TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
reis tesekkurler. siparışı verdım. Bu taktırma konusunda da bılgı verırsen cok sevınırım iç lastikli kullanmak isterım.
sagolun..

Hayırlı olsun. :)

İç lastikli kullanacaksan, eski iç lastiğini de kullanabilirsin, yeni iç lastik de alabilirsin.
İç lastik ile dış lastik arasına pudra döksünler. Lastikçi biliyordur belki.

Lastiği taktıktan sonra kenarlara oturmuyor diye aşırı bir şekilde hava basmasın lastikçi, bana öyle yaptılar. Birşey olmadı ama, yine de iyi birşey değil.

Aklıma başka sa birşey gelmiyor. Lastiğin alışma dönemi sanırım 500 km. filan sürer. İlk başlarda kayabilir belki. Dış tabaka kaybolunca lastik kendine gelir.
Öne 25 PSI,
Arkaya artçı yokken 28, artçı varken 32 PSI hava basmalısın kullanırken.


Ha, takılış yönünü söyleyim.

Lastik izlerine hiç bakmayın, kafanız karışmasın.
Lastiğin yanında iki taraflı ok var.
Ön lastiği takarken, okun önünde 'Front bişey bişey' yazan taraf, lastiğin ileri doğru dönüş yönünü göstermeli.
Arka lastikte de, okun önünde 'Rear bişey bişey' yazan taraf, lastiğin ileri doğru dönüş yönünü göstermeli.

Aklıma gelenler bunlar.
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
Cümleten merhaba. Kırık ön çamurluğum var. Belli devirlerde zırıltı yapıyor. Bende yeni çamurluk aldım. Anladığım kadarıyla ön tekeri sökmem gerekiyor doğru düşünüyorum değil mi ?. İzmirde olan var mı tanışalım gezeriz :) benim tecrübe 200 km daha ama :(

on tekeri sokunce camurlugun 4 vidasi var kolayca degistirebilirsiniz
 
Katılım
25 Mar 2015
Mesajlar
9
Hayırlı olsun. :)

İç lastikli kullanacaksan, eski iç lastiğini de kullanabilirsin, yeni iç lastik de alabilirsin.
İç lastik ile dış lastik arasına pudra döksünler. Lastikçi biliyordur belki.

Lastiği taktıktan sonra kenarlara oturmuyor diye aşırı bir şekilde hava basmasın lastikçi, bana öyle yaptılar. Birşey olmadı ama, yine de iyi birşey değil.

Aklıma başka sa birşey gelmiyor. Lastiğin alışma dönemi sanırım 500 km. filan sürer. İlk başlarda kayabilir belki. Dış tabaka kaybolunca lastik kendine gelir.
Öne 25 PSI,
Arkaya artçı yokken 28, artçı varken 32 PSI hava basmalısın kullanırken.


Ha, takılış yönünü söyleyim.

Lastik izlerine hiç bakmayın, kafanız karışmasın.
Lastiğin yanında iki taraflı ok var.
Ön lastiği takarken, okun önünde 'Front bişey bişey' yazan taraf, lastiğin ileri doğru dönüş yönünü göstermeli.
Arka lastikte de, okun önünde 'Rear bişey bişey' yazan taraf, lastiğin ileri doğru dönüş yönünü göstermeli.

Aklıma gelenler bunlar.

hocam tesekkurlerde sımdı aradılar benı stok kalmamıs haftaya gelcek dıye fakat 3.50 gelmez dedı. 3.25 gonderceklermıs dedıgıne gore motolastikten 3.50 de şikayetler olmuş. orjinal ebatmış 3.25 sıkıntı olmaz heralde ?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Cümleten merhaba. Kırık ön çamurluğum var. Belli devirlerde zırıltı yapıyor. Bende yeni çamurluk aldım. Anladığım kadarıyla ön tekeri sökmem gerekiyor doğru düşünüyorum değil mi ?. İzmirde olan var mı tanışalım gezeriz :) benim tecrübe 200 km daha ama :(

Evet ön teker sökülüyor.. istanbul desen can feda ama izmir ayda yılda bır ^^

hacı şu yüklü durumu merak ettim aslında face eskiden vardıda girmeyince kapamışlar hesabı:)

tamam hacı bakıyımda atarm.. ^^


Bu arada benim ön amörtisör keçelerimden biri patlamış bugün farkettim.. çukura düşmüştüm geçen gün o zaman oldu sanırım.. takım olarak değiştirdik sürat motorda.. ufak tefek bakımda yapıldı.. şuan bir sorun yok..



 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Melikşah sende mi kafa sallama vardı benimde arkaya 28 basarsam kafa sallıyor ama 32 basınca yolcu var yada yok kafa sallamıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

Evet ön teker sökülüyor.. istanbul desen can feda ama izmir ayda yılda bır ^^



tamam hacı bakıyımda atarm.. ^^


Bu arada benim ön amörtisör keçelerimden biri patlamış bugün farkettim.. çukura düşmüştüm geçen gün o zaman oldu sanırım.. takım olarak değiştirdik sürat motorda.. ufak tefek bakımda yapıldı.. şuan bir sorun yok..

[url]http://i.hizliresim.com/vgvaAR.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/6ZLDpW.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Dl0OWz.jpg[/url]

hacı o tepedeki depolar ne öyle kazalı mı
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
142
merhaba arkadaşlar motordan çantayı sökmeye karar verdim tvs apache arka kulaklarını nereden bulabilirim ?
 
Katılım
25 Mar 2015
Mesajlar
9
Hayırlı olsun. :)

İç lastikli kullanacaksan, eski iç lastiğini de kullanabilirsin, yeni iç lastik de alabilirsin.
İç lastik ile dış lastik arasına pudra döksünler. Lastikçi biliyordur belki.

Lastiği taktıktan sonra kenarlara oturmuyor diye aşırı bir şekilde hava basmasın lastikçi, bana öyle yaptılar. Birşey olmadı ama, yine de iyi birşey değil.

Aklıma başka sa birşey gelmiyor. Lastiğin alışma dönemi sanırım 500 km. filan sürer. İlk başlarda kayabilir belki. Dış tabaka kaybolunca lastik kendine gelir.
Öne 25 PSI,
Arkaya artçı yokken 28, artçı varken 32 PSI hava basmalısın kullanırken.


Ha, takılış yönünü söyleyim.

Lastik izlerine hiç bakmayın, kafanız karışmasın.
Lastiğin yanında iki taraflı ok var.
Ön lastiği takarken, okun önünde 'Front bişey bişey' yazan taraf, lastiğin ileri doğru dönüş yönünü göstermeli.
Arka lastikte de, okun önünde 'Rear bişey bişey' yazan taraf, lastiğin ileri doğru dönüş yönünü göstermeli.

Aklıma gelenler bunlar.

eyvallah abi. valla adam öyle dedi bende bılmıyorum ne sıkayetı oldugunu. sormadım aklıma gelmedi. sagol bılgıler ıcın. lastıklerı takınca foto koyarım bende :)
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Yo, bende kafa sallama filan olmuyor. Arkaya 90 kiloluk artçı bile olsa, aynı zamanda arka basınç 28 de olsa kafa sallama hissetmedim.
Tabi, ellerimi bırakıp gidonun bir ucuna vurursam 1 saniyeden daha az süre sallıyor sonra tekrar yolunu buluyor. Bu da normal sanırım.
 
Katılım
6 Şub 2015
Mesajlar
8
Arkadaşlar ben bişey sormak istiyorum. Apartmanda tadilat vardı bi kaç gündür. Saygıdeğer ustalarımız çok titiz bir şekilde çalışarak (!) malzemeleri taşırken motoru çizmişler. Boyadan falan da hiç anlamam. Motorun kafasındaki plastık parçayı çizmişler. Acaba bunu nasıl düzeltebiliriz ? Komple boyamam mı gerekir yoksa spreyler bişeyler varmıdır alabileceğim ?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arkadaşlar ben bişey sormak istiyorum. Apartmanda tadilat vardı bi kaç gündür. Saygıdeğer ustalarımız çok titiz bir şekilde çalışarak (!) malzemeleri taşırken motoru çizmişler. Boyadan falan da hiç anlamam. Motorun kafasındaki plastık parçayı çizmişler. Acaba bunu nasıl düzeltebiliriz ? Komple boyamam mı gerekir yoksa spreyler bişeyler varmıdır alabileceğim ?
[url]http://i.hizliresim.com/rgoa0a.jpg[/url]

ben boyadım komple zımparalayıp , sprey boyayla.. gayet güzel oldu..
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Anladım kullandığın boyanın markasını hatırlıyor musun bi de basit oldu mu senin için :D

normal sprey boya ya orta kalıte bıseydı.. markasını hatırlamıyorm..resmını atmıstım öncekı sayfalarda var.. bant cektım kafa grenajına bastım geçtim gayet kolay oldu
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
on tekeri sokunce camurlugun 4 vidasi var kolayca degistirebilirsiniz

Teşekkür ederim Cumartesi sabah bir takmayı deneyeyim bakalım becerebilirsem :cat:

Evet ön teker sökülüyor.. istanbul desen can feda ama izmir ayda yılda bır ^^



tamam hacı bakıyımda atarm.. ^^


Bu arada benim ön amörtisör keçelerimden biri patlamış bugün farkettim.. çukura düşmüştüm geçen gün o zaman oldu sanırım.. takım olarak değiştirdik sürat motorda.. ufak tefek bakımda yapıldı.. şuan bir sorun yok..

[url]http://i.hizliresim.com/vgvaAR.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/6ZLDpW.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Dl0OWz.jpg[/url]

Sağolasın bir bakıcam cumartesi sabah :)..Canın sağolsun izmire gelirsen o zamana kadar belki biraz daha iyileşir şöförlüğüm o zaman gezme imkanımız olur :wiinkk:
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Bir yerde okudum, performans artışı için karbüratör diyafram değişimi filan yazıyordu. Bununla ilgili bir bilgisi olan var mı?
Benim diyafram sağlam olmayabilir, tam emin değilim ama. Değişecekse nasıl değişmeli acaba?

---
Ayrıca yine ön-arka dişli değişimi diyorlar. Benimki zaten 5. viteste boğuluyor 6-7 bin devrin altında. Düz yolda 110 km/h anca yapıyor.
Dişli değiştirsek motor daha da zorlanmaz mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst