Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
112
arkadaşların da dediği gibi hiç fotojenik bir makine değil :D ama gözle görülünce inanılmaz fark ediyor. makineyi ben cnr fuarından sonra teslim aldım. kız arkadaşıma fotoğraflarını göndermiştim bu mu gibilerinden tepki vermemişti :D fuar da gösterince bu o mu falan gibi tepkilerin gelmesi AEA'yı tamamen doğruladı ki şahsi kanaatim de o yönde fotoğrafta - ama canlı da A+ :D

Oyleymiş hocam artık yakından görücez. ABS'li almak daha mantıklı sanırım bütçem var o kadar.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
74
Belki bana özgüdür bilemem ama, motorun üstündeyken bulunduğum şeridi göremiyorum. arkamda kim var. durabiliyor mu? sollayacak mı ? vs göremiyorum. Görmek için motor üzerine abanmam ya da kolları toplamam gerekiyor iki durumda da denge ve dikkat sorunu oluyor.
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
24
Belki bana özgüdür bilemem ama, motorun üstündeyken bulunduğum şeridi göremiyorum. arkamda kim var. durabiliyor mu? sollayacak mı ? vs göremiyorum. Görmek için motor üzerine abanmam ya da kolları toplamam gerekiyor iki durumda da denge ve dikkat sorunu oluyor.

bende aynı şekilde kullanıyorum tam arkamı maalesef göremiyorum ki bu genel birşey. senin de dediğin gibi kollarımı toplayıp 1 tık yatıyorum makineye o zaman görebiliyorum. alışınca denge kaybı yaşamazsın, refleks oluyor bi süre sonra.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

Oyleymiş hocam artık yakından görücez. ABS'li almak daha mantıklı sanırım bütçem var o kadar.

abs frenleme de çok önemli ve farklarını görebileceğin birçok video mevcut (sadece 250sl için söylemiyorum) bence iyi yaparsın :) makine küçük gerek yok diyenlere zaten anlam veremiyorum o ayrı bir konu :)
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
76
bende aynı şekilde kullanıyorum tam arkamı maalesef göremiyorum ki bu genel birşey. senin de dediğin gibi kollarımı toplayıp 1 tık yatıyorum makineye o zaman görebiliyorum. alışınca denge kaybı yaşamazsın, refleks oluyor bi süre sonra.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------



abs frenleme de çok önemli ve farklarını görebileceğin birçok video mevcut (sadece 250sl için söylemiyorum) bence iyi yaparsın :) makine küçük gerek yok diyenlere zaten anlam veremiyorum o ayrı bir konu :)

Makine küçük ya ayağını sürtse durdurur onlar :queen:
Maddi imkanı olanın kesinlikle ABS li tercih etmesi lazım. :cat:
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
112
bende aynı şekilde kullanıyorum tam arkamı maalesef göremiyorum ki bu genel birşey. senin de dediğin gibi kollarımı toplayıp 1 tık yatıyorum makineye o zaman görebiliyorum. alışınca denge kaybı yaşamazsın, refleks oluyor bi süre sonra.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------



abs frenleme de çok önemli ve farklarını görebileceğin birçok video mevcut (sadece 250sl için söylemiyorum) bence iyi yaparsın :) makine küçük gerek yok diyenlere zaten anlam veremiyorum o ayrı bir konu :)

Hocam biraz alakasız olcakta hangi kaskı kullanıyorsunuz. Yeşile uygun olsun diye nolan n68 düşünüyodum yeşil olanı o da termoplastik pek güven vermedi
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Ben AGV K4 kullanıyorum, kendisi en uygun fiyatlı fiberglass kasklardan bir tanesi. Ayrıca Dainese tarafından satın alınmış bir firma.
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
112
Ben AGV K4 kullanıyorum, kendisi en uygun fiyatlı fiberglass kasklardan bir tanesi. Ayrıca Dainese tarafından satın alınmış bir firma.

http://www.motosikletaksesuarlari.com/Nexx-Kask-XR2-Carbon-Pure-Neon-Kapali-Kask-Siyah-Yesil_13846.html

Ben de bu kaskı düşündüm.Açıkçası markayı ilk kez duydum.Fakat karbon ve DOT sertifikasıda var.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
74
Ben nolan N86 kullanıyorum.
Ben ce önemli olan kriterler şunlardı.

1. İndirilebilir Güneş vizörü(siyah/saydan sök tak taşı uğraşmak istememiştim.)
2. Çene rüzgar kesicisi.
3. Kawa yeşili olsun.
4.Piclock kendi üstünde olsun. ayrıca para verip almamayım.

1000TL altında çok seçeneğiniz yok zaten. hele ki limitiniz benim gibi 600 TL civarıysa iyice kısıtlısınız.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
24
Hocam biraz alakasız olcakta hangi kaskı kullanıyorsunuz. Yeşile uygun olsun diye nolan n68 düşünüyodum yeşil olanı o da termoplastik pek güven vermedi

ben arai axcess 2 kullanıyorum makine sedefli beyaz kaskta aynı sedefli beyaz (diamond white) diye geçiyor. uyum açısından öyle almıştım yeşil için de siyah yeşil bi kask güzel olur diye düşünüyorum

bu arada eklemeyi unutmuşum kask yaklaşık 1500+-50 gr ama kaskı internetten alacaksan mutlaka öncesinde dene kafa yapına uygun olmayabilir. mesela @neonxc agv kullanıyor agv denedim ve hiç bi şekilde rahat edemedim ama arai rahat ve sıkı bir şekilde kafama oturdu ben o yüzden tercih ettim. fuar dan aldım kaskı 1000TL ye geldi bana indirimlerle beraber.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Kask kesinlikle denemeden alınmamalı zaten. Agv k4 tam benim kafama göre bir kask, içinde oldukça rahatım. Ama şuda var kask konusunda paranın alabileceği en iyi kaskı almak gerekir. Ben biraz aceleye getirdim bu işi. Bir dahaki kaskım ya arai ya da shoei olacak.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Evet.... Tam ikinci motorumuzu almanın arifesinde ne alsak yahu diye kara kara düşünürken AEA imdadımıza yetişti.

Aklımızda olan motorlar bir birinden farklı idi. Listemizde :
R25 veya R125
RC 200
ikinci bir Ninja 250SL
Aprillia RS4 125
CBR 250 veya 125 (ikisine de pek yanaşma taraftarı değildim)

Sabah AEA ekibinden Ömer bey kardeşimiz motoru almaya geldi. Malum bir kıyaslama yapılacak idi taaaa 250SL inceleme çekiminden beri düşünülüyor idi bu. hatta ben 2nci gün çekimlerde kıyaslama yapıldı diye biliyordum lakin her halde yanlış anlamışım. Bugün R25/250SL/CBR 250 ve inazuma kıyaslanacak. halen R25 almayı pek istemiyorum yanlış anlama olmasın motora yada fiyatına lafım yok sadece renklerinden haz etmedim yani kozmetik sebeplerden dolayı, birde r125 daha güzel duruyor. 250 cc de zaten son hız merakı pek sağlıklı br şey değil. kaldı ki motor üzerinde son hız takıntım olacağına yada gazı açayım basabildiğim kadar basayım diyeceğime ihtimal vermiyorum. 2 tekerli bir alet bu canımızı yolda bulmadık nihayetinde.


Video bugün çekilip biterse ki şu anda çekimler başlamıştır, iş dolayısı ile gidemedim motoru gönderdim kendi yerime :) , haftaya(tahminen) video nun yayınlanması ile bazı sorularıma cevap alacağım.
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
76
Evet.... Tam ikinci motorumuzu almanın arifesinde ne alsak yahu diye kara kara düşünürken AEA imdadımıza yetişti.

Aklımızda olan motorlar bir birinden farklı idi. Listemizde :
R25 veya R125
RC 200
ikinci bir Ninja 250SL
Aprillia RS4 125
CBR 250 veya 125 (ikisine de pek yanaşma taraftarı değildim)

Sabah AEA ekibinden Ömer bey kardeşimiz motoru almaya geldi. Malum bir kıyaslama yapılacak idi taaaa 250SL inceleme çekiminden beri düşünülüyor idi bu. hatta ben 2nci gün çekimlerde kıyaslama yapıldı diye biliyordum lakin her halde yanlış anlamışım. Bugün R25/250SL/CBR 250 ve inazuma kıyaslanacak. halen R25 almayı pek istemiyorum yanlış anlama olmasın motora yada fiyatına lafım yok sadece renklerinden haz etmedim yani kozmetik sebeplerden dolayı, birde r125 daha güzel duruyor. 250 cc de zaten son hız merakı pek sağlıklı br şey değil. kaldı ki motor üzerinde son hız takıntım olacağına yada gazı açayım basabildiğim kadar basayım diyeceğime ihtimal vermiyorum. 2 tekerli bir alet bu canımızı yolda bulmadık nihayetinde.


Video bugün çekilip biterse ki şu anda çekimler başlamıştır, iş dolayısı ile gidemedim motoru gönderdim kendi yerime :) , haftaya(tahminen) video nun yayınlanması ile bazı sorularıma cevap alacağım.

Dün akşam canlı yayında R25 konuktu zaten..
Bu sefer daha iyi olacak inşallah, önceki yapılan 250cc karşılaştırmasında motor sahipleri bütün motorları kullnıp yorumlamıştı, pek bi işe yaramamıştı, genellikle herkes kendi motorunu metetti.
Bu sefer öyle olmayacak Barkın abinin dediğine göre :cat:
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Az çok sonucu tahmin edebiliyorum :)

En hesaplısı ninja 250sl
En konforlusu inazuma > R25 > 250r > 250sl
En sportif oturuş yukarıdaki sıralamanın tam tersi.

Uzun yolda en hızlısı r25
En hantalı inazuma

En hafifi ninja, en şişkosu inazuma :)
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
76
Ben en çok CBR250 ye çekilen son videonun üstüne bu karşılaştırmadan CBR a yapılacak yorumları merak ediyorum. :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst