Kawasaki Kawasaki Z300 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
duke 200 var bende de . dengesi çok hoşuma gitmişti almıştım. inceleme fırsatı bulamadım ama z300 almayı düşünüyorum. yamaha r25 de güzel ama kawasaki biraz daha ağır basıyo benim kafamda. yoksa diorum yeni bi 300 lük yerine 17 18 bin gibi rakamlara 600 lük mü patlatsam kafam karışık. siz ne diosunuz

Çarşı bayağı karışmış :thumright
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
68
ama yine gönlüm 600 lükten yana değil. hem muhtemelen haşatı çıkmış bi makina denk gelecek hemde fazla abi bana 50 beygirden sonrası.
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
ama yine gönlüm 600 lükten yana değil. hem muhtemelen haşatı çıkmış bi makina denk gelecek hemde fazla abi bana 50 beygirden sonrası.

Anladığım kadarıyla bir geçiş motoru düşünüyorsun dostum. O aralıkta dikkate değer diyebileceğim 3 motor var. (kendi düşüncemdir)

1- Kawasaki Ninja veya Z300
2- Duke 390
3- R25 (beygiri sebebiyle)

Bu 3 motor da seni tatmin edecektir. Sadece Yamaha da ABS opsiyonu bulunmuyor. Ancak fiyat olarak baktığımızda da en uygun fiyatlısı R25 gibi duruyor.
Duke 390 da tek silindirin avantaj ve dezavantajları var. Zaten Duke 200 kullandığın için bunları biliyorsundur diye düşünüyorum. Bunun yanında da en hafifi Duke 390. Kilo beygir oranında açık ara önde gidiyor.
Z300 için; ben son derece memnunum. Dün 1000 km yi devirdim. Herhangi bir belirgin olumsuzluğunu görmedim açıkçası. Oturaklı kullanımı güzel. Her şeyi kıvamında. Estetik olarak da gayet tatmin edici.

Bir diğer alternatif ise; daha önce bir arkadaşa da önermiştim. Güç düşürme kitleri olan modeller arasından seçip bir geçiş yapabilirsin. Örnek Er-6F , MT-07 gibi modellerde güç düşürme kitleri var bildiğim kadarıyla. Gerçekten böyle birşey var ise belli bir süre bu güç düşürme kitleri ile kullanıp kendini hazır hissettiğinde standart beygire çıkartabilirsin.
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
68
Anladığım kadarıyla bir geçiş motoru düşünüyorsun dostum. O aralıkta dikkate değer diyebileceğim 3 motor var. (kendi düşüncemdir)

1- Kawasaki Ninja veya Z300
2- Duke 390
3- R25 (beygiri sebebiyle)

Bu 3 motor da seni tatmin edecektir. Sadece Yamaha da ABS opsiyonu bulunmuyor. Ancak fiyat olarak baktığımızda da en uygun fiyatlısı R25 gibi duruyor.
Duke 390 da tek silindirin avantaj ve dezavantajları var. Zaten Duke 200 kullandığın için bunları biliyorsundur diye düşünüyorum. Bunun yanında da en hafifi Duke 390. Kilo beygir oranında açık ara önde gidiyor.
Z300 için; ben son derece memnunum. Dün 1000 km yi devirdim. Herhangi bir belirgin olumsuzluğunu görmedim açıkçası. Oturaklı kullanımı güzel. Her şeyi kıvamında. Estetik olarak da gayet tatmin edici.

Bir diğer alternatif ise; daha önce bir arkadaşa da önermiştim. Güç düşürme kitleri olan modeller arasından seçip bir geçiş yapabilirsin. Örnek Er-6F , MT-07 gibi modellerde güç düşürme kitleri var bildiğim kadarıyla. Gerçekten böyle birşey var ise belli bir süre bu güç düşürme kitleri ile kullanıp kendini hazır hissettiğinde standart beygire çıkartabilirsin.

