Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 15 Haz 2013
- Mesajlar
- 353
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar. Hafta sonu Kuba motosikletimle ilçeden Bursa ya gittim. Çıkmadan yağı kontrol ettim.Sıkıntı yoktu.Yaklaşık 75 km sonra Bursa ya geldiğimde motorun şiştiğini ve gitmek istemediğini hissettim ancak gideceğim yere varmıştım.Ertesi gün dönüş yolunda 5 km sonra motor stop etti ve yolda kaldım. Yağına baktım "sıfır" karterde 1 gram yağ yok. Motor bu arada henüz 2500 km.de.Yakın benzinciden 10x40 yağ buldum koydum çalıştı ve tekrar 75 km ilçye geldim-ki motor yine sustu. Yağına baktım yarısı gitmiş.Motor yağ yakmıyor içiyor adeta..Eve dolmuşla geldim. ertesi sabah motoru iterek en yakın motosiklet tamircisi arkadaşa gittim.Komprosör olmadığını sökmek gerektiğini söyledi.KUBA ya zaten güvenmediğimden sök dedim.2 saat sonra aradı ve - ABİ İLK DEFA BÖYLE BİR OLAY GÖRÜYORUM. MOTORUN İÇİNDEN YAĞ SEKMANI ÇIKMADI... .dedi.Yani sekman olmadığından yağ yanma odasına kaçıyor ve yanıyor gidiyor.Tabi Piston gömlek krank ne varsa yeniendi. Sonuç 270 TL.Bu defa yağ sekmanlarını koyduk! SİZ SİZ OLUN KUBA dan uzak durun. Bu kadarına da ÇÜŞŞŞŞŞ derler artık..Not . Daha önce bir türlü gelmeyen 5 liralık devir saati teli tecrübemden dolayı adamlarla muhattap dahi olmadım zaten yeterince sinilerim bozuldu. Bi de onların saçma sapan tavırlarına katlanamıyacağım..Yorumlarınızı bekliyorum....