- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,948
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250
merhaba arkadaslar hic aklımda yokken bende apache sahibi oldum
motor 10.300 km de 2012 model 2013 cıkıslı gri temiz bi motor 3.750 ye aldım sizce nasıl fiyat model oalrka motor temiz aksesuar olarak koruma demırı ve orta kalıte topcase var kırık cıkık yok lastikler bayagı iyi orjinal bi motor birde depo kılıfı var
asıl sorun su artcı olrak ben bindim sıkıntı yok fakaat nişanlım bindi titresimden ayaglarım uyustu deyip ayaklarını aşagıya sallayarak geldik yolu bu titresimi nasıl kesebiliriz daha dakka 1 gol 1 olsun istemiyorum bı yardımızına ıhtıyacım var cevap verirseniz sevinirim
Hayırlı olsun kardeşim hoşgeldin aramıza.. Artçı rahatı istiyosan cbf bakman lazımdı.. Apache cub kadar olmasada titrer.. benim kız arkadaşım aksine apache istedi cbf aldıramadım