duke 390 ı kullandım hatta nerdeyse alıyodum fakat tek silindir oluşu beni vazgeçirdi. aynen dediğin gibi bir geçiş motoruna daha ihtiyacım var. z300 hem çift silindirli hem güç olarak duke 390 la arasında uçurum yok. ne yalan sölim fizik olarakta z 300 daha hoş görününce gözüme tamam budur dedim. abs siz modeller şu an 16 bin lira die biliorum. şimdi sıfırına mı yanaşayım yoksa birazcık bekleyip çok düşük kilometrelerde bir kaç aylık motorların satışa konmasını mı bekleyeyim. duke200 ü sıfır almıştım. daha sonra 10 bin kmde falan olan duke lara bindim baktım arada hiç bir fark yok. hatta daha yumuşamış daha binilebilir gelmişti bana. nasipse bi z300 ile bu yaz yollardayım :)
cvp için tşkler..
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Merhaba,
Bugün motorumu teslim aldım sonunda.
Kartal'dan eve kadar 50 km kullandım, scooter'dan sonra biraz değişik geldi.
Sürmesi çok keyifli fakat 800 km. 4000 devir ile nasıl geçecek bilemiyorum...
Biraz foto koyayım..
Z300.jpg

2015-03-3012.52.27.md.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Aramıza hoşgeldiniz. Tekeriniz düz bassın :) Süper tercih.
Bu arada gördüğüm kadarıyla ABS li tercih etmişsiniz benim gibi. Ön fren maneti konusunu biliyorsunuz belki. Ön fren maneti malesef elciğe çok yakın bir yerde sıkıştırıyor. Bu yüzden gerektiğinde iki parmak kullanmak sizi zorlayabilir. Dikkat ediniz. Bu konuda bir yazı yazıp Hollanda Kawasaki ye göndereceğim. En son Burak usta havasını alıp biraz sertleştirdi ancak halen standart motor ön frenleri gibi değil malesef :(

Tekrar hayırlı olsun. Bu arada facebook ta grubumuza da bekleriz.

https://www.facebook.com/groups/848129405230562/
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
sevgili kolokolo hayırlı olsun. :)
motoru nasıl aldınız acaba? ne zaman geldi falan?
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Aramıza hoşgeldiniz. Tekeriniz düz bassın :) Süper tercih.
Bu arada gördüğüm kadarıyla ABS li tercih etmişsiniz benim gibi. Ön fren maneti konusunu biliyorsunuz belki. Ön fren maneti malesef elciğe çok yakın bir yerde sıkıştırıyor. Bu yüzden gerektiğinde iki parmak kullanmak sizi zorlayabilir. Dikkat ediniz. Bu konuda bir yazı yazıp Hollanda Kawasaki ye göndereceğim. En son Burak usta havasını alıp biraz sertleştirdi ancak halen standart motor ön frenleri gibi değil malesef :(

Tekrar hayırlı olsun. Bu arada facebook ta grubumuza da bekleriz.

https://www.facebook.com/groups/848129405230562/

Teşekkürler, ben manetleri 4 parmak sıkmaya alıştığım için sorun olmayacak diye düşünüyorum. Rodajda zaten uysal kullandığım için sert frenlemeden olduğunca kaçınacağım. Z-Moto'dan teslim alırken fren rodajından da bahsettiler, şu 800 km. bitsin daha sonra değerlendirmek lazım.

sevgili kolokolo hayırlı olsun. :)
motoru nasıl aldınız acaba? ne zaman geldi falan?

Teşekkürler, ben fuarda almıştım teslim almak bugüne kaldı, motorlar sanırım geçen hafta Z-Moto'ya ulaştı, belge vs. işlerimin yoğunluğu sebebiyle bugün gidebildim.
 
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
30
Maşallah. Hayırlı olsun.
Motoru alan yada test sürüşüne çıkan arkadaşlar, süspansiyonlar çok mu sert? Mazgallarda, dalgalı asfaltlarımızda bele vuruyor mu acaba?
X-max kullanıyorum, şu anda satılık. Bu da çok serttir ve daha sertini kaldıramam :)
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Maşallah. Hayırlı olsun.
Motoru alan yada test sürüşüne çıkan arkadaşlar, süspansiyonlar çok mu sert? Mazgallarda, dalgalı asfaltlarımızda bele vuruyor mu acaba?
X-max kullanıyorum, şu anda satılık. Bu da çok serttir ve daha sertini kaldıramam :)

Teşekkürler,
Bende de hem x-max hem z300 var. Gerçi z300'ü henüz 50 km kadar kullandım ama süspansiyonlar x-max'dan daha yumuşak geldi.
Tabiri caiz ise "pamuk" gibi :)
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Z300 de arka süspansüyon için ayar var. 5 kademe. Fabrika çıkışı en yumuşağın bir üst seviyesinde. Yani 5 in 2 sinde geliyor. Daha yumuşak isterseniz bir kademe daha yumuşatabilirsiniz.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
yahu z moto bana gri satmaya çalışıyor hala. canlı olarak yeşili görmüştüm çok hoşuma gitmişti. ben de görmeden grisini almam diyorum. ama bu hafta İstanbula geçeceğim zmotodaki griler hala duruyorsa benim de içime sinerse grisinden alabilirim. :silent:
inşallah bana da ::gazla::::whip:: nasip olur.
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
yahu z moto bana gri satmaya çalışıyor hala. canlı olarak yeşili görmüştüm çok hoşuma gitmişti. ben de görmeden grisini almam diyorum. ama bu hafta İstanbula geçeceğim zmotodaki griler hala duruyorsa benim de içime sinerse grisinden alabilirim. :silent:
inşallah bana da ::gazla::::whip:: nasip olur.
Dostum eğer sen gittiğinde grisi yok ise orada, beni arayıp haber versinler. Evim yakın. Getirir gösteririm sana. Z300 Abs li ilk gri alan Cenk dersin. Kendilerinde bilgilerim var.
Kişisel tavsiyem grisini görmeden kesin karar verme sakın.
 
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
30
Teşekkürler,
Bende de hem x-max hem z300 var. Gerçi z300'ü henüz 50 km kadar kullandım ama süspansiyonlar x-max'dan daha yumuşak geldi.
Tabiri caiz ise "pamuk" gibi :)

Şaşırdım açıkçası. Ninja 300 için söylenenlerden sonra, aynı süspansiyon olduğunu farzetmiştim.
Sevindirici oldu tabii :) Motoru satalım da bi bakalım bakalım :thumright
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Şaşırdım açıkçası. Ninja 300 için söylenenlerden sonra, aynı süspansiyon olduğunu farzetmiştim.
Sevindirici oldu tabii :) Motoru satalım da bi bakalım bakalım :thumright
Selamlar
Benimde kisisel gorusum o kadar da yumusak olmadigi yonunde. Karakteristik olarak sert bir surusu var. Cok tas gibi degil tabi ki ancak kesinlikle ben yumusak demezdim.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Cenk düşünmen yeter çok teşekkür ederim. ben de görmeden kesin karar vermem diyorum. yarın sabaha bilet almıştım ama babam sonra git dedi galiba yanacak bilet malum trafolara kedi girmiş :queen: ne telefon ne internet hepsi yalan durumda. perşembe sabahıma bir bilet daha aldım. kısmet.

ya o değil de aklımda bir de xmax var dı. kawasaki forumunda konuşulan xmaxın bana faydası oluyor. konuşun konuşun. :wiinkk::wiinkk:
ben kısa bir süre xmaxı sürdüm ama satıh çok güzeldi ve sertliği yumuşaklığı için bir şey diyemem ama pcx ten çok daha dengeli geldiydi. :)
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
yahu z moto bana gri satmaya çalışıyor hala. canlı olarak yeşili görmüştüm çok hoşuma gitmişti. ben de görmeden grisini almam diyorum. ama bu hafta İstanbula geçeceğim zmotodaki griler hala duruyorsa benim de içime sinerse grisinden alabilirim. :silent:
inşallah bana da ::gazla::::whip:: nasip olur.


Gerçekten yeşilin rengi desenleri çok güzel :cat:
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
351
Kolokolo hayırlı olsun. Güle güle kullan. z250sl'le de gördünüz mü? Dün aramıştım gümrükten çekim işlemi yapılacak denildi z-moto'dan.
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Kolokolo hayırlı olsun. Güle güle kullan. z250sl'le de gördünüz mü? Dün aramıştım gümrükten çekim işlemi yapılacak denildi z-moto'dan.

Teşekkürler,
Ben motoru almaya gittiğimde Z250SL yoktu ortalıkta. Ninja'lar vardı ama :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------

Bir de bu motora koruma takozu nereden bulabiliriz? Fikri olan var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst