Honda CB125E Alacağım Yardımlarınıza İhtiyacım var

Katılım
6 Nis 2015
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar/abiler bu siteyi uzun zamandır takip ediyordum üye olmak bugüne nasipmiş :)
Ben 2-3 yıldır scooter tarzı motor kullanıyordum bu sene motor ehliyetimi aldım ve vitesli motora sempatim oluştu.Sınavda eğitimde kullandım ASYA markasıydı daha zevkli geldi bana kullanması falan.Velhasıl honda cb 125 e almaya karar verdim.
Vitesliye geçiş olarak başlangıç motoru olarak iyimidir ? Fiyatı sitesinde 4900 tl diyor bu fiyata değermi ?

Birde ufak problemlerim var vitesli motoru kullanmayı sevdim ama biraz takıntılarım var.Vites geçişleri yükseltme azaltma nasıl iyi geçileceği, birde frenleme konusu.Sizin gibi ustalardan dinlemek iyi gelecektir bana :) Teşekkürler
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Fiyatı biraz yüksek, ikinci ellere mutlaka bir bak.

Yakın zamana kadar sıfırının fiyatı 3000-3500TL idi.

Alternatif olarak Bajaj Boxer'a ya da daha iyisi Bajaj Discover'a bir bak.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Yakın zamanda sıfırı o fiyat degildi.
2012'de ilk çıktığında 3650tl filandi.
Sonra satışı durduruldu. O sirada fiyat 4150 civariydi. Şimdi tekrar satışa sunuldu ve fiyat bu.
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
beneim arkadaşın honda cb si var bindim hızı çok düşük ve devir göstergesi yok devir göstergesinin yerine çocukların oyuncaklarının ışıkları gibi süslü ışıklar koymuşlar saçma geldi bana onun yerine tvs apache bak yamaha ybr bak honda cbf 150 bak bajaj diccover çok güzeldi geçen incelem fırsatım oldu.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
60-70ten sonra titreşim biraz fazla geldi ama kullanımı cok kolay ybr daha mantıklı gibi
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
Hondanın en pespaye motoru bence uzak dur,muadili başka motorlara bakın derim.
 
Katılım
6 Nis 2015
Mesajlar
13
Beyler peki bu motorun 2013 yada 2014 modelini bulabilirmiyim honda bayisinde ? ybr fiyatı çok yüksek o kadar bütçe malesef yok cb 125e ye zor çıktım
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Yakın zamanda sıfırı o fiyat degildi.
2012'de ilk çıktığında 3650tl filandi.
Sonra satışı durduruldu. O sirada fiyat 4150 civariydi. Şimdi tekrar satışa sunuldu ve fiyat bu.

75C727AB259F9330BA0455217F9A4204.jpg


CB125 Ace'yi kast etmiştim. Zaten CB125 Ace ile CB125E arasında da dağlar taşlar kadar fark yok. Bu motora 4000TL-5000TL oldukça yüksek bir fiyat. İlla alınacaksa ikinci el bir Ace gayet uygun bir fiyata alınabilir.

CB125E Altın Elbiseli Adam İncelemesi

http://www.izlesene.com/video/honda-cb-125-e-2013/7010004



---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

kampanya resmini eklemiştim ama görünmüyor tekrar linkini veriyorum:

http://s16.postimg.org/ix0rj5td1/honda_ace_2990tl.jpg

honda_ace_2990tl.jpg

Kampanya Eylül 2013'de idi. 2014 de sayılabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
ace falan alma derim, frenler kampana, benzin göstergesi yok, bu devir göstergesinden daha önemli :)
şu devir saatine takılmayın artık bozuk plak gibi, düşündüğün motorla 26 bin km yaptım taş gibi motordur, az yakar çok kaçar, titreşim vardır, uzun yollarda küfür edebilirsin ancak şehiriçinde çok rahat edersin. günlük maksimum gideceğin 250-300 km'dir daha fazlası adamı yorar.
ön dişliyi bir diş büyütürsen hızda artış sağlarsın, daha fazla büyütürsen 5. viteste motor çekmicek zaten 9 beygir alet.

ön tarafa bi de Cbf 150 camı takarsan rüzgardan etkilenmezsin. 4.950 fiyat olmuş çüş diyorum, 2 senede 1100 tl zam demek bu, alacaksan mutlaka 2. el al sıfır alma! temiz bişey bul bin kullan, lastikleri michelin pilot street ile değiştir, üzerindeki kenda çok kalitesiz. yavaş gidiyo diyorlar ama bütün kazalarımı bu motorla yaptım o yüzden aramızda çok duygusal ilişkiler var :D limitlerini zorlama hadi bakalım..
 
Katılım
6 Nis 2015
Mesajlar
13
ace falan alma derim, frenler kampana, benzin göstergesi yok, bu devir göstergesinden daha önemli :)
şu devir saatine takılmayın artık bozuk plak gibi, düşündüğün motorla 26 bin km yaptım taş gibi motordur, az yakar çok kaçar, titreşim vardır, uzun yollarda küfür edebilirsin ancak şehiriçinde çok rahat edersin. günlük maksimum gideceğin 250-300 km'dir daha fazlası adamı yorar.
ön dişliyi bir diş büyütürsen hızda artış sağlarsın, daha fazla büyütürsen 5. viteste motor çekmicek zaten 9 beygir alet.

ön tarafa bi de Cbf 150 camı takarsan rüzgardan etkilenmezsin. 4.950 fiyat olmuş çüş diyorum, 2 senede 1100 tl zam demek bu, alacaksan mutlaka 2. el al sıfır alma! temiz bişey bul bin kullan, lastikleri michelin pilot street ile değiştir, üzerindeki kenda çok kalitesiz. yavaş gidiyo diyorlar ama bütün kazalarımı bu motorla yaptım o yüzden aramızda çok duygusal ilişkiler var :D limitlerini zorlama hadi bakalım..

2. el düşünmüyorum ya ilk vitesli motorum olcak scooter kullanırdım ben senelerdir.Şuanki honda cb125E çok pahalı fakat 2013 modelini satarmıki honda bayisi 0ı ? Satmıyorsada yamaha bayisine sormak lazım 2013 ybryi fiyatlar gerçekten pahalı.2013 MODEL Honda CB125E yada YBR 2013 hakkında bilgileri olan varmı ne kadardı vs. çok kararsızım ama 2.el almam asla
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
2. el düşünmüyorum ya ilk vitesli motorum olcak scooter kullanırdım ben senelerdir.Şuanki honda cb125E çok pahalı fakat 2013 modelini satarmıki honda bayisi 0ı ? Satmıyorsada yamaha bayisine sormak lazım 2013 ybryi fiyatlar gerçekten pahalı.2013 MODEL Honda CB125E yada YBR 2013 hakkında bilgileri olan varmı ne kadardı vs. çok kararsızım ama 2.el almam asla

Hocam ikinci el almam diyorsunuz da bu motor devrilicek illaki yeni baslamissiniz sonucta. Su anda sizin icin aradaki tek fark km saatinin ilerlemis olmasidir temiz bi ikinci el bulunursa alinabilir bence. Ekspertiz'e falan sokun makineyi cikar her seyi bosa o makineye 5bin lira verilmez. Hatirliyorum zamaninda arastirirken cbf daha ucuzdu simdi fiyati ne olmustur kim bilir. Ya da illaki 0 olucaksa ve butce yetmiyosa bajaj veya cinli motorlar bakmakta fayda var, bence ikinci el bi ybr veya tvs daha guzel olur bunun ekipmani vs var daha ama yine de takdiri sizin.
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
481
2012 yılında sıfır aldım halen kullanmaktayım 18.000 km yol yaptım 2 yılda üniversitedeyken yatmış olmasına rağmen. Aylarca yattı geldiğimde tek marşta çalıştı hiç yolda bırakmadı çok zorladığım durumlarda bile üstesinden geldi honda sağlamlığı bu motorun ruhuna işlemiş emin olabilirsin onun haricinde hız istiyorsan çok gitmez 120 yaparsın maksimum o da tek olduğunda. onun haricinde 173 boyundayım 65 kiloyum ve motor altımda ihtişamlı duruyor lamba da falan dikkat çekiyor beyazı burada piyasa da pek olmadığından hemen göz alıyor, ybr'den pek farkı yok devir göstergesi için ybr alınmaz ama 5*10 sene kullanırım diyorsan eksiksiz olsun diyorsan ybr al. Geçiş motoru olarak kullanacaksan gözün kapalı alabilirsin seni fazlası iile memnun eder bakımları falan herşeyi tamamsa 1*2*3 viteslerde hemen uzar gider lambalarda şehir içinde tam bir fare ve benzini kokluyor en güzel tarafı o. sıfır alma ikinci el temiz bul Halil abinin dediği gibi ama sıfır alacam diyor illa, alınır yani.
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Şu motor benim yanımda çalışan bi arkadaşın. Km si düşük. Eskişehirden gidip almıştı. Temiz ve sorunsuz olduğunu biliyorum. İstersen bi görüş.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-orjinal-km-fiyati-dusurdum-bu-firsat-kacmaz-203524609/detay
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
2. el düşünmüyorum ya ilk vitesli motorum olcak scooter kullanırdım ben senelerdir.Şuanki honda cb125E çok pahalı fakat 2013 modelini satarmıki honda bayisi 0ı ? Satmıyorsada yamaha bayisine sormak lazım 2013 ybryi fiyatlar gerçekten pahalı.2013 MODEL Honda CB125E yada YBR 2013 hakkında bilgileri olan varmı ne kadardı vs. çok kararsızım ama 2.el almam asla

Sıfır Elde kalmış 2013 model bulamazsın. 2013 stokları bitirdiler.
Ybr yi aratmıcak kadar sağlam,kıvrak ve az yakıtlıdır.Ybr de titreşim bir tık daha az ama keşke ybr alsaydım dedirtmez.Keşke dedirticek bu sınıfta cbf 150 var.gerçekten gerek ybr gerek cb den daha rahat.ikinci el Cbf ye bakmanı tavsiye ederim.İlla sıfır alıcam diyorsan cb yi öneririm.
Birde ace modeliyle karşılaştıranları aldırma.Şanzımanlar farklı,birinde disk var birinde yok,birinde sadece benzin göstergesi var,Boyutları farklı Nasıl pek fark yokmuş anlayamadım..
 
Katılım
6 Nis 2015
Mesajlar
13
Değerli youmlarınız için teşekkür ederim :)0 2014 YBR almaya karar verdim paraya kıycaz artık cumartesi alıcam allah izin verirse :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst