Ya bu aynaları bir türlü kendi şeridimi göstermesi için ayarlayamıyorum. ya omuzumu ya da yan şeridi görüyorum, Mirror extender almak haricinde başka bir çözümünü bilen var mı ?
Çözümü olan var mı?
Ya bu aynaları bir türlü kendi şeridimi göstermesi için ayarlayamıyorum. ya omuzumu ya da yan şeridi görüyorum, Mirror extender almak haricinde başka bir çözümünü bilen var mı ?
arkadaşların da dediği gibi hiç fotojenik bir makine değilama gözle görülünce inanılmaz fark ediyor. makineyi ben cnr fuarından sonra teslim aldım. kız arkadaşıma fotoğraflarını göndermiştim bu mu gibilerinden tepki vermemişti
fuar da gösterince bu o mu falan gibi tepkilerin gelmesi AEA'yı tamamen doğruladı ki şahsi kanaatim de o yönde fotoğrafta - ama canlı da A+
![]()
Çözümü olan var mı?
Belki bana özgüdür bilemem ama, motorun üstündeyken bulunduğum şeridi göremiyorum. arkamda kim var. durabiliyor mu? sollayacak mı ? vs göremiyorum. Görmek için motor üzerine abanmam ya da kolları toplamam gerekiyor iki durumda da denge ve dikkat sorunu oluyor.
Oyleymiş hocam artık yakından görücez. ABS'li almak daha mantıklı sanırım bütçem var o kadar.
bende aynı şekilde kullanıyorum tam arkamı maalesef göremiyorum ki bu genel birşey. senin de dediğin gibi kollarımı toplayıp 1 tık yatıyorum makineye o zaman görebiliyorum. alışınca denge kaybı yaşamazsın, refleks oluyor bi süre sonra.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
abs frenleme de çok önemli ve farklarını görebileceğin birçok video mevcut (sadece 250sl için söylemiyorum) bence iyi yaparsınmakine küçük gerek yok diyenlere zaten anlam veremiyorum o ayrı bir konu
![]()
bende aynı şekilde kullanıyorum tam arkamı maalesef göremiyorum ki bu genel birşey. senin de dediğin gibi kollarımı toplayıp 1 tık yatıyorum makineye o zaman görebiliyorum. alışınca denge kaybı yaşamazsın, refleks oluyor bi süre sonra.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
abs frenleme de çok önemli ve farklarını görebileceğin birçok video mevcut (sadece 250sl için söylemiyorum) bence iyi yaparsınmakine küçük gerek yok diyenlere zaten anlam veremiyorum o ayrı bir konu
![]()
Ben AGV K4 kullanıyorum, kendisi en uygun fiyatlı fiberglass kasklardan bir tanesi. Ayrıca Dainese tarafından satın alınmış bir firma.
Hocam biraz alakasız olcakta hangi kaskı kullanıyorsunuz. Yeşile uygun olsun diye nolan n68 düşünüyodum yeşil olanı o da termoplastik pek güven vermedi
Evet.... Tam ikinci motorumuzu almanın arifesinde ne alsak yahu diye kara kara düşünürken AEA imdadımıza yetişti.
Aklımızda olan motorlar bir birinden farklı idi. Listemizde :
R25 veya R125
RC 200
ikinci bir Ninja 250SL
Aprillia RS4 125
CBR 250 veya 125 (ikisine de pek yanaşma taraftarı değildim)
Sabah AEA ekibinden Ömer bey kardeşimiz motoru almaya geldi. Malum bir kıyaslama yapılacak idi taaaa 250SL inceleme çekiminden beri düşünülüyor idi bu. hatta ben 2nci gün çekimlerde kıyaslama yapıldı diye biliyordum lakin her halde yanlış anlamışım. Bugün R25/250SL/CBR 250 ve inazuma kıyaslanacak. halen R25 almayı pek istemiyorum yanlış anlama olmasın motora yada fiyatına lafım yok sadece renklerinden haz etmedim yani kozmetik sebeplerden dolayı, birde r125 daha güzel duruyor. 250 cc de zaten son hız merakı pek sağlıklı br şey değil. kaldı ki motor üzerinde son hız takıntım olacağına yada gazı açayım basabildiğim kadar basayım diyeceğime ihtimal vermiyorum. 2 tekerli bir alet bu canımızı yolda bulmadık nihayetinde.
Video bugün çekilip biterse ki şu anda çekimler başlamıştır, iş dolayısı ile gidemedim motoru gönderdim kendi yerime, haftaya(tahminen) video nun yayınlanması ile bazı sorularıma cevap alacağım.
Inazuma F kraldır![]()
Çok kullanışlı bir motor. Zevkler ve renkler tartışılmaz, benim için fuardaki en çirkin motorlardan bir tanesiydi.![]()