@-ZERO-
Arwic çanta iyidir hoştur 2 seneyi geçti kullanıyorum ben de. sıkıntılarını yazayım
Kapak ve alt tablayla çanta arası tıkırtı yapıyo çözümü bi tarafı yapışkanlı keçeler var onlar dan yapıştırdım geçti.
Kırmızı plastik parça var anahtar deliğinin altında zamanla düşmeye başlıyor alttan bi akıllı vida çakarsın oynamaz
Yolda gidereken çanta arkamdan uçtu sebebi çantayı tutan 3 yer var 2 önde diş ve 1 arkada kilit, benim arkada kilit kısmı kırıldı. Kapağı kitliyor sadece çantayı tutmuyor, ben de 2 delik açtım vida+somun attım.
Onun dışında büyük olması iyi çantanın 2 kask veya 1kask+mont sığmakta. beyaz olması da iyi olmuş yakışmış motora:cat:
-ZERO-:Rulmanın yerinden çıkması imkansız,ancak iki ihtimal geliyor aklıma ya rulmanlar göbek dağıttı yada arka tekerin sağ ve solunda rulmanları tutan miller var daha önce tekerleği söktüyseniz soldakini takmayı unutmuş olabilirmisiniz acaba?resim çekseydiniz belli olurdu.
Tahsin;
Dostum o çantalar biraz ağır olmaz mı? Bir de içini doldurunca motsikleti iyice zorlarsın. Sıkıntı çıkarmasın sonra..
Okan;
Sen bu söküp takma işine iyice alıştın gibi.
bi cesaret geldi abidedim yemişim tamircisini
Bende bu sabah enjektör ile debriyajı yağladım.. Hafta sonuda yeni aldığım philips ampulü takayım diyorum..
Tahsin;
Dostum o çantalar biraz ağır olmaz mı? Bir de içini doldurunca motsikleti iyice zorlarsın. Sıkıntı çıkarmasın sonra..
Okan;
Sen bu söküp takma işine iyice alıştın gibi.
On balata ve diski komple degistirmek istiyorum ben de. brenta tipi balata takayim diski de orjinal ybr diskiyle degistireyim diyorum. Hem gelen o gicik ses kesilir hem de frenler biraz olsun daha iyi tutar diye dusunuyorum. Birkac defa az kalsin giriyodum bagaja motor freni yapmasam
Frenler hiçmi tutmuyor?Kardeşim honda kulandığı zaman benim motoru alıp tur atmıştı benim motorun freninin kullandığı hondadan iyi tuttuğunu söylemişti.Bence fren ayarları bozuk,arka balata ayarı kolay civatayı sık gevşet ön disk yağlı olduğundan hava varsa tutmaz havasını almak lazım yoksa frenleme kötü değil...
Okan kardeş, senin motoru bi görmem, benim motor ile bir kıyaslamam şart oldu.. Ben frenlerden memnunum.. Sende benim makiyanı bi test et bakalım.. farklar neler miş...
Wolflerde ön diskin atması kronik problem bendede var fakat çok az(1-2 ml) ses yapmıyor ilerde belki çoğalabilir,çok iyi bir tornacıda atık kısmı taşlatmak diye düşünüyorum gerçi Tahsin yaptırmıştı galiba ama yine tekrar etmişti galiba.
herhangi bi haftasonu ara buluşalım abi. ben de gezecek yer arıyorum zaten :cherry:
motordan memnunum fakat şu ufak tefek sorunlarına kafayı takıyorum. bazen ulan satıp cbf ybr bişey alsam mı demiyor değilim ama onlara o kadar para vermektense pulsar 200 alırım diyorum. muhtemelen bu yazın sonu gibi bunu satıp pulsara yürüyecem. çünkü bazen motorun gereken hıza yeteri kadar hızlı çıkamaması yolda tehlike yaratabiliyor. bunlar dışında memnunum. bu arada şimdi tamirciden geldim. tamirci arka jantın yamuk olduğunu 70 tl jantı düzelttirmek için + 20 tl de kendileri alacağını söyledi. şimdilik kalsın dedim.