Ben duke u fuardan aldim oncesinde 2 ay boyunca z300 almayi planlamistim.bu sitede duke200 vs z300 basligi acmistim.hatta kaparo yatirmaya dahi gittim ellerinde motor olmadigi icin kabul etmemisti zmoto.z300 un avantajlari uzun yolda cift silidirin daha rahat yolculuk saglamasi,kaydirmali debriyaj ozelliginin olmasi.duke un artilari ise hafif sehir ici kullanimi bisiklet gibi olmasi oturma pozisyonunun daha dik olmasi,tek silindir ve ktm nin deli bozuk gaz tepkileri ve torku dusuk devirlerde saglayabilmesi sayesinde sehir ici hizlanmalarda daha iyi olmasi.iki motorun da kendine gore artilari eksileri var kullanacaganiz rotaya goreye ikisinden birini secebilirsiniz.acikcasi ben ktm nin bu gaz tepkisini,bu kullanim kolayligini gordukten sonra bir sonraki motorum ya duke390 olur yada 690 olur diyorum.benim gibi ilk motorunuz olacaksa 30 kilo daha hafif olan duke u secmenizi oneririm.