TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
600lüğü bile zaptediyorum apache ne ki:) hayırdır pulsarı bırakıyor musun:) yakıt ne kadar olur birde cgnin hangi serisinin dişlisi bu kilidi falan ayrı mı

Apacheyi bir arkadasim icin bakiyorum. Sakin kullanirsan yakit dusuyor. Disli hangisi uyuyordu hatirlamiyor ya. Belki enes hatirlar?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Apacheyi bir arkadasim icin bakiyorum. Sakin kullanirsan yakit dusuyor. Disli hangisi uyuyordu hatirlamiyor ya. Belki enes hatirlar?

İlk motorumda yaşar motordan.. bu motorda sürat motordan taktırdım.. taktırmasıyla beraber 20tl.. bilmiyorum hangisidir nedir.. servisten istesin isteyen
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Merhaba. Aranıza yeni katıldım. TVS Apache 150 sahibiyim. Benim bir sorum olacak. Bir süredir motorda titreşim aşırı arttı. Sürekli olmuyor.Ama başladımı kontak kapatana kadar devam ediyor ve aşırı derecede rahatsız edici hale gelebiliyor. Direk seleden alıyorum. Masaj aleti gibi seri bir titreşim. Motordaki normal olan tek silindir olmasından kaynaklı titreşim değil bahsettiğim. Tamirde ustayla beraber bütün motor cıvatalarını sıktık hala geçmedi . Neden kaynaklı olabilir? Bir fikriniz varmı?
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
319
merhabalar arkadaslar elektronik gösterge panelim bozuldu elektrik almıyor bunu nerde tamir ettirebilirim bilgisi olan var mı ?
çok basit bir problem ancak kendim açıp yapmak istemiyorum daha kötü halede gelebilir İstanbuldayım.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Kemal abi ve muhammedle yan yana gelince biz rahat durmuyoruz.. Yine pulsarlara ve benım motora bişeyler söküp taktık.. elimde minibasslar vardı pc de kullandığım.. uzun yolda kullanırım diye Usb çakmaklıktan güç alarak portatif olarak motora bağlayalım dedik.. 30dk lık çalışma sonucu bi demir yaptık ve civatalarla bağladık.. biraz kaba bi görüntü olsada dışardan bellı olmuyor dikkatli bakmayınca.. ztn söktüm uzun yolda veya kamplarda fln takıcam.. yanımızda müzik bulunsun :) bi resim atayım.. intercomdan deneme yaptım ses gayet güçlüydü..

 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
bu koltugun sertliğini çözen varmı 1 saat motoru surdukten sonra kıc kemıklerımın ustune oturamıyorum bıdaha =) napmak lazım ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
merhabalar arkadaslar elektronik gösterge panelim bozuldu elektrik almıyor bunu nerde tamir ettirebilirim bilgisi olan var mı ?
çok basit bir problem ancak kendim açıp yapmak istemiyorum daha kötü halede gelebilir İstanbuldayım.

istanbulda konum olarak bilmemde elektronik kart tamiri yapan tamirciler olur elektronikçiler çarşısında orda yaparlar 5-10 tlye


Kemal abi ve muhammedle yan yana gelince biz rahat durmuyoruz.. Yine pulsarlara ve benım motora bişeyler söküp taktık.. elimde minibasslar vardı pc de kullandığım.. uzun yolda kullanırım diye Usb çakmaklıktan güç alarak portatif olarak motora bağlayalım dedik.. 30dk lık çalışma sonucu bi demir yaptık ve civatalarla bağladık.. biraz kaba bi görüntü olsada dışardan bellı olmuyor dikkatli bakmayınca.. ztn söktüm uzun yolda veya kamplarda fln takıcam.. yanımızda müzik bulunsun :) bi resim atayım.. intercomdan deneme yaptım ses gayet güçlüydü..

[url]http://i.hizliresim.com/ZLmRrG.jpg[/url]

hacı topcasede subwoofer koy:queen: şu demirin fotosunu atsana ben nasıl yaptınız anlayamadım evde duruyor hafta boşluk var o zaman yapayım

bu koltugun sertliğini çözen varmı 1 saat motoru surdukten sonra kıc kemıklerımın ustune oturamıyorum bıdaha =) napmak lazım ?

yazın güneşte bırak o sertlik gidiyor ve hep yumuşak kalıyor
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Selamlar yolda pır pır etti motor durdu. Ben ele aldık sandım motoru (acemilik) meğer benzin bitmiş. Yedek depoya aldım. Sorun şu ki göstergede 1 diş bile eksikmemiş görünüyor. Sorun ne olabilir ?
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Bugun gezi yaptim braz 180 km yol yapmisim

Sariyer kemerburgar gokturk catalca buyukcrkmece florya eminonu besiktas 4.levent sariyer yaptim 170 km 2 kisi arada duraklamalar yurumeler vardi. Soguk disinda hic bir sikinti cikmadi. Hatta offroad bile yaptim gokturkte
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
bu koltugun sertliğini çözen varmı 1 saat motoru surdukten sonra kıc kemıklerımın ustune oturamıyorum bıdaha =) napmak lazım ?

sen sert koltuk görmemişsin.. Apachenin koltuğu pamuk gibi.. en raht koltuklardan biri.. Ama illa istiyosan bi tanıdık var koltuk işi yapan sadece motosiklet.. Bugün benim kaplamayı değiştirdik.. çatlamıştı iyice kötüydü kılıftan görmemişim.. orjinali gibi parlak değilde mat ve tırtıklı yaptırdım kaymaz malzemeden çok daha şık ve sağlam oldu.. aynı zamanda ek olarak sünger ve jelde koydurabilirsin kaplamanın altına totonun rahatlığına göre..
Kılıfıda çıkardım koltuktan.. yazın takıcam.. toto üşüyor alttan rüzgar giriyor :D




yazın güneşte bırak o sertlik gidiyor ve hep yumuşak kalıyor

yok hacı çatlar gider benim motor gibi :) kaplamaya zarar güneş..

Selamlar yolda pır pır etti motor durdu. Ben ele aldık sandım motoru (acemilik) meğer benzin bitmiş. Yedek depoya aldım. Sorun şu ki göstergede 1 diş bile eksikmemiş görünüyor. Sorun ne olabilir ?

Şamandırana baktır.. Yada deponun altında ufak bi parça var dijital göstergeye bilgi aktaran.. o bozulmuş olabilir.. serviste hallederler..

Bugun gezi yaptim braz 180 km yol yapmisim

Sariyer kemerburgar gokturk catalca buyukcrkmece florya eminonu besiktas 4.levent sariyer yaptim 170 km 2 kisi arada duraklamalar yurumeler vardi. Soguk disinda hic bir sikinti cikmadi. Hatta offroad bile yaptim gokturkte

Hacı biz bügün karaburuna gittik ordan balabana ordan şirinevler üskdar yaptık.. 220km toplamda. keşke gelseydin sende.. eşiyle gelende vardı.. hem ekiple tanışırdın.. o kdr diyorım müsait olunca haber ver diye ama illa tek takılcam diyosun :)



 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
sen sert koltuk görmemişsin.. Apachenin koltuğu pamuk gibi.. en raht koltuklardan biri.. Ama illa istiyosan bi tanıdık var koltuk işi yapan sadece motosiklet.. Bugün benim kaplamayı değiştirdik.. çatlamıştı iyice kötüydü kılıftan görmemişim.. orjinali gibi parlak değilde mat ve tırtıklı yaptırdım kaymaz malzemeden çok daha şık ve sağlam oldu.. aynı zamanda ek olarak sünger ve jelde koydurabilirsin kaplamanın altına totonun rahatlığına göre..
Kılıfıda çıkardım koltuktan.. yazın takıcam.. toto üşüyor alttan rüzgar giriyor :D

[url]http://i.hizliresim.com/M67ER2.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/gka5Yb.jpg[/url]



yok hacı çatlar gider benim motor gibi :) kaplamaya zarar güneş..



Şamandırana baktır.. Yada deponun altında ufak bi parça var dijital göstergeye bilgi aktaran.. o bozulmuş olabilir.. serviste hallederler..



Hacı biz bügün karaburuna gittik ordan balabana ordan şirinevler üskdar yaptık.. 220km toplamda. keşke gelseydin sende.. eşiyle gelende vardı.. hem ekiple tanışırdın.. o kdr diyorım müsait olunca haber ver diye ama illa tek takılcam diyosun :)

[url]http://i.hizliresim.com/XBAvED.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/8lBgNW.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/q4LYGq.jpg[/url]

yeni döşemeye bayıdlım ben bıraktım geçen yaz pamuk gibi oldu ama kaplama sertleşti herhalde bir dahaki kışı çıkaramaz bende delikli deri yaptırayım dedim
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
yeni döşemeye bayıdlım ben bıraktım geçen yaz pamuk gibi oldu ama kaplama sertleşti herhalde bir dahaki kışı çıkaramaz bende delikli deri yaptırayım dedim

çok hoş oldu hacı.. aynı yenı motorlarda kullanılan delikli deriden işte.. :) yenı koltuk almaya ne gerek var sapasağlamdı zaten.. mis gibi çıktı.. içindeki sünger kötü olmadan farketmem iyi oldu.. masraf çıkardı ama yapck bişey yok :) kılıfıda sağlamlaştırdık dikişlerden geçp.. sıcak havada o harika bişey..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
sen sert koltuk görmemişsin.. Apachenin koltuğu pamuk gibi.. en raht koltuklardan biri.. Ama illa istiyosan bi tanıdık var koltuk işi yapan sadece motosiklet.. Bugün benim kaplamayı değiştirdik.. çatlamıştı iyice kötüydü kılıftan görmemişim.. orjinali gibi parlak değilde mat ve tırtıklı yaptırdım kaymaz malzemeden çok daha şık ve sağlam oldu.. aynı zamanda ek olarak sünger ve jelde koydurabilirsin kaplamanın altına totonun rahatlığına göre..
Kılıfıda çıkardım koltuktan.. yazın takıcam.. toto üşüyor alttan rüzgar giriyor :D

[url]http://i.hizliresim.com/M67ER2.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/gka5Yb.jpg[/url]



yok hacı çatlar gider benim motor gibi :) kaplamaya zarar güneş..



Şamandırana baktır.. Yada deponun altında ufak bi parça var dijital göstergeye bilgi aktaran.. o bozulmuş olabilir.. serviste hallederler..



Hacı biz bügün karaburuna gittik ordan balabana ordan şirinevler üskdar yaptık.. 220km toplamda. keşke gelseydin sende.. eşiyle gelende vardı.. hem ekiple tanışırdın.. o kdr diyorım müsait olunca haber ver diye ama illa tek takılcam diyosun :)

[url]http://i.hizliresim.com/XBAvED.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/8lBgNW.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/q4LYGq.jpg[/url]
Koltugu kaca kaplattin ?

Tek takilcam demiyorumki. Sabah nisanlim kahvaltya geldi baktim hava guzel e bsyadirda yogun calisiyorum bi anda viktk evden 10 da ciktim 8 falandi geldigimde . bide su gezi okaylaruni gitmeden burda paylassaniz anlik kontrok ediyorum cunki
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Koltugu kaca kaplattin ?

Tek takilcam demiyorumki. Sabah nisanlim kahvaltya geldi baktim hava guzel e bsyadirda yogun calisiyorum bi anda viktk evden 10 da ciktim 8 falandi geldigimde . bide su gezi okaylaruni gitmeden burda paylassaniz anlik kontrok ediyorum cunki

45TL tırtıklı deri.. 35normal orjinali..
Burdan zamanında çok yazdm çizdim takan olmadı :D ama seni whatsapp grubuna ekleyeyim arada takip edersin.. orda karar alıyoruz zaten..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
çok hoş oldu hacı.. aynı yenı motorlarda kullanılan delikli deriden işte.. :) yenı koltuk almaya ne gerek var sapasağlamdı zaten.. mis gibi çıktı.. içindeki sünger kötü olmadan farketmem iyi oldu.. masraf çıkardı ama yapck bişey yok :) kılıfıda sağlamlaştırdık dikişlerden geçp.. sıcak havada o harika bişey..

ooo delikli mi tam istediğimden ben onu karbon fiber folyo tarzı olan suni deriler var onlardan sandım yazın hava alır terletmez ben yazlık pantolon ve kot kullanıyorum kaba etin şablonu kotta çıkıyor:)hayırlı olsun kedilere dikkat et baş edemezsen aktardan kekik yağı alıp yan siyah kapaklara birer damla sür gelmezler uzun süre:)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
ooo delikli mi tam istediğimden ben onu karbon fiber folyo tarzı olan suni deriler var onlardan sandım yazın hava alır terletmez ben yazlık pantolon ve kot kullanıyorum kaba etin şablonu kotta çıkıyor:)hayırlı olsun kedilere dikkat et baş edemezsen aktardan kekik yağı alıp yan siyah kapaklara birer damla sür gelmezler uzun süre:)

tamamdır bunu bildiğim iyi oldu :D hacı onun için benim kullandığım kılıftan alcaksın.. yaylı telli bi kılıf.. hava alıyo alttan hafıf havada duruyosun.. hem daha konforlu hem terleme yapmıyor.. 35tl oda buldum aynı yerde ;) bende olduğu için almadım.. deride işte pulsarın veya z800ün yeni koltuğu gibi.. tırtıklı böyle ^^ çok sevdim
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
arkadaşlar bu bahsettiğiniz deri su topluyor mu acaba kışın su toplayip totomuzu ıslatmasın, bide yakından çekilmiş bir fotoğrafı var mı nasıl bisey bu deri, benimde değiştirmem gerekiyor acaba antepte bulabilirmiyim.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
arkadaşlar bu bahsettiğiniz deri su topluyor mu acaba kışın su toplayip totomuzu ıslatmasın, bide yakından çekilmiş bir fotoğrafı var mı nasıl bisey bu deri, benimde değiştirmem gerekiyor acaba antepte bulabilirmiyim.

hacı attımya daha yakın nasıl atıyım resim atomlarına mı giriyim :p Su toplamıyor hatta gece boyu yağmurda kaldı.. çıktım dışarı üfledim aktı gitti su.. orjinalinden çok dha iyi su konusunda.. kaymayan tırtıklı deri diye geçiyor..
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
hacı attımya daha yakın nasıl atıyım resim atomlarına mı giriyim :p Su toplamıyor hatta gece boyu yağmurda kaldı.. çıktım dışarı üfledim aktı gitti su.. orjinalinden çok dha iyi su konusunda.. kaymayan tırtıklı deri diye geçiyor..

bizim burda 750 cc bmw si olan biri vardı onun koltuk kılıfı bulaşık teli gibi ağ gibi farlkli bir şeydi onun gibi falan zannettim fotoğrafını çekip gönderecektim bugün bulamadım adamı,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst