TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
http://www.hizliresimyukle.com/image..._111932.md.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/image..._111943.md.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/image..._130103.md.jpg

bunlar var suanda resim olarak kancaların ustu derı kaplı cızmıyo depoyu motoru aldıgım adam ilk gun taktırmıs sankı kaza yapöısta depo degışmış gıbı duruyo daha pırılpırıl depo =)

link silinmiş herhalde fotolar çıkmıyor benim deponunda cilası atıyor insan deri değiştirir ya güneşte yanınca aynı onun gibi oldu depo en iyisi bir sürata sorayım


enes sen aküyü ne marka alacaksın benimde almam gerek resmen zombi oldu benim akü
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
link silinmiş herhalde fotolar çıkmıyor benim deponunda cilası atıyor insan deri değiştirir ya güneşte yanınca aynı onun gibi oldu depo en iyisi bir sürata sorayım


enes sen aküyü ne marka alacaksın benimde almam gerek resmen zombi oldu benim akü

Hacı akü işini erteledim şimdilik.. çanakkale yolunda deli gibi şarj oldu şuan canavar gibi ama dayanmıcak yine biliyorum ^^ alırsamda yuasa yada bosh alcam..

eger motor yeni ise motor blogundan falan koku gelir egzoz boyasından vs
...........................................................................................................................................

bugun 140 km istanbul içi gezi yaptım sarıyerden baltalimanı , beykoz , anadolufeneri , poyrazköy ,beykoz, üsküdar , kadıköy , kadıköyden beşiktaş tekrar sarıyer . olarak yaptım sabah 10:30 da cıktım ortalama ilk 6 saat 1 saatlik oturma cay icme vs vs yaptık diyebilirim . yani sunu cıakrdım bu motorla uzun gezi yapılabilir.

çanakkale git gel 1010 km yol yaptık 2 gün içinde.. motor full dolu arka çanta yan çantalar topcase üstü demir ve depo üstü çanta ile ve artçılı yaptı bu yolu.. stabil 90-120 bandında gittik yolun durumuna göre.. 2 kişi 132km ye kdr çıktım.. apache candır..

Ben kullaniyorum depo kilifi sormk ustedigin nedir

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

enes geldiniszmi istanbula nasıldı yolculuk rahatmısı sorun varmıydı geldiyse paylasım bekliyorum =)

geldik çok şükür.. pazar akşam 8 gibi girdik istanbula ama hava çok soğudu akşam.. tam bir aksiyon yolculuğu oldu.. giderken yağmurla , gelirken soğukla uğraştık ama çanakkalede hava muhteşemdi.. ortam güzzeldi.. gezdik yedik içtik eğlendik.. iyiki gitmişiz diyorum.. albüm yapıcaktım ama 100lerce resim arasından hangilerini seçsem bilemedim.. koyarım bi kaç tane ama yinede :)

Aga ben biraz merkezi bi yerde oturuyorum, burda öyle kolay kolay hırsızlık olmuyor ama yine de ana caddeye değil de sokak arasına bırakıyorum. Kaldırımda geniş bir alan var orada duvara dayıyorum, bir de ön tekeri büyük zincirle bağlıyorum. Onun dışında klasik direksiyon kilidi. Oturduğun yere bağlı biraz, çevreye güvenmiyorsan alarmlı bir disk kilidi taktırabilirsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

Dostlar bu Pazar küçük bi İstanbul turuna ne dersiniz, gelmek isteyenler olur mu? :)

istanbul kesmedi çanakkale yaptık dostum :)

Bende 46 lt'lik topcase kullanıyorum.İçi dolu olsa da pek bir sallama yaşamıyorum.
Belki siz de yapmışsınızdır ama amortisör ayarını en sertte kullanıyorum. Daha önceleri çanta takmadan önce iki kişi ile bile sallantı yaşarken, şimdi pek yaşamıyorum.
Bir de lastik hava ayarlarından da kaynaklanıyor olabilir.

amörtisörleri denedim , lastik havalarını her şekilde denedim lastık balansı attırdım ama yok aynen devam bendeki sallantı :) arkada metal plakalar fln var topcase tutturmak için.. fazla ağırlıktanda olabilir belki bilmiyorum ama alıştım cidden artık.. keşke çözebilsem ama topcaseden de vazgeçemiyorum :)

az tecrubem oldu yardım etmek ısterım enes . bu arada benım motor ne guzel gıdıyo fakat durunca 2 000 devirde gezıyor hava ayarını yenıden yaptım degısen bıse yok calıstırıyorum 5 dk gaz vermezsem stop edıyor kendı kendıne rolantıde saymıyor . durdugm zaman 2000 lerde duruyor gazı komple acıp kapatyorum 1100 lere geliyor nedendır bu fıkrı olan varmı .bu arada motor gıtmıyordu dun bı tekrar denıyım dedım 2 kısı gsarenanın oradan yardıra yardıra 127 gorduk baskada tık demıyo

olur hacıabi bakarız bi ara havalar güzelleşsin.. 127 güzel bi hız 2 kişi ile.. bence gayet normal motor..
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
1
Merhabalar,bende tvs apache alarak aranıza katıldım.
Bir sorum ile ilgili tecrubelerinize basvuracagim,yardimci olabilirseniz cok sevinirim.
Arkadaslar ben mototu km gostergesinde 4000 km aldim,fakat km saati değişmiş eskisinide verdi aldigim adam oda 2500 kmde,kuzene biratim bakim için oda gidip 4000 bakimi yaptırmış kitaba isletmis , ama aslen motor 6500 kmde, servisde tekrar 5000 kmde gel demis ne yapmami onerirsiniz,hava filtresi,yag filtresi,yağı,zincir ayari filan yapilmis. Motor garantili oldugundan yetkili servisten baskasinada pek gitmek istemiyorum, 6500 civari yapilan bakimla 4000de yapilan bakim arasinda fark varmidir ne yapmam gerekiyor? Simdiden tesekkur ediyorum ilgilenenlere
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Bu arada Çanakkale GEzimizin fotolarını görmek isteyen arkadaşlar için albüm Linki atayım.. En ince detayına kadar resimler mevcut :)

https://www.facebook.com/enesturker...889.1073741847.1485178142&type=3&uploaded=109

haci emmi 3-5 foto attagörek bence face yok:) Çanakkale gezisi benimde çok istediğim gezidir hele birde 18 martta gidilirse on numara olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

Merhabalar,bende tvs apache alarak aranıza katıldım.
Bir sorum ile ilgili tecrubelerinize basvuracagim,yardimci olabilirseniz cok sevinirim.
Arkadaslar ben mototu km gostergesinde 4000 km aldim,fakat km saati değişmiş eskisinide verdi aldigim adam oda 2500 kmde,kuzene biratim bakim için oda gidip 4000 bakimi yaptırmış kitaba isletmis , ama aslen motor 6500 kmde, servisde tekrar 5000 kmde gel demis ne yapmami onerirsiniz,hava filtresi,yag filtresi,yağı,zincir ayari filan yapilmis. Motor garantili oldugundan yetkili servisten baskasinada pek gitmek istemiyorum, 6500 civari yapilan bakimla 4000de yapilan bakim arasinda fark varmidir ne yapmam gerekiyor? Simdiden tesekkur ediyorum ilgilenenlere

servis kitapçığından yazıyor sanırım buji ya 6 binde değişiyordu yada 9 binde birde sai filtresi var ama benimki hala değişmedi onun dışında ekstra bişey yok zaten servislerin bakım dediği olay yağ yağ filtresi hava filtresi buji değiştirmek ktapçıkta yazandiğer kalemlerin hiç birini yapmazlar
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Benim servis herşeyi yapıyor valla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------

Benim servis herşeyi yapıyor valla.
 
Katılım
25 Mar 2015
Mesajlar
9
Arkadaşlar biliyorum bu konu cok defa açıldı çok konuşuldu fakat bılgılere ulasamadım bı turlu. Affınıza sıgınarak yardımcı olmanızı ıstıyorum. 2011 model apache var ve hala lastıklerını degıstırmedım nasıp bu sezona fakat satıcı firmalarla da gorustum adamlar da apache sıkıntılı dıyor ve tek bı formatta lastık bulamadım.Varsa takım halinde mıchelın almak ıstıyorum ama ebatlarını bulamadım.Uzun yol yapıyorum tecrubem var ve vırajlara gırerken hop oturup hop kalkıyorum lastıklerden dolayı. Saglam basacak bı lastıge ıhtıyacım var. Kullanan arkadaslar 400 tl ye kadar butcem var. Nasıl yaparım hangı ebatlardan zıyade aldıgınız bıyer varsa önerirseniz link atabılırsenız cok sevınırım. bulundugum ılde ne motorcu ne lastıkcı mevcut bu yuzden elım kolum baglı. Sımdıden tesekkurler arkadaslar ..
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
haci emmi 3-5 foto attagörek bence face yok:) Çanakkale gezisi benimde çok istediğim gezidir hele birde 18 martta gidilirse on numara olur

hacı atmaya atayımda 100lerce var hangısını nasıl atayım ^^ herkese açık yaptım albümü herhangı bi faceden gir bak bence :D

Bu havada, o kadar yük + artçı ile onca yolu gitmek gerçekten de cesaret ve azim ister, tebrik ederim.:cat:

Resimlerde çok güzel çıkmış.

Ne diyelim, darısı bizim başımıza. :)

Teşekkür ederim.. zevk alarak yapınca zorluğu kalmıyor :)
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Arkadaşlar biliyorum bu konu cok defa açıldı çok konuşuldu fakat bılgılere ulasamadım bı turlu. Affınıza sıgınarak yardımcı olmanızı ıstıyorum. 2011 model apache var ve hala lastıklerını degıstırmedım nasıp bu sezona fakat satıcı firmalarla da gorustum adamlar da apache sıkıntılı dıyor ve tek bı formatta lastık bulamadım.Varsa takım halinde mıchelın almak ıstıyorum ama ebatlarını bulamadım.Uzun yol yapıyorum tecrubem var ve vırajlara gırerken hop oturup hop kalkıyorum lastıklerden dolayı. Saglam basacak bı lastıge ıhtıyacım var. Kullanan arkadaslar 400 tl ye kadar butcem var. Nasıl yaparım hangı ebatlardan zıyade aldıgınız bıyer varsa önerirseniz link atabılırsenız cok sevınırım. bulundugum ılde ne motorcu ne lastıkcı mevcut bu yuzden elım kolum baglı. Sımdıden tesekkurler arkadaslar ..


Alabileceğin en iyi, en uygun takım lastik Metzeler ME22'dir.

http://www.motolastik.com/metzeler-me-22-300-17-50p-tt-ve-350-18-tt-62p-rf-pmu30243


Islak yolda patinaj çeker mi diye denerken tekere geldim mesela ilk aldığım zamanlarda.
Islak yol gördüğümde artık telaşlanmıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Arkadaşlar motorunuzu nasıl kilitliyorsunuz diye sürekli soranlar oluyor bence alarm şart ilk yapmanız gereken alarm bence birde ne tür bir alarm olduğu önemli nasıl bağlandığını önemli mesela ben alarmı 30 TL aldım 20 TL montaja verdim ve alarmı farin içine yerleştirdim anahtarı takmadan kontağı acabiliyorum stop ettirebiliyorum kilitlemeyi unuttugum zaman uyariyor ve en önemlisi elektrik sistemine dokunulduğu zaman anında alarm çalıyor,
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Lastik alacaksan IRC'ye boşu boşuna para verme.

Metzeler ME22 en uygunu.
Ya da, Michelin Pilot Sport vardı ama artık o da üretilmiyor, onun yerine üretilen Street modeli var ama Sporty kadar iyi tutuşa sahip değilmiş.

Yurt dışından lastik getirtme ihtimalin var ama o da 600 TL filan tutuyordu sanırım.
Sen en iyisi motolastik.com'dan Köksal Bey ile iletişime geç, en son üretilen en yenilerinden bir çift Metzeler ME22 göndersin sana. :)

Lastiğin normali iç lastikli ama iç lastiksiz de kullanabilirsin. Bunun için iki adet tubeless için sibop lazım.
Takarken de jantın iç yanaklarındaki lastiğe değen yerdeki boyayı zımparalattırmayı unutma.

Eğer alırsan haber ver, lastiğin takılış yönü karıştırılabilir, onu da yazarız buraya.
 
Katılım
25 Mar 2015
Mesajlar
9
Lastik alacaksan IRC'ye boşu boşuna para verme.

Metzeler ME22 en uygunu.
Ya da, Michelin Pilot Sport vardı ama artık o da üretilmiyor, onun yerine üretilen Street modeli var ama Sporty kadar iyi tutuşa sahip değilmiş.

Yurt dışından lastik getirtme ihtimalin var ama o da 600 TL filan tutuyordu sanırım.
Sen en iyisi motolastik.com'dan Köksal Bey ile iletişime geç, en son üretilen en yenilerinden bir çift Metzeler ME22 göndersin sana. :)

Lastiğin normali iç lastikli ama iç lastiksiz de kullanabilirsin. Bunun için iki adet tubeless için sibop lazım.
Takarken de jantın iç yanaklarındaki lastiğe değen yerdeki boyayı zımparalattırmayı unutma.

Eğer alırsan haber ver, lastiğin takılış yönü karıştırılabilir, onu da yazarız buraya.

reis tesekkurler. siparışı verdım. Bu taktırma konusunda da bılgı verırsen cok sevınırım iç lastikli kullanmak isterım.
sagolun..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Cümleten merhaba. Kırık ön çamurluğum var. Belli devirlerde zırıltı yapıyor. Bende yeni çamurluk aldım. Anladığım kadarıyla ön tekeri sökmem gerekiyor doğru düşünüyorum değil mi ?. İzmirde olan var mı tanışalım gezeriz :) benim tecrübe 200 km daha ama :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst