- Katılım
- 5 Eyl 2014
- Mesajlar
- 76
sana tavsiyem gözün kapalı alcbr a hiç ısınamadım, r25 de beklemek istemedim ki sl den daha pahalı zaten, daha atiktir 2 silindir ne de olsa.
ama 250sl inan tek silindir bile olsa dıştan göründüğünden çok daha iyi bir makine![]()
benim diğer bi düşündüğümde sele genişliği, sl in özellikle yolcu selesi cbr dan daha dar.. ama sl inde titreşimi daha az deniyor, sele genişliğinden daha önemli bi konu. Cbr aldım alacam derken sl geldi işler değişti
Sen hangi renk aldın, ABS li mi?