Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
76
sana tavsiyem gözün kapalı al :) cbr a hiç ısınamadım, r25 de beklemek istemedim ki sl den daha pahalı zaten, daha atiktir 2 silindir ne de olsa.
ama 250sl inan tek silindir bile olsa dıştan göründüğünden çok daha iyi bir makine :)

benim diğer bi düşündüğümde sele genişliği, sl in özellikle yolcu selesi cbr dan daha dar.. ama sl inde titreşimi daha az deniyor, sele genişliğinden daha önemli bi konu. Cbr aldım alacam derken sl geldi işler değişti :)
Sen hangi renk aldın, ABS li mi?
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
24
benim diğer bi düşündüğümde sele genişliği, sl in özellikle yolcu selesi cbr dan daha dar.. ama sl inde titreşimi daha az deniyor, sele genişliğinden daha önemli bi konu. Cbr aldım alacam derken sl geldi işler değişti :)
Sen hangi renk aldın, ABS li mi?

benim ki abs siz sedefli beyaz yeşillerden daha kaslı duruyor beyaz olduğu için :) yolcu selesine gelince motoru fatihten alım silivliye getirdik 2 kişi (80 km yaklaşık) yolcu selesi cidden çok küçük :) hava birazda rüzgarlıydı getirdiğimiz gün ben artçı olarak geldim bide kendi makinemde :queen: indiğimde dayak yemiş gibiydim :) hem rüzgar hem ufak biraz sıkıntı ama kısa yolculuklarda hiç problem olmaz
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
76
benim ki abs siz sedefli beyaz yeşillerden daha kaslı duruyor beyaz olduğu için :) yolcu selesine gelince motoru fatihten alım silivliye getirdik 2 kişi (80 km yaklaşık) yolcu selesi cidden çok küçük :) hava birazda rüzgarlıydı getirdiğimiz gün ben artçı olarak geldim bide kendi makinemde :queen: indiğimde dayak yemiş gibiydim :) hem rüzgar hem ufak biraz sıkıntı ama kısa yolculuklarda hiç problem olmaz

yolcu selesi önemli benim için ama yapacakda çok bişey yok. :silent:
Çoğunluk yeşile sarılıyor YEŞİLDEV diye ama ben de beyaz düşünüyorum inşallah. :)
 
Katılım
25 Şub 2015
Mesajlar
199
arkadaşlar merhaba, baktım burası canlı hemen aklımdakileri sorayım dedim:) geçen haftalarda inazuma düşünüyordum fakat fuardan sonra vazgeçtim. Nisan sonu yada mayıs başı gibi aksilik olmazsa Cbr250(2.el) yada 250sl almayı planlıyorum. topspeed filan hiç önemli değil. İlk motorum olacağı için malum istanbul trafiğinde rahat adapte olabileceğim birini seçmek istiyorum. Honda servis parça tamir gibi konularda uygun ve başarılı bunu biliyoruz. Fakat bana büyük gibi geliyor. Kuzenimde var mahallede sürdüm biraz ama kokuyorum açıkçası. 250sl fuarda bindim ayaklarım yere tam basıyor ve bayağ sevdim. Fakat kawa'dan en korktuğum servis ve parça vs ücretleri. Servisi nasıldır, ek maliyet vs çıktığında başımıza büyük bi iş almış mı oluruz? En çekindiğim konu bu kawa hakkında.
iyi sürüşler hepinize
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
24
arkadaşlar merhaba, baktım burası canlı hemen aklımdakileri sorayım dedim:) geçen haftalarda inazuma düşünüyordum fakat fuardan sonra vazgeçtim. Nisan sonu yada mayıs başı gibi aksilik olmazsa Cbr250(2.el) yada 250sl almayı planlıyorum. topspeed filan hiç önemli değil. İlk motorum olacağı için malum istanbul trafiğinde rahat adapte olabileceğim birini seçmek istiyorum. Honda servis parça tamir gibi konularda uygun ve başarılı bunu biliyoruz. Fakat bana büyük gibi geliyor. Kuzenimde var mahallede sürdüm biraz ama kokuyorum açıkçası. 250sl fuarda bindim ayaklarım yere tam basıyor ve bayağ sevdim. Fakat kawa'dan en korktuğum servis ve parça vs ücretleri. Servisi nasıldır, ek maliyet vs çıktığında başımıza büyük bi iş almış mı oluruz? En çekindiğim konu bu kawa hakkında.
iyi sürüşler hepinize

aynı konuda kafa yordum biraz ama 2013 2. ele o parayı vereceğime 500 üstüne koydum 2015 sıfır 250sl tercihim oldu ve kesinlikle de pişman değilim :D parça fiyatı ucuz alım satım çok hızlı olsun diyorsan o zaman cbr dan şaşma

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------

1.83 boy ideal'dir demi sl için. 1.80 üzeri almasın diyorlar :D

1.83 boy ideal'dir demi sl için. 1.80 üzeri almasın diyorlar :D

kilon normalden biraz fazlaysa biraz sıkışabilirsin :D benim boy 1,75 kilo 85 gayet konforlu ve spor bir duruş oluyor (inceden göbeğimin olmasına rağmen :D )
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
1.83 boy ideal'dir demi sl için. 1.80 üzeri almasın diyorlar :D

bizim memleketimizde ağzı olan konuşur güzel kardeşim. bak boydan sıkıntı olacak olsa idi neonxc yaşardı bunu. dalyan gibi bir kardeşimiz maşallahı var... en temizi sen kendin aletin üzerine ıkacaksın. önce senin beğenmen, senin içine sinmesi lazım. başkasının ne dediği önemli değil. sen kendini uygun buldun mu? gerisi hikaye...

yok rahat edemedin mi? deselerki nba de bütün basketçiler buna biniyor neye yarar değil mi?
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
76
aynı konuda kafa yordum biraz ama 2013 2. ele o parayı vereceğime 500 üstüne koydum 2015 sıfır 250sl tercihim oldu ve kesinlikle de pişman değilim :D parça fiyatı ucuz alım satım çok hızlı olsun diyorsan o zaman cbr dan şaşma

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------





kilon normalden biraz fazlaysa biraz sıkışabilirsin :D benim boy 1,75 kilo 85 gayet konforlu ve spor bir duruş oluyor (inceden göbeğimin olmasına rağmen :D )

Bende 185cm - 70kg tam sl e göreyim heralde :thumleft:
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
74
Ya bu aynaları bir türlü kendi şeridimi göstermesi için ayarlayamıyorum. ya omuzumu ya da yan şeridi görüyorum, Mirror extender almak haricinde başka bir çözümünü bilen var mı ?
 
Katılım
25 Şub 2015
Mesajlar
199
aynı konuda kafa yordum biraz ama 2013 2. ele o parayı vereceğime 500 üstüne koydum 2015 sıfır 250sl tercihim oldu ve kesinlikle de pişman değilim :D parça fiyatı ucuz alım satım çok hızlı olsun diyorsan o zaman cbr dan şaşma

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------





kilon normalden biraz fazlaysa biraz sıkışabilirsin :D benim boy 1,75 kilo 85 gayet konforlu ve spor bir duruş oluyor (inceden göbeğimin olmasına rağmen :D )

ülkemde ki sisteme bak ya, daha motoru almadan parça parası düşünüyoruz:S korkuyor işte insan ne bilim. hadi motoru biz düşürmedik diyelim öyle hayvanlar var ki kurcalarken yada ulan benim kapıma çekmiş diye pat atıveriyorlar.
araştırmama göre 250sl tam bana göreymiş ama hayırlısı artık, ya haziran temmuza kadar sabır yada cbr pulsar artık allah ne verdiyse olacak inş
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
abi motoru 2 gün önce aldım yeşil absli serisini offff o herkez sana bakıyor ya Allahım o duygu mükemmel ya . gelen gecen guzelmi abi kaç yapiyo bu alet felan

daha plaka cikaramadik çarşamba günü cikicak. henüz 16 km kullandım . Hevesimi motorun üstüne binip inerek alıyorum calistiriyorum hic gaz vermiyorum oturuyorum onu dinliyorum . huzur veriyor kapalı alanda. :):)
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
24
abi motoru 2 gün önce aldım yeşil absli serisini offff o herkez sana bakıyor ya Allahım o duygu mükemmel ya . gelen gecen guzelmi abi kaç yapiyo bu alet felan

daha plaka cikaramadik çarşamba günü cikicak. henüz 16 km kullandım . Hevesimi motorun üstüne binip inerek alıyorum calistiriyorum hic gaz vermiyorum oturuyorum onu dinliyorum . huzur veriyor kapalı alanda. :):)

bugün spor salonu çıkışında bi eleman yakaladı kaça aldın neden 600cc almadın vs bi anlatıyor ki sorma dedim abi sende ne var :D çin malı scooter ama gören kawa h2 var sanar ya tam uyuz modellerden onlar da çok denk geliyor sırf kötülemek için :D
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
76
bugün spor salonu çıkışında bi eleman yakaladı kaça aldın neden 600cc almadın vs bi anlatıyor ki sorma dedim abi sende ne var :D çin malı scooter ama gören kawa h2 var sanar ya tam uyuz modellerden onlar da çok denk geliyor sırf kötülemek için :D

Bizim 250 lik motora verdiğimiz paraya gidip döküntü, 90 lı yıllarda üretilmiş karlburotörlü 600 lük yada 1000 lik motor alıp, iki gün sonra bi yerden uçacak olan eleman o :farao:
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
Bizim 250 lik motora verdiğimiz paraya gidip döküntü, 90 lı yıllarda üretilmiş karlburotörlü 600 lük yada 1000 lik motor alıp, iki gün sonra bi yerden uçacak olan eleman o :farao:

İste o kişiler fazla yaşamıyor ben buna binerken bile tedirgenlendim . Çünkü KAWASAKİ :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

bugün spor salonu çıkışında bi eleman yakaladı kaça aldın neden 600cc almadın vs bi anlatıyor ki sorma dedim abi sende ne var :D çin malı scooter ama gören kawa h2 var sanar ya tam uyuz modellerden onlar da çok denk geliyor sırf kötülemek için :D

Abi o kişilere bulaşma uyuz ederler adamı he he de geç :)
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
112
abi motoru 2 gün önce aldım yeşil absli serisini offff o herkez sana bakıyor ya Allahım o duygu mükemmel ya . gelen gecen guzelmi abi kaç yapiyo bu alet felan

daha plaka cikaramadik çarşamba günü cikicak. henüz 16 km kullandım . Hevesimi motorun üstüne binip inerek alıyorum calistiriyorum hic gaz vermiyorum oturuyorum onu dinliyorum . huzur veriyor kapalı alanda. :):)

Hocam yanlış anlama motoru gömmek için demiyorum.Ben de potansiyel 250sl alıcısıyımda ABS'li modeli nisanda gelicekmiş izmir bayisinde neyse herkes bakıyo filan dedin de tasarım olarak öyle çok bakılcak bi motorda değil ama hayret zevk meselesi heralde : )
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
Hocam yanlış anlama motoru gömmek için demiyorum.Ben de potansiyel 250sl alıcısıyımda ABS'li modeli nisanda gelicekmiş izmir bayisinde neyse herkes bakıyo filan dedin de tasarım olarak öyle çok bakılcak bi motorda değil ama hayret zevk meselesi heralde : )

Hocam ben motoru almak icin40 gün bekledim öyle olabilir. Motoru canlı olarak gorduyseniz eyvellah herkesin zevki farklı. Ama fotoğraflardan gorduyseniz bence bi yanına gidin. Barkın beyin dediği gibi 'fotoğraflarda alet güzel çıkmıyor ama yanina gidince bayildik'
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
112
Hocam ben motoru almak icin40 gün bekledim öyle olabilir. Motoru canlı olarak gorduyseniz eyvellah herkesin zevki farklı. Ama fotoğraflardan gorduyseniz bence bi yanına gidin. Barkın beyin dediği gibi 'fotoğraflarda alet güzel çıkmıyor ama yanina gidince bayildik'

Hocam görmeye gittim bugün adam satıldı dedi ya çok üzüldüm.gerçekten yakından merak ediyorum.Sizden gelen yorumlarla biliyorum şu anda :) ama çok ciddi bi'şekilde almayı düşünüyorum.O yüzden siz kullanıcıların yorumları çok önemli şu anda : )
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
76
Hocam görmeye gittim bugün adam satıldı dedi ya çok üzüldüm.gerçekten yakından merak ediyorum.Sizden gelen yorumlarla biliyorum şu anda :) ama çok ciddi bi'şekilde almayı düşünüyorum.O yüzden siz kullanıcıların yorumları çok önemli şu anda : )

Reel olarak fotoğraflardan daha iyi göründüğünü herkes diyor. bende göremedim daha. bi Konya'ya (100km) gitmek gerek bian evvel :)
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
24
Hocam görmeye gittim bugün adam satıldı dedi ya çok üzüldüm.gerçekten yakından merak ediyorum.Sizden gelen yorumlarla biliyorum şu anda :) ama çok ciddi bi'şekilde almayı düşünüyorum.O yüzden siz kullanıcıların yorumları çok önemli şu anda : )

arkadaşların da dediği gibi hiç fotojenik bir makine değil :D ama gözle görülünce inanılmaz fark ediyor. makineyi ben cnr fuarından sonra teslim aldım. kız arkadaşıma fotoğraflarını göndermiştim bu mu gibilerinden tepki vermemişti :D fuar da gösterince bu o mu falan gibi tepkilerin gelmesi AEA'yı tamamen doğruladı ki şahsi kanaatim de o yönde fotoğrafta - ama canlı da A+ :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst