Karadeniz Turu İçin Yardım

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Selamlar abilerim kardeşlerim.

Geçen sene abi kardeş güney turu yapmıştık. Bir anda yola cıktığımız için pek bir plan yapamamıştık spontene gezmiştik.

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/131656-2246-km-7-gun-guney-turu-fotograflarin-boyutu-duzeltildi.html

Bu sene de Abimle Karadeniz turu yapmayı planlıyoruz. Rotayı şu şekilde düşündük.

j4k4Oj.png


Kocaeli'de oturmama rağmen karasuya bile geçen hafta gitmiş bir insanım. Karadeniz bölgesine hiç gitmedim hiçte bilgim yok.
Son anda izinlerde bir sıkıntı çıkmazsa ayın 18 inde yola çıkıcaz yaklaşık olarak 16 17 gün yollardayız.

motorlarımız CBF 150 ve CBF 500

YvXvLj.jpg


DlNlbl.jpg


mGYGyP.jpg


EVaVdq.jpg


Ekipmanlarımız yağmurluklarımız bakımlarımız her şey tamam.

Sizden edinmek istediğim bilgiler.
Nerede durulur?
Nereye uğranır?
Nerede ne yenir? (özellikle bu madde benim için çok önemlidir :queen::bounce:)

Oralarda yaşayanlar deneyimli olanlar bilgilerini paylaşırsa sevinirim
Allaha Emanet Tekeriniz düz bassın
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Güzel bir gezi olacağa benziyor.
Sinop'ta yemek için aşıklar caddesinde teyzenin yerinde mantı yiyin, Alaçam'da ise beşyol kasap var yol üzerinde orada da köfte yiyebilirsiniz.
Sinop'ta cezaevine gidebilirsiniz, ada etrafından dolaşıp şahin tepesinden manzaraya karşı bir çay içebilirsiniz, hamsilos koyuna gidebilirsiniz, biraz maceralı olsun derseniz Erfelek şelalelerini ziyaret edebilirsiniz.
Ayrıca kamp için Akliman'da kamp yerleri mevcut deniz kenarında, orada konaklayabilirsiniz.
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Güzel bir gezi olacağa benziyor.
Sinop'ta yemek için aşıklar caddesinde teyzenin yerinde mantı yiyin, Alaçam'da ise beşyol kasap var yol üzerinde orada da köfte yiyebilirsiniz.
Sinop'ta cezaevine gidebilirsiniz, ada etrafından dolaşıp şahin tepesinden manzaraya karşı bir çay içebilirsiniz, hamsilos koyuna gidebilirsiniz, biraz maceralı olsun derseniz Erfelek şelalelerini ziyaret edebilirsiniz.
Ayrıca kamp için Akliman'da kamp yerleri mevcut deniz kenarında, orada konaklayabilirsiniz.

kamp işine girmeyeceğiz hocam öğretmen yada polis evlerinde kalacağız. Öneriler için teşekkür ederim...
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
ZNbN4V.png


Ordu ve batısı hakkında noktaları bu fotoğraflardan görebilirsiniz.

Erfelek şelalesi
Yason burnu
Kabaceviz şelaleleri
Sinop hamsilos koyu
tarihi ceza evi


Kostok bu yaz müsait olursa bunun marmara ve ege versiyonunu çekeceğiz inşaallah. :mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2015
Mesajlar
166
Sivas'ta köfte yenir meşhur Sivas köftesi :queen:
Ordu'da da Çambaşı denen bir yer var orada kesinlikle ocak başına gitmenizi tavsiye ederim rakımı yüksek güzel bir yer :wiinkk:
Ordu Sinop arasında deniz kenarında balık lokantaları var onları tavsiye edebilirim taze balık güzel olabilir :wiinkk:
Allah kaza bela göstermesin güvenli sürüşler dilerim
 
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
211
Güzel bir gezi olacağa benziyor.
Sinop'ta yemek için aşıklar caddesinde teyzenin yerinde mantı yiyin, Alaçam'da ise beşyol kasap var yol üzerinde orada da köfte yiyebilirsiniz.
Sinop'ta cezaevine gidebilirsiniz, ada etrafından dolaşıp şahin tepesinden manzaraya karşı bir çay içebilirsiniz, hamsilos koyuna gidebilirsiniz, biraz maceralı olsun derseniz Erfelek şelalelerini ziyaret edebilirsiniz.
Ayrıca kamp için Akliman'da kamp yerleri mevcut deniz kenarında, orada konaklayabilirsiniz.

Sinop için bir ekleme de ben yapayım istedim. Rıhtımda Barınak Büfe var. Özel olarak yaptıkları pizzadan yemezseniz çok şey kaybedersiniz ;) Boyabat' a uğrarsanız da misafir ederim, çok memnun olurum :)
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
sinop-amasra arasını sahilden arabayla gitmiştim çok virajlı zorlu bir yoldur ama motorla zevkli olabilir.ben rize-ardeşendeyim.bulunduğum ilçeden ayder yaylasına çıkılmakta tavsiye ederim.yine sahilde ordu boztepe,giresun kalesi,trabzon boztepe,trabzon sümela manastırı gibi yerlere mutlaka uğrayın pişman olmazsınız.banada bir merhaba demek isterseniz evim otoyola bakmakta önümden geçiyosunuz.bi çayımı kahvemi içebilirsiniz:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

bu arada eski perşembe yolunuda (bolaman yolu)tavsiye ederim.uzun saçlıya uğrar bir çay içersiniz.yoluda güzeldir
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
dönerken erzincandan amaya üzerinden dönün amasyayı da görün derim biz dönüş rotasını öyle yapmıştık çok güzel bir gezi olmuştu
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Yeme içme bir yana onu zaten arkadaşlar söylemiş, ben Bartın, Amasra, Cide yoluna bitiyorum mükemmel bir yoldur. Keyifsiz, güzel bir gezi olması dileğiyle. Bu sene bana gezi haram maddi olanaksızlar falan filan neyse artık sizler gezin ben buradan takip edeyim gezmiş kadar olurum.
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Amasrada bi çeşm-i cihana uğrayabilirsiniz

çeşmi cihan ı herkes öneriyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------

Sivas'ta köfte yenir meşhur Sivas köftesi :queen:
Ordu'da da Çambaşı denen bir yer var orada kesinlikle ocak başına gitmenizi tavsiye ederim rakımı yüksek güzel bir yer :wiinkk:
Ordu Sinop arasında deniz kenarında balık lokantaları var onları tavsiye edebilirim taze balık güzel olabilir :wiinkk:
Allah kaza bela göstermesin güvenli sürüşler dilerim

Sağolun hocam...

Sinop için bir ekleme de ben yapayım istedim. Rıhtımda Barınak Büfe var. Özel olarak yaptıkları pizzadan yemezseniz çok şey kaybedersiniz ;) Boyabat' a uğrarsanız da misafir ederim, çok memnun olurum :)

Hocam kalmak için rahatsız etmeyiz ama eğer müsait zamanınıza denk gelirse buluşup tanışmak muhabbet sohbet muhteşem olur...

sinop-amasra arasını sahilden arabayla gitmiştim çok virajlı zorlu bir yoldur ama motorla zevkli olabilir.ben rize-ardeşendeyim.bulunduğum ilçeden ayder yaylasına çıkılmakta tavsiye ederim.yine sahilde ordu boztepe,giresun kalesi,trabzon boztepe,trabzon sümela manastırı gibi yerlere mutlaka uğrayın pişman olmazsınız.banada bir merhaba demek isterseniz evim otoyola bakmakta önümden geçiyosunuz.bi çayımı kahvemi içebilirsiniz:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

bu arada eski perşembe yolunuda (bolaman yolu)tavsiye ederim.uzun saçlıya uğrar bir çay içersiniz.yoluda güzeldir

inşallah hocam ayder ve sümela görmeden geçmeyeceğimiz yerler. İnşallah denk gelir çayınızı içeriz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

dönerken erzincandan amaya üzerinden dönün amasyayı da görün derim biz dönüş rotasını öyle yapmıştık çok güzel bir gezi olmuştu

Amasya'ya daha önce araba ile gitmiştim. dönüşte erzurumdan sonra tek başınayım. Pek gezme olmayacak dönüş. eve ulaşmak için yol olacak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst