eyvallah enes
simdi anlatayım biraz biraz .. önce 40x60 plexi alıyoruz ben füme arıyordum bulamadık siyah verdi adam orjinal cam ile aynı gibi duruyor . öncelikle benim gibi yapmayın diye belirtiyorum kartonla kalıp cıkartın ve plexiyi kesin . bu iş için spral en iyisi . sonra piknik tüpü denen alet ile kıvırıp bukecegınız alanı sııtın . orası hamur gibi oalcak yumxayacak ve sert bir cam tahta yüzeyr üstüne b tahta yardımızla baskı yapıp sekil verebilirsiniz . ben ofismasasının kosesini kullandım . 1 vida ile ortadan önce camı sabitledim . ona göre ayar yaparak tak cıkar yapa yapa plexsiyi ısıtıp buktum . cok zahmetli zor bir iş hersey bitti kıvrımları tasladım . tam vidayı atacaktımkı kırıldı plexi ama yapıcak birsey yok suan 2 vida 1 de yarım vida tutuyor resimler asagıda yapması cok sıkıntı ve zor iş ama uğrasmaya deger .
maliyet = plexi 15 tl
emek ( 99999999 ) TL
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/03/19/IMG_20150316_124853.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/03/19/IMG_20150316_125759.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/03/19/IMG_20150319_111855.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/03/20/IMG_20150319_111916.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/03/20/IMG_20150319_111932.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/03/20/IMG_20150319_111943.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/03/20/IMG_20150316_130103.md.jpg[/url]
Çok güzel çalışma. kazasız belasız sürüşler dilerim. plexi malzemeyi nereden temin ettin yardımcı olabilirmisin. ben arıyorum hep büyük boyutta satıyorlar onlarda haliyle pahalı oluyor. cevap için şimdiden teşekkürler.