- Katılım
- 6 Nis 2015
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar/abiler bu siteyi uzun zamandır takip ediyordum üye olmak bugüne nasipmiş 
Ben 2-3 yıldır scooter tarzı motor kullanıyordum bu sene motor ehliyetimi aldım ve vitesli motora sempatim oluştu.Sınavda eğitimde kullandım ASYA markasıydı daha zevkli geldi bana kullanması falan.Velhasıl honda cb 125 e almaya karar verdim.
Vitesliye geçiş olarak başlangıç motoru olarak iyimidir ? Fiyatı sitesinde 4900 tl diyor bu fiyata değermi ?
Birde ufak problemlerim var vitesli motoru kullanmayı sevdim ama biraz takıntılarım var.Vites geçişleri yükseltme azaltma nasıl iyi geçileceği, birde frenleme konusu.Sizin gibi ustalardan dinlemek iyi gelecektir bana
Teşekkürler
Ben 2-3 yıldır scooter tarzı motor kullanıyordum bu sene motor ehliyetimi aldım ve vitesli motora sempatim oluştu.Sınavda eğitimde kullandım ASYA markasıydı daha zevkli geldi bana kullanması falan.Velhasıl honda cb 125 e almaya karar verdim.
Vitesliye geçiş olarak başlangıç motoru olarak iyimidir ? Fiyatı sitesinde 4900 tl diyor bu fiyata değermi ?
Birde ufak problemlerim var vitesli motoru kullanmayı sevdim ama biraz takıntılarım var.Vites geçişleri yükseltme azaltma nasıl iyi geçileceği, birde frenleme konusu.Sizin gibi ustalardan dinlemek iyi gelecektir bana