- Katılım
- 5 Şub 2015
- Mesajlar
- 179
superlight 200 nasıl bir makina sizce kubanın cruiser modeli
Şahsi kanaatim.. Usta aldığı parayı haklı göstermek.. Bak ben nasıl bi ustayım başka ustalar/servisler nasıl gör, tekrar bana gel demek için üfürmüş biraz.. sizde inanmışsınız..
Merak etmeyin yalnız değilsiniz. 2006 da Tofaş/Şahin aldığımda bende bu sebepten ustalara fazladan çokça para verdim. Aman dikkat. Ustanın yağ sekmanı yok demesine bakmayınız.
benim de şahsi kanaatim trollenmeye devam ediyorsun
2500 km boyunca hiç mi yağ yakıp değiştirirken eksikliği fark edilemez özür dilerim konuyu böyle açmadan yazmışımshooter yag sekmanını adam nası görücek sölermisin ? ayrıca bu arıza fabrikasyon hata oda sana denk gelmiş olmaması gereken bi olay.