kazalı cub motorsikleti stunt tarzına cevirme

Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
arkadaşlar bir önceki motorsikletim olan mondial 110ft cub motoru arkadasın ısrarı üzerine öğretmek amacıyla motoru arkadaşa vermiştim, arkadaşım virajı alamayıp (heyecandan dolayı) gaz kütüğü takılı kaldı dedi ve kaldırıma oradanda kaldırımın üstünde olan duvara girdi (kimsenin canına zarar gelmedi allah'tan ) motorun on takımı ve ön grenajları kırıldı. 1 senedir yatan motoru bende değerlendireyim diye düşünmekteyim elimden teknik konuda çoğu şey gelir. Bende bu motoru kesip biçip bir şeyler ortaya çıkarmak istiyorum. motorunu kullanırken kendi çapımda modifiye etmiştim ( dereceli egzantrik, emme egzost manifold genişletme ve orjinali 4 balata iken 5 baskı balata debriyaj taktım ). Oturuş pozisyonunu arkaya çekerek ağırlık merkezini arkaya doğru çekmek istiyorum arka taraftaki şaseyi kesip arka süspansiyonun üst bağlantı noktasını motorun önüne doğru yapmak istiyorum. Grenajları komple çıkartıp sadece şase kalmasını seleyi de tek kişilik el yapımı yapmak istiyorum. Depoyu da öne monte edip, Ağırlıkların hepsini atmak ve dişlileri maksimum tork almak için değiştirmek istiyorum bu yapacağım projede sizlerinde fikirlerinizi almak isterim yardımcı olacak olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

şase nin resmi :
6bf36718f5e25f4d722527cd91efdf61.jpg


kazada kırılan parça (bu parçayı takınca motor yürür hale geliyor :
mondial-110-ft-cub-%C3%B6n-masa-1000x750.jpg


motorun kazadan sonraki hali :
1798711_10152745798401772_7945144800556875181_n.jpg
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
samet her ne yapacaksan beraber yapalım, ellerim yağlansın istiyorum :cherry:
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
700
hocam atıl vaziyetteyse yapılabilir elbet. ama cub'a yapılan düzenlemeler genelde eğreti duruyor bana kalırsa. minimum masrafla hobi amaçlı düşünürseniz neden olmasın? bol fotoğraf çekin bizimle paylaşın :)
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
hocam atıl vaziyetteyse yapılabilir elbet. ama cub'a yapılan düzenlemeler genelde eğreti duruyor bana kalırsa. minimum masrafla hobi amaçlı düşünürseniz neden olmasın? bol fotoğraf çekin bizimle paylaşın :)

Aynen hocam amacım minimum masraf yürür halde dağılsada üzülmeyecegim bir motorsiklet yapmak amacım ölmüş eşeğe kırbaç vurmak :)
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
553
Neden olmasın.kaynak makinesi ve ince demir boru ile yapabileceklerin hayal gücünle sınırlı.yapmaya başlamadan önce şase iskeletinin çizimini yaparsan işin daha kolay olur
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Kolay gelsin samet. Gelebilirsem bende gelirim izlemeye.3-5 yağlanırım bende :)
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228

başlangıçta bu tarz birşey için koyuldum bu yola fakat kaynak makinesinin olmayışı ve kaynaktan cok az anlıyor olmam vazgecirdi beni o yuzden sadece kesip biçerek birşeyler yapmak istiyorum ortaya nasıl birşey cıkacak bilmiyorum allah izin verirse olacak vermezse hurdalıga gondericez :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:54 ----------

Neden olmasın.kaynak makinesi ve ince demir boru ile yapabileceklerin hayal gücünle sınırlı.yapmaya başlamadan önce şase iskeletinin çizimini yaparsan işin daha kolay olur

kaynak makinem tek eksiğim diyebilirim birde benim kaynaktan anlamamam var tabi kesip biçip birşeye benzetmeye çalışıcaz inşallah olur biraz eglence olur bizim içinde

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------

Kolay gelsin samet. Gelebilirsem bende gelirim izlemeye.3-5 yağlanırım bende :)

gel tabi Berkut kapım her zaman açık :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst