Arkadaşlar gerçekten hiçbirinize yakışmıyor, forumda hiç kimse birbiri ile iyi geçinecek diye bişey yok tabiki ama böyle meseleler bi taraf alttan almadan bitmez, hepimiz yetişkin insanlarız cevap vermemek bile problemi kapatmaya yeter. Konumuz VFR lütfen benim gibi yeni VFR sahibi arkadaşları da forumdan soğutmayın, gerçekten forum kötü bir hal aldı, hepinizden biraz sağduyu bekliyoruz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------
Cuma günü sabah erkenden İstanbul'dan Mersin'e VFR ile yola çıkacam. Uzun yola çıkmadan şunları kesinlikle yap bunları yanına al, motorun buralarını kontrol et gibi tavsiyeleriniz varmı?