugun yamaha bayiye gittim arkadaşlar 2015 yamaha r125'i gördüm. Bildiğiniz hasta oldum o tasarım falan harika r25 falan halt yemiş yanında. michelin pilot Street ile geliyor motor 12.800 fiyat verdiler + akrapovic egzoz ile birlikte 14.800 gibi bir fiyat verdiler. Harika bir motor şahsen 250cc ye geçicektim ama bunu görünce vazgeçtim sanırım alacağım bunu ömürlük ömürlük:cherry:

r25 bana su an basit yani geliştirilmeye çok müsait geliyor o yüzden ben sevemedim r25 i. 250 cc motorda o şekilde kaba bir plakalık, biçimsiz depo ve düz ön çatal hoşuma gitmedi. ha sevenleri vardır bi şey diyemem. r25 ın tr de olması güzel oldu ancak yeni kasada şöyle bi güzel değişiklik yaparlarsa alınabilir aksi takdirde yzfr125 bana daha estetik görünüyor şahsen.
 
Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
5
öncelikle herkese merhaba aranızda yeniyim.Yzf-125 almayı düşünüyorum Bu motorsiklette iyi km yapmış abilerim kardeşlerim varsa
YZF-R125 + ve - lerini yazarsa cok sevinirim. Bu arada sahibinden ilanları gerçekten ucuk fiyatlar 2013-2014 model ilanlar 2015 model sıfır fiyatına gelmiş .

SAYGILAR ..
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
6
Karenajlarının pahalılığı dısında bir eksi göremiyorum 2000km yi devirdim. Yağ değişimi dısında birşey gerektirmedi motorum 10bin km de.
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
yzf ilk motorumla 6 bin km devirdim. yeni aldığımda ise 2,5 km devirdim.
bu esnada yaşadığım hiç bir - görmedim.
sadece düşmemek gerekiyor. Allaha şükür o acıyı yaşamadık daha. ama düşersek çok büyük -ler ile karşılacağız.
+lar ise sokaklarda efsanesiniz ;)
 
Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
5
cevaplar için tesekkür ederim sürekli sahibinden takib ediyorumda 2015 model fiyatına satanlar var cok sacma piyasası alınmaz duruma getirmişler
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
7
Selamunaleykum
Motorumu yeni aldım. Yzf r125 İlk ss motorum, daha önce honda pcx 125 2013 vardi.
Gezmeye giden var mı? Tek takılmak istemiyorum.
Kafa dengi arkadaşlarla tanişmak istiyorum.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Arkadaşlar motorumu satıyorum ilan onay sürecinde şuan r25'e geçmeyi düşünüyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2013-yamaha-yzf-r125-7000km-aksesuarli-212948614/detay/
 
Katılım
13 May 2014
Mesajlar
36
Arkadaşlar motorumu satıyorum ninja 300 aldım bugün.
Ninjanın teslimi haziranda olacak haziranda ilana koymayı planlıyorum motoru.
Motorum 2014 Race Blu 14.000km kazasız hatasız.
Fiyat olarak 9.000TL net fiyat istiyorum pazarlıksız fiyatını yazdım.
İlgilenen olursa detaylı anlatırım motoru.
Dediğim gibi hazirana kadar kullanacağım o nedenle haziranda sahibindene koyacağım motoru.
 
Katılım
22 Ağu 2014
Mesajlar
101
İlan numarası : 212920705


2014 MODEL 7000 KM'DE. FIYAT 10.000 TL SONDUR GÜNLÜK KULLANDIĞIM İÇİN KM ARTIŞ GÖSTEREBİLİR.

FİYATI SATILSIN DİYE DİĞERLERİNDEN DÜŞÜK YAZDIM ZATEN BU MOTORUNDA HAKKI BUDUR LÜTFEN ARAYIP ŞU FİYAT OLUR MU DEMEYİNİZ.

2. SAHİBİYİM 05.09.2014'TE 800 KM DE AİLE DOSTUMUZDAN ALDIM.

TÜM BAKIMLARI ŞİRİNEVLER AYDIN MOTOR'DA DÜZENLİ OLARAK TİTİZLİKLE YAPILDI. KAYITLARI YEDEK ANAHTARI KİTAPÇIĞI KISACASI MOTORUN YANINDA VERİLEN HERŞEYİ MEVCUT.
GÖRÜNTÜ OLARAK HER YERDE İLGİ ODAĞI OLUCAĞINIZ VE YAMAHA KALİTESİNİN FARKINA VARACAĞINIZ BİR MOTOSİKLET.ŞEHİR İÇİNDE ÇOK KULLANIŞLI.UZUN YOLDA ÇOK AZ YAKIYOR.
KAPALI GARAJ MOTORU.RODAJI KİTAPÇIĞA UYGUN YAPILDI.İTİNAYLA KULLANILDI VE CC YÜKSELTMEK İÇİN SATILIKTIR.
MICHELIN PILOT STREET LASTIK MEVCUT ( FABRIKA ÇIKIŞLI )
EKSTRALARI : ALTIN RENGI MANET 200 TL ( STOP LAMBASI SORUNU YOK REDLINE MARKA )

REKLEKTIF SARI JANT ŞERİDİ 35 TL

YZF125R ORJINAL TANK PAD 120 TL

DÜŞÜK KM HIZDA SOLA YATTIĞI İÇİN SOL VE SAĞ GRENAJDA YÜZEYSEL ÇİZİK VARDIR. GÖRÜNTÜ OLARAK RAHATSIZ ETMİYOR ALACAK KİŞİ GÖNÜL RAHATLIĞI İLE BİNSİN DİYE BOYATMADIM.LÜTFEN KAZA YAPIP BOYATILMIŞ GRENAJINDA PLASTIK KAYNAK BULUNAN HOR KULLANILMIŞ MOTOSIKLERLE KARŞILAŞTIRMAYINIZ.İSTERSENİZ ÇOK UCUZA FOLYO KAPLAYIP KULLANABİLİRSİNİZ.RUHSATTA MAT GRİ OLDUĞU İÇİN SORUN YARATMAZ.

SADECE DÜŞÜK KM 2013 MODEL CBR 250 İLE TAKAS DÜŞÜNÜYORUM.
TAKAS FİYATI DEĞİŞTİRENE BENİMDE FİYATIM DEĞİŞİR.
ALANA ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN.ALLAH KAZASIZ BELASIZ KULLANMAYI NASİP ETSİN.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst