TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
arkadaslar benım motor 6 bın devırden sonra sankı turbo varmıs gıbı devırlenmeye başlıyor.sizinkilerde bu durum oluyormu
 
Katılım
16 Nis 2015
Mesajlar
3
Merhabalar arkadaşlar, geçen aylarda aldığım TVS Apache model'li motorumla Beşiktaş, Şile yolculuğu yaparken dönüş yolunda yolda kaldım. Motor subaplarını yamultmuşuz kesici verirken Hali ile motor'u orada ki bir motor tamircisine bıraktık. Subaplarını falan değiştirdiler 2 gün motor tamircide kaldı. Şimdi motoru aldım subapları tam sıkmadık biraz kilometre yap gel sıkalım dediler. Tamam dedik ve km yaptık (1500km) subapları sıktırmaya gittik yine 1 gün motor yattı subapları sıkmışlar sözde söylemelerine göre ilk aldığımda km yap gel dediklerinde ki kadar ses yoktu motorda ve performansda aynı daha az ses çıkıyor şimdi motordan tırr diye ses geliyor boşta gazlayınca, subap sesi halen sıkılmasına rağmende olsa var ve ilk gün ki aldığım performansı alamamaktayım motordan. TVS'nin en iyi istanbulda ki servis'i hangisi yardımcı olabilirmisiniz. Birde motorcunun bana dediği cümle şu şekildeydi. "150'lik motorla fazla kesici verilmez, verilir aslındada senin siboplar çok sıkıymış yine iyi dayanmış." Motor'um çok yakmakta ve performans olarak dahada kötüleşti, diğer Tvs Apache olan arkadaşlarım motor'a bindiğinde manşallah bizimkilerden iyi diyor ama nafile. Motor 11 binde 2013 Yeni kasa.

Şimdiden cevaplayan arkadaşlar'a teşekkürlerimi sunuyorum. İyi forumlar Kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
Merhabalar arkadaşlar, geçen aylarda aldığım TVS Apache model'li motorumla Beşiktaş, Şile yolculuğu yaparken dönüş yolunda yolda kaldım. Motor subaplarını yamultmuşuz kesici verirken Hali ile motor'u orada ki bir motor tamircisine bıraktık. Subaplarını falan değiştirdiler 2 gün motor tamircide kaldı. Şimdi motoru aldım subapları tam sıkmadık biraz kilometre yap gel sıkalım dediler. Tamam dedik ve km yaptık (1500km) subapları sıktırmaya gittik yine 1 gün motor yattı subapları sıkmışlar sözde söylemelerine göre ilk aldığımda km yap gel dediklerinde ki kadar ses yoktu motorda ve performansda aynı daha az ses çıkıyor şimdi motordan tırr diye ses geliyor boşta gazlayınca, subap sesi halen sıkılmasına rağmende olsa var ve ilk gün ki aldığım performansı alamamaktayım motordan. TVS'nin en iyi istanbulda ki servis'i hangisi yardımcı olabilirmisiniz. Birde motorcunun bana dediği cümle şu şekildeydi. "150'lik motorla fazla kesici verilmez, verilir aslındada senin siboplar çok sıkıymış yine iyi dayanmış." Motor'um çok yakmakta ve performans olarak dahada kötüleşti, diğer Tvs Apache olan arkadaşlarım motor'a bindiğinde manşallah bizimkilerden iyi diyor ama nafile. Motor 11 binde 2013 Yeni kasa.

Şimdiden cevaplayan arkadaşlar'a teşekkürlerimi sunuyorum. İyi forumlar Kazasız belasız sürüşler..


SUBAPLARI FAZLA SIKMISLAR GIBI GELDI BANA.ŞUNU UNUTMA SUBAP AYARI NEKADAR IYI OLURSA OLSUN MUTLAKA SES YAPIYOR GORDUGUM VE KULANDIGIM APACHELERIN HEPSINDE SUBAPĞ SESI GELIYOR.EMME SUBABI 0.07 MM EGZOS 0.12 MM OLARAK AYARLAT SIKINTI KALMAZ AMA UNUTMA SUBAP SESI TAM OLARAK KESILMIYOR
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Merhabalar arkadaşlar, geçen aylarda aldığım TVS Apache model'li motorumla Beşiktaş, Şile yolculuğu yaparken dönüş yolunda yolda kaldım. Motor subaplarını yamultmuşuz kesici verirken Hali ile motor'u orada ki bir motor tamircisine bıraktık. Subaplarını falan değiştirdiler 2 gün motor tamircide kaldı. Şimdi motoru aldım subapları tam sıkmadık biraz kilometre yap gel sıkalım dediler. Tamam dedik ve km yaptık (1500km) subapları sıktırmaya gittik yine 1 gün motor yattı subapları sıkmışlar sözde söylemelerine göre ilk aldığımda km yap gel dediklerinde ki kadar ses yoktu motorda ve performansda aynı daha az ses çıkıyor şimdi motordan tırr diye ses geliyor boşta gazlayınca, subap sesi halen sıkılmasına rağmende olsa var ve ilk gün ki aldığım performansı alamamaktayım motordan. TVS'nin en iyi istanbulda ki servis'i hangisi yardımcı olabilirmisiniz. Birde motorcunun bana dediği cümle şu şekildeydi. "150'lik motorla fazla kesici verilmez, verilir aslındada senin siboplar çok sıkıymış yine iyi dayanmış." Motor'um çok yakmakta ve performans olarak dahada kötüleşti, diğer Tvs Apache olan arkadaşlarım motor'a bindiğinde manşallah bizimkilerden iyi diyor ama nafile. Motor 11 binde 2013 Yeni kasa.

Şimdiden cevaplayan arkadaşlar'a teşekkürlerimi sunuyorum. İyi forumlar Kazasız belasız sürüşler..
Öncelikle geçmis olsun ustalar motorunu mahvetmiş.Subap karbüratör hava gibi ayarlari kendi servisinden başka hicbir usta tutturamaz.Sana önerim Sürat motor da kenan ustaya git ve muhasebeci Serhatin selami var demen yeterlidir.
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
arkadaşlar bu hafta bende aranıza katılıyorum :) ilk motorum olacak 8000 km de 2012 model bir tvs alacağım boyum 1.70 kilom 55 sizce motor bende nasıl durur çok büyük gelir mi ? altın elbiseli adam boyu uzun olanlar bu motoru tercih etsin demişti bende çok uzun boylu değilim motorun dengesinde vb. bir sorunla karşılaşırmıyım ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
arkadaşlar bu hafta bende aranıza katılıyorum :) ilk motorum olacak 8000 km de 2012 model bir tvs alacağım boyum 1.70 kilom 55 sizce motor bende nasıl durur çok büyük gelir mi ? altın elbiseli adam boyu uzun olanlar bu motoru tercih etsin demişti bende çok uzun boylu değilim motorun dengesinde vb. bir sorunla karşılaşırmıyım ?

benim boy 163-165 gibi kilomda 50 bende sorun olmuyor merak etme acemilik dışında sorun olmaz hayırlı olsun
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
29
Merhaba arkadaşlar.Bende bir tvs apache alarak aranıza katıldım. Daha önce honda cbf 150-kymco xciting 500 gibi motosikletlerle deneyimlerim oldu fakat bir süre ara verdim. Allah tekrar nasip etti bende seçimimi tvsten yana kullandım. Motorumdan genel olarak memnunum şuan 250 kmde falat bir sıkıntım var. Motosikletle 30 km üstü hızla giderken gidonu bıraktığımda gidonda sağa sola kafa sallama(gidonda titreme)var. Motorda topcase mevcut. Topcaseden dediler çıkardım baya bir faydası oldu fakat sanki yinede biraz var.servise sordum motor yapı itibariyle böyle dedi.Sizin aranızda bu tarz bir problemle karşılaşan varmı?
 

orh

Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
269
Merhaba arkadaşlar.Bende bir tvs apache alarak aranıza katıldım. Daha önce honda cbf 150-kymco xciting 500 gibi motosikletlerle deneyimlerim oldu fakat bir süre ara verdim. Allah tekrar nasip etti bende seçimimi tvsten yana kullandım. Motorumdan genel olarak memnunum şuan 250 kmde falat bir sıkıntım var. Motosikletle 30 km üstü hızla giderken gidonu bıraktığımda gidonda sağa sola kafa sallama(gidonda titreme)var. Motorda topcase mevcut. Topcaseden dediler çıkardım baya bir faydası oldu fakat sanki yinede biraz var.servise sordum motor yapı itibariyle böyle dedi.Sizin aranızda bu tarz bir problemle karşılaşan varmı?

bnede hiç öyle bir şey yok hatta çok daha fazla süratlerde bile hiç sapma oynama yok ok gibi
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
29
bnede hiç öyle bir şey yok hatta çok daha fazla süratlerde bile hiç sapma oynama yok ok gibi
Lastiktende yapıyor olabilir belki diye düşünüyorum lastikte balans olabilir. Orjinal lastiklerini pek beğenmedim kalitesiz gibiler.yarın topcase i söküp tekrar deneyeceğim
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
73
Bendeki tvs de de var ama az amorsutöerin öndeki yaği ince cok yaylaniyor heleki fren yaptinmi ani sapitiyor, yaz kış da olsa kışın daha uzun tabi motoru isitman gerek isitmadan gidersem istop ediyor dusuk devirde ve gazi kestigimde. Birde motor ısındımı rolantim 1.5 devir ama isinanakadar 1bin in altina iniyor istop ediyor mesela farlari acayim istop ediyor ilk calistirdigimda ama farlar kapali olsun ilk 10 saniye jigle ile calistirip devam ediyor calismaya ışıkları acayım istop ediyor sanki elektirik yeterli gelmiyor istop ediyor motor yolda giderkende ayni uzunlari acayim gazi keseyim istop ediyor isinmadan yolacikarsam,ben genelde motor kiyafetlerini giyenekadar isinma suresi veriyorum motora 2 dk gittigim yol 9 km zaten eve varanakadar ancak isiniyor motor benim motordaki sorunum bunlar bunlar harici memnunum motordan motor 15.750 km de 2013 de sifir aldim rodajina vs dikkat ettim bakimlarina dikkat ettim rodaj dan sonra her 2 bin km de yağ ve filtreler değisti (hava fitresi temizlendi hava ile) 500 km de bir zincir yağlarim yağmurdan sonra yağlarim (unutmazsam) velhasıl şu istop etme mevzusu canimi sıkmaya basladı cözümü rolantiyi yulkseltmekmi.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Lastiktende yapıyor olabilir belki diye düşünüyorum lastikte balans olabilir. Orjinal lastiklerini pek beğenmedim kalitesiz gibiler.yarın topcase i söküp tekrar deneyeceğim

Denge bozuyor topcase ağırlık arkaya çökünce önde hafif olunca kafa sallıyor. Hele ağır yükleyince çok sallıyor bırakmamak lazım elleri. Arkada 80-90 kg. Birisi olunca dur kalklarda sadece gazla teker yaparak kalkıyodum :)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
29
Ön amortisör yağıda çok ince deniyor. Ondanda olabilirmi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------

Motoru biraz önce test ettim bir problem göremedim.topcase varken titriyor topcase yokken ok gibi gidiyor.Anlaşılan bu büyük topcaseler titreşim yapıyor.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Ön amortisör yağıda çok ince deniyor. Ondanda olabilirmi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------

Motoru biraz önce test ettim bir problem göremedim.topcase varken titriyor topcase yokken ok gibi gidiyor.Anlaşılan bu büyük topcaseler titreşim yapıyor.
ön amortisör yağı frende slalomda yada virajda etki eder onun dışında kafa sallıyorsa arka amortisörlerin ön yükleme ayarı var yayı sertleştiren onu arttırmanız gerek birde 40 litre üstü mümkünse topcase takmayın

2015 muayene kusur tablosunda topcase hafif kusur yazıyor hatırladığım kadarıyla eskiden yoktu
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bi kaç gündür giremedim.. ormanda kamptaydım motorla.. full yüklü 2 kişi ile toprak delik deşik yollarda canavar gibiydi maşallah.. yağı 2000kmyi geçti değiştireyim diye kontrol ettim yağ hala sarı ve gram eksilme yok.. Bu arada yeni katılan arkadaşlar hoşgelmişler aramıza.. :)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
29
Bi kaç gündür giremedim.. ormanda kamptaydım motorla.. full yüklü 2 kişi ile toprak delik deşik yollarda canavar gibiydi maşallah.. yağı 2000kmyi geçti değiştireyim diye kontrol ettim yağ hala sarı ve gram eksilme yok.. Bu arada yeni katılan arkadaşlar hoşgelmişler aramıza.. :)

Hoşbuldum kardeşim :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Bi kaç gündür giremedim.. ormanda kamptaydım motorla.. full yüklü 2 kişi ile toprak delik deşik yollarda canavar gibiydi maşallah.. yağı 2000kmyi geçti değiştireyim diye kontrol ettim yağ hala sarı ve gram eksilme yok.. Bu arada yeni katılan arkadaşlar hoşgelmişler aramıza.. :)

kardeşim zaten kitapçığın bakım sayfasının arkasına bak her bakımda yağ değişimi yazmıyor biirinde değişim diğerinde yağ ekmek yazılmış bende 2500de değiştirince hafif gri çıkıyor
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst